2 Eylül 2016 Cuma

"Sabah Uykum" -Ahmet Batman / Kitap İnceleme

Sizinle aynı yola çıkıp sizi yolda bırakanları tekrar yolunuza katmayın.
Ahmet Batman - Sabah Uykum

Merhaba arkadaşlar. Bugün ki kitap konuğumuz Ahmet Batman'dan Sabah Uykum. 
Bu kitabı okuyalı çok oldu. Okuduğum zamanlarda çok meşhur bir kitaptı ve çok merak edip alıp okumuştum. Kitabın tek bir konusu yok. Birden fazla tema üzerine bir çok yazının bir araya gelmesiyle oluşan bir kitap. İçerisinde aşk, hayal kırıklığı, sevgi, ayrılık, sitem gibi konular var. 
Okuduğunuz kitabın size bir şeyler katmasını istiyorsanız, bu kitabı sevmeme olasılığınız çok yüksek. Çünkü gerçekten size çok fazla bir şey katacak bir kitap değil. Aşka  ve hayata dair bir el kitabı gibi bir şey sadece. En azından bana öyle geldi. Ama eğer içinde güzel, böyle Facebook'ta, Twitter'da falan paylaşmalık sözler barındıran bir kitap istiyorsanız da tam size göre. :) 
Kitaba dair daha fazla söyleyecek bir şey bulamıyorum. Eğer okuduysanız sizin de yorumlarınızı beklerim. 
Not: Madem içinde 'insanı etkileyen sözler' var, birkaç tanesini paylaşayım o zaman sizinle. :)

  • Sen bırakırsan düşmem. Ben istersem düşerim. Kimse kimsenin eline muhtaç değil fazlasıyla yetiyoruz kendimize... Yaşamak için yaptığımız fedakarlıklarla aslında yaşadıklarımızdan çalıyoruz. Herkesin ulaşmak istediği şeyler var ve bunlar bitmez. Ölene kadar bitmez. Dünyayı da kurtaramazsın zaten gücün yetmez. Belki de bulman gereken tek şey her geçen an daha çok yabancılaştığın kendinsin.
  • Ne bütün zorluklar seni buldu, ne mutluluklar başkalarının oldu. Sadece her şeyin bir zamanı var.
  • Bazen aptal yaşayın, mutluluk verir...
  • Bazen birileriyle bir yola çıkacaksın. Yolculuğun ne üzerine olduğu önemli değil. Her yolculuk içinde bir parçada olsa güven barındırır ve kimse güvenmediği biriyle yolculuğa çıkmaz.
  • Ben anlam veremiyorum yani neden bittiğine değil madem bitecekti neden bu kadar hevesli başladık? Ben ikimizdeki bu hevese anlam veremiyorum. Ne oldu bize bilmiyorum ama iyi şeyler olmadığını çok iyi biliyorum. Ya çok yanlış zamanda karşılaştık ya da hiç karşılaşmaması gereken iki insandık. Biz neydik bilmiyorum. Sevgili desem değil, aşık desem değil bildiğin rastlantıydık işte ondan öte gidemedik.

instagram: nrmnpnr
snapchat: nrmnpnr
twitter: nrmnpnr

5 yorum:

  1. Merhabalar
    Duygusal anlamda ağırlıklı kişisel blog sayfam var bir göz atarsanız çok mutlu olurum, sizi takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfanizi takibe aldim :) Iyi calismalar.

      Sil
  2. Merhabalar,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum.
    Sizi takibe aldım,bende bloguma beklerim :)
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Düzenli olarak kitap okumaya başladıktan sonra okuduğum ilk kitaplardan bir tanesiydi benim için.

    YanıtlaSil