4 Ağustos 2016 Perşembe

Rüya Gibi Bir Hafta -Trabzon

Bir hafta aradan sonra hepinize merhaba.
Yayın başlığıma rüya gibi bir hafta diyerek başladım, çünkü gerçekten rüya gibi bir hafta geçirdim. Hiç uyanmak istemediğim, içinde çok mutlu olduğum bir rüyaydı bu.

Arsin -Trabzon
Biliyorsunuz ki çok sevdiğim bir dostumun, kardeşimin nişanı için gittim Trabzon'a. Onun nişan albümü için fotoğraflarını çektim, tabii kendime orada da asistan buldum. :) Çekimler çok eğlenceli geçti. Daha sonra nişan merasimi oldu ve artık gezmelere, yemelere, içmelere başladık.

Kuymak
İlk defa "Kara lahana dolması, turşu kavurması" yedim ve baklavanın yanında ayran içtim. (Baklava yanında ayranı çok sevdim diyemem :D) Neler yaptığımın hepsini anlatacak olsam bir sürü şey yazıp sizi sıkabileceğim için kısa kesiyorum ve Trabzon'da geçen bu bir haftadan birkaç fotoğraf paylaşmak istiyorum.

Bu Trabzon tatilinin tek kötü tarafı Sümela'ya gidememiş olmam. Onun da nedeni Sümela şu an kapalıymış. Artık başka zamana... :)













Uzungöl Şelalesi
Trabzon Müzesi



Uzungöl
Uzungöl
Ayasofya Camii




Kanuni Evi


Ayasofya Camii

Ve Trabzon'dan hatıralar. (Elbette Trabzonsporluyum)

6 yorum:

  1. Kalan yerleri de seneye gezeceğiz inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Trabzona 7 yıl önce gitmiştim ve hayran kalmıştım. O vakitler Ayasofya cami değildi; kiliseydi. Hem kendine hem manzarasına hayran kamıştım. Atatürk evi de çok güzeldi, gezdin mi bilmiyorum rumlardan kalma tepede bir evdi. Uzungöl de güzeldi. Hey gidi zaman..
    Seninle bida gezdim, az maziye gittim..
    -LuNa'dan sevgiler-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Atatürk evine gidemedim. Bir sonraki sefere bırakmak zorunda kaldım. Ben de Ayasofya Camii'ni, Uzungöl'ü çok sevdim kii sevilmeyecek yerler değil. :)
      Senin için de güzel olmuştur maziye gitmek. :)
      Sevgiler..

      Sil
  3. Bir Trabzonlu olarak yazı yazmayı borç bilirim :)
    Arsin lisesinde 6 yıl okudum, bu 6 yılın 3 yılı yatılı olarak okudum. Şimdi manzara nasıldır bilmem ama ne müthiş deniz manzarası vardı onu bilirim. Dün batımı da gün doğumu da ayrı güzeldi. Şuan doldurulan kısımda denize sıfır öğretmen evi ve park vardı. Bol yasaklı yurt günlerimizde kaçıp orada takılırdık :)
    Yolunuz tekrara düşerse Hamsi köy ve Santa Harabelerini de görmenizi tavsiye ederim. Ha bu arada sakın truzim sitelerine kanım Vazolon manastırını bulacağım derdine düşmeyin başınıza her şey gelir :)
    Selamlar blog babaannesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa demek Trabzonlusunuuz! Trabzonu da Trabzonlulari da pek bi severim. 🙈 Manzaranin eski halini bilmem ama yazin ki manzara muhtesemdi. Gun batimini ozellikle cok ama cok begenmistim. Neredeyse her gun gunesin batisini izledim. Insallah bu yaz yolum tekrar duserse tavsiyenizi dinleyecegim. :) Uyarinizi da dikkate alacagim.
      Cok cok selamlaaar. 😊😊

      Sil