27 Mayıs 2016 Cuma

Lila'nın Dünyasından Merhaba

Lila’nın gizli dünyasından merhaba.

Uzun zamandır bir blog yazmayı düşünüyordum. Son zamanlarda kendime ayırabileceğim vaktimin artmasıyla artık zamanın geldiğini düşündüm ve ilk adımı bugün sizlere bunu yazarak attım. Blogger’da henüz yeni olduğum için zamanla birbirimize alışabiliriz diye ümit ediyorum.
Kısaca kendimden ve bu blogda neler bulabileceğinizden söz etmek istiyorum. 22 yaşındayım. İngilizce öğretmenliği 4. Sınıf öğrencisiyim. İngilizce’yi hiçbir zaman bir ders olarak görmedim. Benim için hep bir hobi olmuştur dil öğrenmek. Kitap, dergi ve şiir okumayı çok severim. Son bir yıldır genelde tarihi romanlar okuyorum. Bir şeyler okumanın verdiği zevki veren çok fazla bir şeyin olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca fotoğraf çekmeyi, resim çizmeyi, bir şeyler karalamayı, kendin yap (diy) tarzı şeylerle uğraşmayı da çok seviyorum. İnsanın böyle çeşitli şeylerle ilgilenip vakit geçirmesi bence en güzel terapilerden biri. İşte bu kadar sevdiğim şey olduğu için bu blogda da bu tarz şeyler bulabilirsiniz. Kitap, dergi, şiir, fotoğraf ve fotoğraf teknikleri, resimler, belki bazen yazdığım ufak tefek dizeler, bazen müzik, bazen de yüreğimize hafiften dokunacak bir söz…
Eğer siz de bana yardımcı olursanız, belki ilerde kocaman bir aile olur ve Lila’nın bu güncesini hep birlikte doldururuz.

Aydınlık ve huzur dolu güzel günler…

İnsan tanıdıkça, uzaklaşıyor insanlardan. Kitapları, yağmuru, çayı ve şiirleri neden bu kadar çok seviyorsunuz diyorlar. İnsanları iyi tanıyoruz, ondandır diyoruz... -H. A. Öztekin

instagram: nrmnpnr

2 yorum:

  1. Temiz sayfalara bayılırım. Yeni başlayan biri için Gayet güzel anlatımlar var :) Ben memnun oldum. tanıştığıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel dusunceleriniz icin tesekkur ederim. Ben de cok memnun oldum... :)

      Sil