12 Temmuz 2016 Salı

Haftalık :)

“Gittiğin yerlerden sadece yeni hatıralar al ve sadece ayakizlerini bırak.” – Chief Seattle

Merhaba arkadaşlar. Nasılsınız? Hepinizin geçmiş Ramazan Bayramını kutlarım. Evet biraz geç oldu. Ben bu bayramı daha doğrusu bayram tatilini oldukça dolu geçirdim. Bayramın ilk günü Niğde-Ulukışla'ya gittim. İkinci günü evime döndüm ve iki gün sonrasında Mersin'e kuzenimin düğününe gittim. Oradan da daha dün geldim. Mersin'de geçirdiğim şu dört gün bana çok iyi geldi. Kendime ufak eğlenceler bulmuştum. :) 

Bu geçen bir hafta içinde kitap okumaya pek fırsatım olmadı. İsmail Bilgin - Sarıkamış'ı okuyordum. Onu bitirdim. Yakında sizlerle de paylaşırım kitap incelememi. Sonra Orhan Pamuk - Kırmızı Saçlı Kadını okudum. Şimdi de Atsız - Deli Kurt'u okumaya başladım. 

Bugün sizlerle böyle sohbet havasında neler yaptığımı anlatmak istemiştim. Ve gittiğim yerlerde birkaç tane fotoğraf çekmiştim. Onları da sizinle paylaşayım. Yorumlarınızı beklerim. 

Görüşmek üzere. Kendinize çoook iyi bakın. :)

Ulukışla Yolunda

Kiraz Bahçeleri
Pozantı - Şeker Pınarı
Pozantı - Şeker Pınarı
Kafka Okur
Mersin - Güneykent Mahallesi
Uzun zamandır görmediğim, hissetmediğim mahalle insanı ruhu vardı burada.


                              







2 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Cok tesekkur ederim. Tabii ki :)

      Sil