9 Haziran 2016 Perşembe

Ufak Bir Teşekkür

Dolu dolu geçen bir haftadan hepinize selamlar. Nasılsınız?

Ben iyiyim fakat çok yorgunum. Bu hafta o kadar yoğun geçiyor ki bloga yazı yazmaya bile zar zor fırsat buluyorum. Aslında final haftasındayım şu an. Ama finallere çalışmaktan çok proje ödevleriyle ve fotoğraf çekimiyle geçiriyorum bu haftayı. Mezuniyet çekimleri, çift çekimleri derken yoruluyorum tabii ki.

Neyse bu kadar dertleşme yeter. Bugün öyle çok uzun bir şey yazmayacağım. Aslında blogu açtığımdan beri yapmak istediğim bir şey vardı. Bu blogu açmama destek olan, açtıktan sonra da yardımlarını, fikirlerini, desteklerini esirgemeyen arkadaşlarıma teşekkür etmek istiyordum. Kısmet bugüneymiş.

İlk olarak en yakınım, arkadaştan, dosttan öte kardeşim bildiğim, en değerlim Büşra'ya kocaman teşekkür ediyorum. Ben bu blogu açmadan neredeyse bir yıl önce böyle bir fikrim olduğunu söylemiştim, Büşra'da her seferinde yazmamı istemişti. Ama ben bir türlü cesaret edip bir blog açıp yazamamıştım. Aylardır bu fikrimi sabırla dinlediği için tekrar tekrar teşekkürler.
Gelelim ikinciye... Hali hazırda olan bu blog açma fikrimde beni daha da cesaretlendirip, bu bloga başlamam için beni motive eden sevgili oda arkadaşım Büşra'ya da çok teşekkürler. Onun o naif konuşmaları ile ben bu blogu açarım, yazarım dedim. İyi ki de dinledim.
İki Büşra dışında bana destek olan tüm arkadaşlarıma da kocaman sevgiler ve teşekkürler. :)

Son olarak da blog açma aşamasında yardımlarını esirgemeyen iki blogger arkadaşıma da çok teşekkürler.
İkisinin de blogunu severek takip ediyorum. Sizlere de bloglarının linkini bırakıyorum ki siz de bu muhteşem iki insanı tanıyın. :)
http://afsarogluasli.blogspot.com.tr/  Aslı: Moda, hobi, yaşam tarzı, kozmetik ve dikiş alanlarında bir bloga ve youtube kanalına sahip.

Veee daha yüzyüze tanışmamış olmamıza rağmen kanımın ısındığı, hemşehrim, meslektaşım sevgili Hilal. :)
http://www.pekbilmisile.com/ Hilal: Kozmetik ürünler üzerine bir bloga ve youtube kanalına sahip.

Evet arkaşlar, bir de sizlere çook teşekkür ediyorum. Siz oldukça ben yazmaya devam edeceğim. Bana önerileriniz olursa lütfen yorum bırakın. Görüşmek üzere... :)

6 yorum:

  1. “Dünyanın düşleyenlere de ihtiyacı var, yapanlara da. Ama düşlediğini yapanlara daha çok ihtiyacı var…”
    Canım arkadaşım bana bu fikrini ilk söylediğinde en iyi şekilde yapabileceğini biliyordum. Yazılarını çok beğenerek okuyorum ve daha da güzel yazıları bizimle paylaşmanı bekliyorum.Her zaman destekçinim, yanındayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim benim. Sizin guzel yorumlariniz ve destekleriniz oldukca ben de hep yazacagim. :)

      Sil
  2. Canım benim umarım hızla ilerler ve çok iyi işler çıkarırsın. Tatlı düşüncelerin için çok teşekkür ederim. Dost kazanmış oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah. :) Ben de desteklerin icin cok tesekkur ederim.

      Sil
  3. blogunuz hayırlı olsun... blog keşif etkinliğinden geldim ve hemen takibe aldım bende beklerim... sevgiler:)
    www.kelepirkitapci.blogspotcom.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. :) Ben de hemen sizi takibe aldim. :)

      Sil