31 Ağustos 2016 Çarşamba

Korkularının Üzerine Git!

Merhaba arkadaşlar. Bugün çok uzun tutmayacağım söyleyeceklerimi. Benim için önemli bir gündü bugün. Aslında bugünü önemli kılan her zaman isteyip, korkularım yüzünden başaramadığım bir şeyi başarmış olmam.
Çoçukluktan beri denizi çok sevmişimdir ve denizli bir şehirde okumama rağmen yüzmeyi hiç öğrenememiştim.

. Ailem öğretmeye çalışsa bile, suyun üzerinde durabileceğime inanmadığımdan, dursam bile yere basmak istediğimde doğrulamamaktan ve bu yüzden boğulmaktan hep korkmuştum. Ve bundan yaklaşık 5 yıl önce abimlerle denize gittiğimde bu korkularım ve paniğim yüzünden boğulma tehlikesi atlatmış, gözlerimi hastanede açmıştım. O günden sonra denizden çok daha korkar hale gelmiştim. Hatta yaklaşık bir yıl boyunca baraj gölü dahil suya bakamaz olmuştum, başım dönüyordu ve düşerim sanıyordum. O günden beri çok nadir denize girdim. Yüzmeyi öğrenemedim yine. Çok aşırı çabaladım da diyemem.
Arşivimden 
Ama bugün farklıydı...
Bugüne kadar denize girmenin ne kadar rahatlatıcı olduğuna ve denizden, yüzmekten korkmamam gerektiğine dair bir sürü şey dinledim, okudum.
Ve dün gece bu öğrendiğim her şeyi bir bir tekrar ettim içimden. 'Korkmuyorum, bu defa yüzeceğim!' diyerek uykuya daldım. Sabah denize gittim. Abimle birlikteydim yine. İlk suya girdiğimde ayakta durmaya bile zorlandım ama sonra kendi kendime söylediklerimi hatırladım ve derin nefes alarak suya en azından kafamı daldırdım. Sonra yavaş yavaş yapabileceğime inanarak, düşeceğim korkusunu yenmeye çalışarak, zor da olsa ayaklarımı kaldırdım ve suyun üzerinde durmayı başardım. İlk havada durduğum andaki mutluluğumu anlatamam. Tarifi yok. :)
İşte ben korkumun üzerine gittim ve bugün ilk defa suyun üzerinde durmayı başardım. Diyeceğim o ki, yapabileceğinize inanın, beyninizi olumlu yönde etkileyin ve korkunuzun üzerine gidin. İnandıktan sonra başaracaksınızdır. Ben o suyun üzerinde kendi kendime durmaya alıştıysam siz de korkunuz neyse onu aşabilirsiniz.
Sizin de böyle anılarınız, tecrübeleriniz varsa paylaşabilirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum. :)

instagram: nrmnpnr
snapchat: nrmnpnr
twitter: nrmnpnr

Not: Telefonu arabada bıraktığım için bugüne dair hiç fotoğraf yok. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder