10 Eylül 2016 Cumartesi

ARROW 🎦 - Bir Dizi Önerisi

Herkese merhabalar. Yine bir haftadır yoktum buralarda. Bi ev yenileme/taşıma işimiz vardı. Onunla uğraşmaktan bilgisayarı elime almaya, kitap okumaya, yazı yazmaya hiç fırsatım olmadı. İşlerim artık bitmişken hemen sizlerle bir şeyler paylaşayım dedim.
Bu bir haftalık süre içinde kendime ayırabildiğim vakitlerde sadece dizi izledim. O da yatmadan önce. :) Sizlere bu izlediğim diziden bahsetmek istiyorum biraz.
Eğer yabancı dizilere ilginiz varsa yazının devamını okumanızı öneririm. :)

Dizinin adı ARROW. Bir süper kahraman dizisi. Aslında ben bu tarz dizi ya da filmleri çok sevmezdim. Arrow'u bana abim önermişti bundan bir yıl önce ama ben onu dinleyip başlamamıştım diziye. Yaklaşık iki hafta önce başladım izlemeye ve şu an ikinci sezondayım. En son 4. sezonda kaldı. 5. sezonun 8 Ekim'de başlayacağına dair söylentiler var. :)
Arrow aslında bir DC Comics karakteri. Konusu: Oliver Queen bir milyarderdir ve babasıyla çıktığı bir deniz yolculuğunda korkunç bir kazaya uğrar. Beş yıl boyunca bulunamaz ve öldüğü zannedilir. Bu süre içinde Oliver Büyük Okyanus'un ortasında tropik bir adada kalmıştır. Beş yılın sonunda Oliver Starling City'e, evine geri döner. Annesi Moira, kız kardeşi Thea ve en yakın arkadaşı Tommy, Oliver'un son beş sene içinde yaşadığı şeyler yüzünden çok değiştiğini farkederler.
Oliver gerçekten değişmiş ve hayatında yeni bir sayfa açmıştır. Oliver suçlularla mücadele etmek ve şehrin eski ününe kavuşmasını sağlamak için gizli Arrow kişiliğini yaratır.
Ancak Arrow'un yetkisi olmadan düzeni korumaya çalışırken kullandığı yöntemler bazılarının canını sıkmaktadır. Oliver'ın eski kız arkadaşı Laurel'in babası olan Dedektif Quentin Lance'in en büyük isteği Arrow'u yakalamaktır.
Ve Oliver'ın annesi Moira, oğlunun geçirdiği deniz kazasıyla ilgili çok daha fazla şey biliyordur.

Arrow'un konusu bu. Dediğim gibi bir süper kahraman dizisi ama bu süper kahraman ilk oklu süper kahraman. :) Dizide flashbackler çok yerli yerinde kullanılıyor ve gerçekten sizi içine doğru çeken bir akışı var. Harika bir dizi olduğunu söylemeden de edemeyeceğim.
Ayrıca Arrow'a spin-off olarak yayınlanan bir dizi var ki adı The Flash. İkinci sezondan itibaren The Flash'e göndermeler başlıyor. Bu göndermeye denk geldiğinizde The Flash'i de izlemeye başlarsanız birbiriyle ne kadar bağlantılı olduğunu görürsünüz. Hem bizim yakışıklı Oliver arada The Flash'te de karşımıza çıkıyor. :)

Kısacası izlemenizi tavsiye eder, yorumlarınızı beklerim.

2 yorum:

  1. bu dizinin ilk bolumleri beni sardi sonra bayatlamaya basladi ve diziyi yarida braktim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk iki sezon çok iyiydi, fakat daha sonrasında gittikçe bozuldu.

      Sil