2 Ekim 2016 Pazar

Bir Pazar Günlüğü

Benim fikrimce bir şeyi fotoğraflayana kadar onu gerçekten gördüğünüzü iddia edemezsiniz.
-Emile Zola


Bir pazar akşamından merhabalar. Nasılsınız bakalım? İtiraf etmeliyim ki ben kendimi çok iyi hissediyorum. Dünden beri durmadan bir şeyler yemenin verdiği mutluluğun dışında bugün doğal bir ortamda enerji depolamak çok iyi geldi. 
Bugün çok fazla bir şey yazmayacağım. Dün akşam arkadaşım biraz değişik bir şeyler yapalım dedi ve biz de değişiklik olarak sabah kahvaltılıklarımızı alıp bir piknik çantası yapıp üniversitenin içinde 'Vadi' dediğimiz yere gittik. Piknik edasında bir kahvaltıdan sonra kitap, dergi okuduk. Ben biraz soru çözdüm ve ve en önemlisi fotoğraf çektik. 

Evet daha başka neler yaptığımı şimdi bir köşeye bırakalım ve neler çektiğime bakalım. Fotoğraflar hakkında da yorumlarınızı bekliyorum.

Mutlu pazarlarınız, çok daha mutlu pazartesileriniz olsun. :)

Not: Bir de buraya bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine dinlemiş olduğum ve iki gündür bıkmadan dinlediğim şarkının linkini bırakıyorum. Bence bir göz atın. ;)






Model: Betül S.

4 yorum:

  1. Arada değişiklik yapmak iyidir 😊 Ayrıca fotoğraflar da çok güzel özellikle arkadaşınızın modellik yaptığı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Cok tesekkur ederim, ederiz.😉

      Sil
  2. Fotoğraflar çok başarılı olmuş :)

    YanıtlaSil