10 Ekim 2016 Pazartesi

Tiki Kızlar Marshmallow Yer 🍡

Merhaba arkadaşlar. Bugün çok farklı bir yazı ile karşınızdayım. Bazen ufak değişiklikler yapmak lazım. :) Bugün işin biraz eğlencesindeyim, yayının başlığından da anlaşıldığı üzere.

Öncelikle böyle bir şeyler yazmak -yazmak değil aslında karalamak- nereden aklıma geldi onunla başlayayım. Dün Büşra ile görüşmek için dışarı çıktım. Gün içinde o kadar güldük ki en son trende kendi kendime "Tiki kızlar Marshmallow yer" diyip duruyordum. Sonra dedim ki ben bu cümleyi kullanayım. Ha bu tiki kızların marshmallow yeme olayına nereden geldiğimizi ise en son açıklayacağım.

Dün yaşadığımız ufak anılarımızı sizinle paylaşmak istiyorum. Amacım sadece okurken yüzünüzde bir tebessüm oluşturabilmek. Yaşamımızın bazı noktalarında hepimiz zor dönemlerden geçiyoruz ve böyle zor zamanlarda kafamızı dağıtacak saçma sapan şeylerle uğraşmak bile iyi gelebiliyor. Bu yazım da sırf bir değişiklik olsun, biraz eğlence olsun diyorum. Mesela dün biz Starbucks'a gittik, çünkü Starbucks'ı da severiz. Pumpkin Spice Latte denemek istesek de latte sevmeyen iki kişi olarak bundan vazgeçtik. A biz vazgeçtik ama barista bize denettirmekten vazgeçmedi. "Şekerli kahve seviyorsanız yine de denemelisiniz." dedi. Pardon da biz kahvede şeker de sevmeyiz dedik. Sonuç mu? Elbette sade filtre kahve içtik. :) En önemli detayı unutuyordum neredeyse. En son yazımda sizinle hakkımda bazı şeyler paylaşmıştım ya, orada aslında bir eksik olduğunu farkettim. Ben take-away bardakların kapaklarıyla büyük sorunlar yaşayan biriyim ve %85 içtiklerimi üzerime dökerim. Dün yine o kapağı kapatamamışım vee kahveyi üzerime çok güzel boca etmişim. :D

Daha sonra bir şeyler yedikten sonra en sevdiğimiz şey olan English Home'da takıldık, oradan çıktık ki ne görelim English Home'un hemen yanına A.101 açılmış. Durur muyuz? Tabii ki hayır, hemen girdik. Farklı içecek deneyimlememize burada da devam edelim dedik ve Redbull'un Summer Edition Tropikal Meyveli içeceğini ve adını bile hatırlamadığım kırmızı portakal-limonlu gazlı içecekten aldık. Bir de Marshmallow. :) (Çünkü ben Eti Puf dışında hiç marshmallow yemediğimi söyledim.)
Redbull Tropikal Meyveli içeceğimizin tadı idare ederdi fakat diğer içecek için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Dün o içeceğin tadına dair yaptığım yorumu burada sizlerle de paylaşmak istiyorum. Yedigün Kan Portakal'ının ucuz hali :) Ama gerçekten öyleydi.

Yeterince saçmaladıktan sonra Marshmallow olayına dönelim. Pembe-Beyaz bir Marshmallow aldık. Tabi önce ben denedim pembiş olanı. Sonuç: Amaçsız bir yiyecek olduğuna karar verdim. Tabi ben bunu söyledikten sonra Büşra bana "Aa aa ama tiki kızlar Marshmallow yer" dedi ve tabi bizi orada bir gülme aldı. :) Sonra kalanları Büşra evde pişirip yemeyi denemiş ama çok kötü olduğunu söyledi. Bu da böyle bir anımızdı. :D

Yazının başında da dediğim gibi bugün amacım sadece bu yazıyı okurken sizlerin yüzünde ufak da olsa bir tebessüm oluşturabilmek. Ben bu yazıyı yazarken bile dün yaşadıklarımızı düşündükçe gülüyorum ve umarım sizde de böyle bir etki oluşturabilirim.
Her şekilde yorumlarınızı bekliyorum. :)

Yüzünüzdeki tebessüm hiç gitmesin. Mutlu günler...

5 yorum:

  1. Tiki olamayamayacağımız dün tescillendi :D

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok eğlenerek okudum :) bizde o bardaklarla sorun yaşayan biriyimdir ve starbucks yada tchibo gibi kahvecilerde sadece filtre kahve içeriz... marshmellova gelince içinde ne olduğundan emin olmadığımdan artık yemiyorum hem türk lokumu varken marsmellowda neymiş canım dimi ama ;)
    uzun lafın kısası bu yazıların devamı bence olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sorunu yasayan tek kisi olmadigim icin sevindigimi soylemeden edemeyecegim :) vee kesinlikle marshmallow konusundaki yorumuna katiliyorum. Turk lokumu en iyisi yani :) ayrica yaziya karsi olan dusunceni de cok begendim ve cook mutlu oldum. Dikkate alacagim insallah devami gelir bu yazilarimin diyelim. :)

      Sil
  3. Son yazımda seni mimledim lütfen bak :D

    YanıtlaSil