7 Ekim 2016 Cuma

Beni Tanıyın | Hakkımda Bazı Şeyler

"Kendini tam olarak tanımadan, kendinize eksiksiz bir güven duymanız mümkün değildir." 
Arnie Warren

Merhaba. Bu aralar takip ettiğim bloglar arasında denk geldiğim "Hakkımda 15 Gerçek", "Beni Tanıyın" tarzı yazılardan sonra ben de böyle bir yazı paylaşmaya karar verdim. Aslında böyle bir şey yapmak istememdeki ilk neden geçenlerde görüştüğüm bir arkadaşımın beni blogum sayesinde daha iyi tanıma fırsatı bulduğunu söylemesi. Yani düşündüm ki ben eğer kendime dair bazı bilgileri paylaşırsam beni daha iyi tanırsınız. Sonuçta hepimiz takip ettiğimiz kişilerin kim olduğunu merak ederiz. Kişi hakkında ne kadar çok şey bilirsek, yaptığı işleri, çevresini ve dünyasını daha iyi anlar ve o kişiyi kendi hayatı çerçevesinde değerlendirme imkanına sahip olabiliriz.

  1. Adım Nermin. 22 Yaşındayım. İmam-Hatip Lisesi mezunuyum ve çok zorlu yollardan ilerleyerek İngilizce Öğretmenliğini kazandım. Şu an başarılı bir son sınıf öğrencisiyim.
  2. Çok fazla para kazanıp mutlu olmamaktansa, az kazanıp mutlu olacağım bir şeyi yapmayı tercih ederim.
  3. Resim, süsleme, el işi yapmayı çok seviyorum. İnanılmaz derecede desenli bant hayranlığım var. Ve son zamanlarda dikiş yapmaya alıştım. Kendi kendime bir şeyler dikmeyi ve onları giymeyi seviyorum.
  4. İnanılmaz derecede anı biriktirmişliğim var. Ortaokuldan beri biriktirdiğim anılarım şu an 3 kutuyu dolduruyor. (Hatta sevdiğim insanlarla gittiğim yerlerden tuz-şeker alıyorum. Annem bir gün kıtlık olursa aç kalmayacağımı söylüyor)
  5. Diğer insanlardan farklı olduğuma inandığım nokta: Kaburgamın yamuk olması
  6. Birinin bana adımla seslenmesi çoğu zaman garibime gider.
  7. Güneşe alerjim var. 
  8. Sürekli kullanmasam bile kulaklığım yanımda değilse kendimi eksik hissederim.
  9.    Vanilyalı mum kokusuna bayılıyorum.
  10.    Farklı içecekler denemeyi seviyorum.
  11.  İleride evimde en fazla olacağını tahmin ettiğim şeyler defter, kalem ve bardaklar. (Kitap ve dergilerimden sonra tabii ki). Önüme gelen her defteri beğeniyorum.   
  12. Okurken en çok ağladığım kitap: Çanakkale Mahşeri - Mehmet Niyazi
  13. İmkanım olduğunda ilk gitmek istediğim ülke: Yunanistan
  14. Kendimde en sevmediğim özelliğim: Fazla detaycı olmam.
  15. en çok kullandığım sosyal medya uygulaması: Snapchat (nrmnpnr)
  16. Beni en çok motive eden şarkı: Little Mix-Little Me
  17. Hayatımın mottosu: Her hayal zamanı geldiğinde gerçekleşir.
  18. Son bir yıl içinde gittiğim ve en fazla beğendiğim yer Uzungöl. Orada bulunduğum süre içinde her beş dakikada bir “çok güzel ya” diyip durmuştum.
  19. Öyle bir imkanım olsa Trabzon’da geçirdiğim zamana geri dönmek isterdim.
  20. İlk tek başıma yaptığım uçak yolculuğunda çok korkmuştum. Çünkü uçak arızalanmış ve rötar yapmıştı. Rötardan dolayı aktarmalı uçağıma yetişemezsem ne yaparım diye düşünüp telaşlanmıştım.
  21. Son zamanlarda yaşadığım en saçma şey gittiğim doktorun her şeye bilmiyorum deyip beni göndermesi.
  22.  Hayatta kendimden ayiramayacagim en önemli parçam: Büşra  :) (Artık Büşra'nın kim olduğunu biliyorsunuzdur. Kardeşim. 
  23. Benim kendimde ilginç ya da farklı bulduğum, beni tanımanız için faydalı olabilecek bazı şeyler bunlar. sizin de benzer yönleriniz, yaşadıklarınız ya da benimle paylaşmak istediğiniz bir şey olursa mutlaka yorum bırakın ya da benimle iletişime geçin. 


 Faydalı olabilmek dileğiyle... Görüşmek üzere...


  1. Çantamı kendim diktim ve boyadım. :)







10 yorum:

  1. Canım benim :) Beni kendinden ayırabilmek gibi bir lüksün tabii ki :D seni çok çok çok seviyorum benden 40 gün küçük kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten ayrilmak mumkun degil :) Ben de seni cok cok seviyorum benden 40 gun buyuk kardesim :)

      Sil
  2. Ya gerçekten çok hoş bir yazı olmuş benimde en sevdiğim parça kardeşim büşra ki bu en güzel ortak noktamız kitaplar dergiler vs yi saymıyorum bile 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim guzel yorumun icin. Cok sevindim boyle guzel ortak noktalarimiz olduguna. 😊

      Sil
  3. Her bir maddeyi okurken gülümsedim, olur mu böyle şey olurmuş.. :)
    1- Kışları giymiş olduğum çorapların çifti aynı renk olmaz. biri mutlaka farklı renktir.Kendimi daha rahat hissederim. (sebebini bilmiyorum)
    2- Tek başıma seyahat ettiğimde kendimle yeni tanışmış farklı bir insan gibi hissediyorum.
    3- Her öğün roka yiyebilirim. (Asla bıkmam)
    4- Bir gün Ay'a gideceğime dair şüphesiz bir inancım var...
    5- Son olarak, Bir daha dünyaya gelsem siyahi biri olarak gelmek isterdim..
    Bende katkıda bulunup çok çok az bir şey paylaşmak istedim. Bloğunu çok seviyorum, seni çok seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, güzel yürekli arkadaşım, ben de aynı şekilde senin bu güzel katkını okurken gülümsedim. Çok teşekkür ederim, ben de seni çok seviyorum. Bir de inandığın şeyleri başarabileceğine ben de inanıyorum. :)

      Sil
  4. blogunu çooook beğendim ve yakından takip edicem arık... lütfen benim bloguma da göz at <3 https://sofistikedusunur.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurleer. :) bloguna da hemen goz attim ;)

      Sil
  5. o maddelere neler olmuş öyle :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorum için, yoksa asla farketmeyecektim :D

      Sil