25 Haziran 2016 Cumartesi

Geçmişe Doğru-Anılar-Hollanda

Merhaba arkadaşlar. Nasılsınız? Evet ben yine bir süredir yoktum. Malum Ramazan ayındayız. İşler, güçler derken bir türlü bloga yazı yazmaya vakit bulamadım. Sizlerin nasıl gidiyor? Neler yapıyorsunuz?

Ben bugün sizlerle geçmişe gidip biraz anılarımı yad etmek istedim. Hep birlikte 2014 yazına gidelim mi ne dersiniz? Çünkü o zamanlarda ben inanılmaz güzel bir tatil yapıyordum. Nerede diye sorarsanız, Hollanda'da. :)

Öncelikle nereden çıktı bu Hollanda anılarımı, fotoğraflarımı paylaşma düşüncesi, onunla başlayayım. Her şey birkaç gün önce severek takip ettiğim bloggerlardan biri olan Nil Ertürk'ün Amsterdam'a gitmesi ve orada fotoğraf paylaşmasıyla başladı bende. O fotoğrafları görünce ben de Hollanda'yı, Amsterdam'ı özlediğimi farkettim. Sonra açtım bilgisayarımda o zamanlarda çektiğim fotoğraflarıma baktım. Dedim ki kendi kendime, madem bu kadar fotoğraf çektim, e ben bunları takipçilerimle de paylaşayım. Sonra yüzlerce fotoğraftan yaklaşık 20 tanesini sizinle paylaşmak için seçtim. Şimdi sıra sizde, inceleyin bakalım. Hollanda'ya dair merak ettiğiniz bir şey olursa da benimle iletişime geçebilirsiniz.

Bu arada neden Hollanda'ya gittiğimden de bahsedeyim kısaca. Abim orada yaşıyor, onun sayesinde Hollanda'ya tatile gitmiştim. 2009-2012 ve 2014 yıllarında ikişer ay kaldım. Şunu da eklemeliyim ki 'Tam bir Amsterdam aşığıyım!'


Bu fotoğrafla başlayalım. Bayılıyorum bu fotoğrafa çünkü birbirini tanımayan iki turist; biri ben, diğer fotoğraftaki mavi tshirtlü çocuk, aynı anda birbirimizin fotoğrafını çekmişiz. :) Bu benim daha önce de başıma gelmişti. 2009 yılında Amsterdam'da bir pazardayken bir amca da ben pazarı çekerken benim fotoğrafımı çekmişti.

*Amsterdam
*Amsterdam - Dam Square

*Amsterdam Kraliyet Sarayı


*Amsterdam - Bu fotoğraf birkaç yerde günün fotoğrafı seçilmişti ki çok sevdiğim fotoğraflarımdan biridir.
Amsterdam - Rijkmuseum
Amsterdam - Saprhati Park




* Zaanse Schans - Hollanda'nın en eski yerleşim yerlerinden biri. Yel değirmenleri, ayakkabı ve peynir üretim yerleriyle meşhur.


Zaanse Schans


Rotterdam - Cube Houses
Rotterdam

*Rotterdam - Cube Houses --- Hey, bu nedir? Bir saray ya da bir fuar mı? *Piet Blom

*Rotterdam Blaak - Cube Houses
Rotterdam - Erasmusbrug - Nieuwe Maas Nehri

Eindhoven




6 yorum:

  1. Yazılarınız çok güzel. Bende bloguma beklerim etkinlikten geliyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Kesif etkinliginden geliyorum bende beklerim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  3. Hollanda çok merak ettiğim bir ülke. Tam bir görsel şölen fotoğraflar da :) Ayrıca diğer turistle birbirinizin fotoğrafını çekmeniz çok hoş bir anı olmuş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederiim. :) Evet kesinlikle öyle hoş bir anı kii.

      Sil