20 Ağustos 2016 Cumartesi

Sevginin Gücü ❤

Sadece sevgiyi tut içinde, diğerlerini bırak gitsin.Tayfun Topaloğlu


Selam. Bugün biraz içimden gelenleri yazmak istiyorum. Sevgiden bahsedelim diyorum.

Öncelikle söylemeliyim ki aşka inanmıyorum. Aşka değil, sevginin gücüne inanıyorum ben. Sevgiyle her şeyin yapılabileceğine inanıyorum. Aşk adı altındaki duygunun ne olduğunu bilmiyorum, ki öyle bir duygunun da olduğunu düşünmüyorum. Bence aşk değil o hissedilen... Sevmek... Çok sevmek...

Herkesin çok sevdiği biri, çok sevdiği bir şeyi ve çok sevdiği, kendini oraya ait hissettiği bir yeri vardır. Sevdiğin birinin sevgilin olması şart değil. Sevgili olmadan da çok sevebilirsin birini. Hatta bırak sevgili olmayı, neden sevdiğin biri diyince karşı cinsi düşünüyoruz ki? İnsan hemcinsinden birini çok sevemez mi? Mesela bir arkadaşını, dostunu, kardeşini çok sevebilirsin. Sevmek o kadar kapsamlı, o kadar geniş bir kelime ki, içine bir sürü şey sığdırabiliyorsun. Sonra, bir eşyanı da çok sevebilirsin. Mesela bir kitabını, kalemini ya da geçmişinden gelen bir oyuncağını... Çok sevebilirsin. Ve bir yere ait olma duygusu... Kendini iyi hissettiğin, orada bulunduğunda kafanı hiçbir şeye takmadığın bir yer mutlaka vardır.

Bir de derler ya aşk karın doyurmaz diye. Evet aşk karın doyurmaz ama sevgi doyurur. Sevdiğin bir işi yaparsın mesela, hem mutlu olursun hem de karnın doyar. Hem sevdiğin bir şeyi yapınca ruhun da dinlenir. Mesela ben fotoğraf çektiğim zamanlarda ruhum yenileniyormuş gibi hissediyorum. Öyle bir şey oluyor ki ne acıktığımı hissediyorum ne de beynimi yoran düşünceleri düşünüyorum. Tamamen zihnim o an o çok sevdiğim işle meşgul oluyor. Zaman da çok güzel geçiyor.

Evet bugün böyle içimden geldiği gibi düşünmeden yazdım. Aslında daha sevgi hakkında söyleyebileceğim, yazabileceğim o kadar çok şey var ki... ama şimdilik bu kadar. Tayfun Topaloğlu'nun da dediği gibi içimizde sadece sevgiyi tutalım. Diğer hiçbir şey önemli değil. Birini, bir şeyi, bir yeri, bir işi severek her şeyin üstesinden gelebiliriz. En azından ben böyle düşünüyorum.
Şu an olduğum yerden, yaptığım işten ve birlikte vakit geçirdiğim insanlardan memnunsam ve bunlarla mutluysam, en büyük sebebi bunları seviyor olmamdır.

Sizin de sevgi hakkındaki görüşlerinizi, düşüncelerinizi yorumlarda görmek isterim. Şimdilik sevgiyle kalın...





4 yorum:

  1. Bence de aşk, sevginin hayali ismidir.İnsanlar hayatlarını her zaman daha da masalımsı yaşamak ve etrafına öyle göstermek istediği için bu hisleri aşk diye adlandırılır. Ve sevgi denilen şey, bence değer verme, ilgi duyma, saygı gösterme, onun için fedakarlık yapma gibi önemli gerçek davranışların birlikte halidir. İnsanlar bunu aşk diye hayal ederler. Zira hayatımız şartlarında hayaller bir yere kadar, gerçekler sonsuza kadardır. Ve bu yüzden aşığım diyen erken vazgeçer, seven daimi kalır. SonerBroMedia ya da beklerim, iyi günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel dusuncelerinizi bizimle paylastiginiz icin tesekkur ederiz efendim. :)

      Sil
  2. İnsanları sevecek hissimiz kalmadıysa ne yapacağız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insanlara karsi duydugumuz sevginin azalacagini ya da bitecegini dusunmuyorum. Eger bir his sorunu varsa da bu sevginin yoklugu degil, baska bir seydir. Mesela guven eksikligi gibi.

      Sil