26 Ekim 2016 Çarşamba

Mat Coffee | Yeni Bir Mekan


Çevrenizde güzel yürekli insanlar ve samimi mekanlar varsa, çok şanslısınız.!

Merhabalar. Bu aralar derslerimin ve işlerimin yoğunluğundan dolayı bloga zaman ayırmakta zorlanıyorum. Kendime bile doğru düzgün vakit ayıramadığım bu dönemde, yarım günümün boşluğundan istifade ederek yeni bir arkadaşımla, yeni bir mekana gittim.

Ben bir mekanın güzelliğinin sadece yapısal hoşlukla oluştuğuna inanmıyorum. Bir mekanı asıl güzelleştiren şey; çalışanlarının güler yüzlü, samimi ve sıcak kanlı olmalarıdır diyorum. Ve bir de birlikte gittiğiniz kişi tabii. Bugün gittiğimiz Mat Coffee hem mekanın fiziksel hoşluğu hem de çalışanlarının güler yüzlülüğü ile birlikte Mersin'de gidilebilecek yerler arasındaki listemin üst sıralarında yerini aldı bile.

Şimdi kısaca Mat Coffee'den bahsetmek istiyorum. Mat Coffee çok kısa bir süre önce Mersin Forum civarında açılmış bir yer. No: 6 Coffee Shop yazımda da bahsettiğim gibi burası da kendi demleme yöntemleriyle kahvelerini yapıyorlar. Elbette bir kahve sever olarak farklı bir aromalı Filtre Kahve içtim bugün. Servis de gayet hoştu. Ayrıca bir gün Magnolia yemek için de özellikle gideceğim. Cafe'deki Ahmet Bey'in tavsiyesi üzerine tabii :)

Mat Coffee oturup kahvenizi yudumlayıp, kafa dinleyebileceğiniz hoş bir mekan. Mersin'de olanlara ve Mersin'e yolu düşenlere önerebileceğim bir cafe. Mutlaka gidin derim. :)

Ayrıca arkadaşımın fotoğraf çekmek için izin alması üzerine biraz da fotoğraf çektik. Fotoğraf çekmemize izin veren, hatta çekim yaparken bize yardımcı olan Ahmet Bey'e ve diğer çalışanlara çok çok teşekkür ediyorum. En kısa zamanda tekrar gitmeyi planlıyorum. :)

instagram: kbrcil
Benim gibi yeni mekanlar keşfetmeyi seven ve çok hoş fotoğraflar çeken arkadaşımın instagram hesabını sizinle paylaşıyorum ki kesinlikle bir göz atmalısınız. :)
https://www.instagram.com/kbrcil


Mat Coffee'ye gitmek isteyenler için de adresi hemen buraya bırakıyorum.

Görüşmek üzere...

Mat Coffee: 




Güvenevler Mh. 1912 Sk.(Forum Suit Otel Civarı Uyan Dağıtım Karşısı) Pozcu/Mersin Coffee & Music & Workshop










Bana Ulaşın: instagram: nrmnpnr
snapchat: nrmnpnr

2 yorum:

  1. Bayıldım! Astronotların parmaklarının öpüştüğü manzarada oturup kahve içmek istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda gidip, bu isteği gerçekleştiriyoruz o zaman. ;)

      Sil