16 Ekim 2016 Pazar

MİMLENDİM 2 | Bu Yazın Favorileri

İyi pazarlar herkese. Birkaç gün önce sevgili Fazlasıyla Sofistike adlı blog sahibi arkadaşımız beni yine mimlenmişti. Ben de kendisine en kısa zamanda dönüş yapacağımı söylemiştim ve bugün yine bir Mim ile karşınızdayım. Mim için de kendisine çok teşekkür ediyorum. :)
Bu mim'in konusu Bu Yazın Favorileri.

1. Bu Yaz Okuduğun En Güzel Kitap:
H.N. Atsız - Deli Kurt
Kitaba dair inceleme yazımı buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. :)

2. Bu Yaz Okuduğun Sana Hayal Kırıklığı Yaşatan Kitap:
Orhan Pamuk - Kırmızı Saçlı Kadın
Beklentilerim daha çoktu bu kitaba dair, beklediğim kadar iyi bulamamıştım. Bu kitap ile ilgili yazımı da tam olarak buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. :)

3. Bu Yaz İzlediğin En Güzel 3 Film:
Bu  yaz çok fazla film izlemedim. İzlediğim filmlerden de en beğendiğim iki filmi söyleyebilirim.
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (Sil Baştan) 
Wall-E (Çok çok ama çok beğendim bu animasyonu, kesinlikle izleyin.)

4. Bu Yaz Dinlediğin En Güzel Şarkı:
Yazın inanılmaz farklı tarzlarda şarkılar dinledim. Ama sanırım en çok beğendiğim Buray-Gitmem Gerek.

5. Bu Yazı Bir Kelime İle Tarif Et:
Kesinlikle "Dolu dolu". Bunun nedenini kısaca söylemek istersem, yaz tatilimin ilk bir buçuk ayında gezdim, geri kalan zamanlarda da ders çalışıp temizlik yaptım. :D Hı bu yazı asıl anlamlı kılan ise benim için Trabzon'du. Rüya gibi bir hafta geçirdiğimi söylemiştim. Hatta o yazıma da buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. :)


Benim söyleyeceklerim bu kadar. Mim için Fazlasıyla Sofistike arkadaşıma çok teşekkür ediyoruuum ve henüz bu mimi yapmamış olan blogger arkadaşların hepsini mimliyorum. :)
Görüşmek üzere...

6 yorum:

  1. Eternal Sunshine of the Spotless Mind gerçekten mükemmel bir filmdiii...

    HArika bir mim olmuuş <3 bayıldım ^^

    YanıtlaSil
  2. Ben izlediğin en güzel 3. filmi söyleyeyim :) Midnight in Paris :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tum zamanlar içinde izlediğim en güzel film kesinlikle Midnight in Paris ;)

      Sil
  3. Mimlerle çok haşır neşir olmasam,da Güzel bir paylaşım olmuş :) Orhan pamuk okuyamayan bir insanım Sarmıyor maalesef beni. Anladığım kadarıyla sizde aynısını yaşamışsınız kırmızı saçlı kitabında ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz icin tesekkurler. Evet. Kesinlikle oyle. Cok begenemedigim bir eser oldu.

      Sil