17 Haziran 2016 Cuma

“Fotoğraf” - Tırnak İçinde

...bir deklanşöre basma faaliyeti olan fotoğraf ile bir düşünme ve düşündüğünü aktarma becerisi olan “Fotoğraf”ı birbirinden ayırıyorum. 
İkincisine tırnak içinde “Fotoğraf” diyorum. 


S. Haluk Uygur


İyi günler herkese. Bugün sizlerle fotoğraf çalışmalarımdan bazılarını paylaşmak istedim. Hazır fotoğraftan, fotoğrafçılıktan da bahsedecekken "Fotoğraf" üzerine okuduğum bir kitabı da sizinle paylaşayım dedim. 
S. Haluk Uygur'un "Fotoğraf"-Tırnak İçinde adlı kitabı. Kitapta daha önceden çeşitli dergilerde yayınlanmış fotoğraf ve sanat üzerine yazıları bulunuyor. Eğer fotoğrafa dair ilginiz varsa okuyun derim. Sanat tarihi açısından da birçok katkısı olduğuna inanıyorum bu kitabın.

Şimdi farklı türlerde çektiğim birkaç fotoğrafı sizlerle paylaşacağım. Yorumlarınızı beklerim. :)






Biraz da model fotoğraflarımdan olsun... :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder