25 Eylül 2016 Pazar

Okuma Listem 📚

Okumayı sevmek, hayattaki can sıkıcı saatleri, güzel saatlerle değiştirmektir.
Charles de Montesquieu

Merhaba arkadaşlar. Artık Mersindeyim. Okulum başladı ve bu hafta da derslerim başlıyor. Artık yeni bir döneme, yeni bir hayata ve daha bir sürü yeniliğe adım atma zamanı. İlk adımı yeni kitaplarla atıyorum. Hafta sonu Adana'ya gittim. Yakın arkadaşımın onlarca kitabı arasından benim için ayırdığı kitapları aldım. Bu kitapları zamanı geldikçe sırasıyla okuyacağım. Sizinle de okuma listemi paylaşmak istedim. Her kitabı okuduktan sonra yorumlarımı da geciktirmeden yazmayı planlıyorum. 
Bu kitaplar arasından okuduğunuz varsa ve benimle paylaşabileceğiniz yorumlarınız varsa beklerim. :)
  • Bozkurtların Ölümü - H.N. ATSIZ
  • Bozkurtlar Diriliyor - H.N. ATSIZ
  • Sokratesin Savunması - Platon
  • Taş Meclisi - J. C. Grange
  • Korkuyu Beklerken - Oğuz Atay
  • İki Şehrin Hikayesi - Charles Dickens
Not: Şu anda Dava - Franz Kafka okuyorum.




instagram: nrmnpnr
snapchat: nrmnpnr
twitter: nrmnpnr

8 yorum:

  1. Bozkurtların ölümü ve Bozkurtlar Diriliyor kesinlikle tavsiye ettiğim kitaplardır. Fazla gecikmeden okuyup bitirmeni ve hakkinda seninle sohbet etmeyi çok isterim. Heyecanla bitirmeni bekleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun icin tesekkur ederim. Elimdeki kitabi bitirir bitirmez okuyacagim.:)

      Sil
  2. Hepsi birbirinden değerli kitaplar, yorumlarını sabırsızlıkla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. Canımm çok güzel kitaplara benziyor ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok guzel olduklarini dusunuyorum bakalim. :)

      Sil
  4. Merhabaaa :) Mersinde okudum ben de üniyi ;) orda bol güzel zamanlar geçirmeni dilerim benim gibi;)
    Kitaplar da hoş :) iyi okumalar iyi dönemler canım :)
    LuNa'dan çokca sevgilerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa :) Cok tesekkur ederim, elimden geldigi kadar guzel zamanlar geciriyorum burada. :)
      Sevgileer. :)

      Sil