12 Ekim 2016 Çarşamba

MİM'lendim 😇

Merhabalar. Bir süredir takip ettiğim bloglarda gördüğüm MİM olayını ben de yapmak istiyordum ve bugün sevgili sofistikedusunur blog arkadaşım bugün beni kendi yayınında mimlemiş. E ben de hemen yazımı yazayım o zaman dedim.

Soruları cevaplamaya başlamadan önce MİM olayını kısaca açıklayayım. Mim kelimesinin asıl anlamı "işaret etmek" demek. Blog dünyasında ise mimlemek bir konu hakkında yazı yazıp bu yazıyı bir veya bir kaç kişiye işaret ederek onlara da paslamak demektir. Yani böylece o kişiler de mimlenmiş oluyorlar.

Sofistikedusunur'u beni mimlediği sorulara geçebiliriz artık. :)

1) Blog Yazmaya Nasıl Başladın?

-Uzun bir süre boyunca hep bir blogum olsun istemiştim ama blog açıp yazmaya bir türlü cesaret edememiştim. Birkaç ufak deneme yapıp başarılı olmadığımı düşünmüştüm. Ama artık kendime biraz daha güvenmeye başladığım dönemlerde çok yakın dostum Büşra'nın ve yurttan oda arkadaşım Büşra'nın destekleriyle blog açıp yazmaya karar verdim ve böylece başlamış oldum.


2) Bloguna Daha Önceden Yazmadığın Bir Tarzda Yazacak Olsan Bu Ne Olurdu?

-Büyük ihtimalle kozmetik, bakım ve makyaj üzerine bir yazı yazardım. :)

3) Bloglarda Okumayı En Çok Sevdiğin Konular Nedir?

-Kitap ve film inceleme yazıları, deneme türü yazılar, kozmetik ürün deneyimleri ve DIY yazılarını okumayı kesinlikle çok seviyorum.

4) Hayatta En Çok Yapmak İstediğin Şey Nedir?

-Bu biraz fazla kapsamlı bir soru gibi geldi bana. Hayatta yapmak istediğim birden fazla şey var ve bunları en çok ya da en az diye sıraya koymam sanırım çok mümkün değil. Hayaller ve hayatlar diyoruz ya hani, hayallerim üzerinden değil de hayatım üzerinden en çok yapmak istediğim şeyi söyleyecek olursam, şu aralar sürekli düşündüğüm konu ilerde mutlu olabileceğim bir yerde, beni mutlu eden kişilerle birlikte, sevdiğim işi yapmak diyebilirim.


Sevgili sofistikedusunur'e beni mimlediği için çok çok teşekkür ediyorum ve ben de bu yazımı okuyup henüz mimlenmemiş olan tüm arkadaşları mimliyorum. En kısa zamanda mim yazılarınızı bekliyorum. :)

Görüşmek üzere...

6 yorum:

  1. Cevaplar çok yerinde olmuş i, ilk mimin hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Mükemmel bir mim olmuş canım <3 Çok teşekkür ederim devam ettirdiğin için ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük bir zevkti benim için canım asıl ben teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Hosgeldin, Cok tesekkur ederiim :)

      Sil