29 Kasım 2016 Salı

CNR Mersin Kitap Fuar Alışverişi 📚

Biz zevk için harcadığımız paradan fazla, kitap için sarfetmediğimiz müddetçe, bu ülke hiç bir zaman medeni bir ülke olamayacaktır.
Elbert Hubberd 
Merhaba arkadaşlar. Nasılsınız? Nasıl gidiyor hayat? Valla benim yoğun, karmaşık, anlamıyorum hatta bazen neler oluyor, nasıl gidiyor diye... 
Bugün de sabah 9'dan akşam 5'e kadar dersim vardı. Aşırı yorulmuştum. Ama çok çok yakınımda bir kitap fuarı varken ve ben bu fuara bir türlü gitmeye vakit bulamamışken, yorgun olmama rağmen dersten sonra hemen attım kendimi fuara.
26 Kasım'da başlayan ve 4 Aralık'a kadar devam edecek olan CNR Mersin Kitap Fuarı'ndan bahsediyorum şu anda. Evet ben bugün bu fuara giderken kendi kendime 'kitap almayacağım, kitap almayacağım' diyerek gittim. Bu kararımı uyguladım derseem, çook büyük yalan söylemiş olurum arkadaşlar. Tabii ki de aldım. Hem de 6 tane kitap aldım. (Merak ediyorum da kitap alacağım diyerek gitseydim, kaç tane alırdım acaba?😕) 
Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları'nın Modern Klasikler Dizisi'nden okumak istediğim birkaç eser vardı. Stantta %25 indirim vardı, ama İş Bankası kartı olanlar için %30du indirim. Ben de indirim varken merak ettiğim iki kitabı elime aldım. Sonra oradaki görevli bayan şu kitabı okudunuz mu, bence okumalısınız, şunu da okumalısınız derkeen ben 5 kitabı aldım elime. Evet aldığım 6 kitaptan 5 tanesi Modern Klasikler Dizisinden arkadaşlar.
Son kalan kitabı da neden aldığımı kısaca anlatayım. Aslında itiraf etmek gerekirse adını bile bilmediğim bir yayın evinden aldım bu kitabı. Stantta duran kişi arkadaşımdı çünkü. Yanına gittim selam vereyim iki muhabbet edeyim diye. O sırada elime birkaç kitap tutuşturdu bak bakalım incele diye. Sonra bir anda elime bir kitap daha verdi bir başkası. 'Bu kitabı ben yazdım, incelerseniz.' dedi. Ben de peki deyip arka kapağı okumaya başladım. O sırada kitabı nasıl yazdığını, yani kitabı yazma hikayesini anlattı. Arkadaşım da biraz ısrar edince ben de o zaman alayım bari dedim ve aldım. Bir de imzalattım. :)
Şimdi siz bana 'Ya hepi topu 6 kitap almışsın, ne çok konuşuyorsun!' diyeceksiniz. Siz demeden ben kısa keseyim. Aldığım kitapları söyleyeyim. :)
1. Türkiye İş Bankası Yayınları - William Golding - Sineklerin Tanrısı
2. Türkiye İş Bankası Yayınları - Stefan Zweig - Satranç
3. Türkiye İş Bankası Yayınları - Stefan Zweig - Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu
4. Türkiye İş Bankası Yayınları - Halil Cibran - Ermiş
5. Türkiye İş Bankası Yayınları - Anton Çehov - Vişne Bahçesi
6. Ahir Zaman  - Hulusi Eryılmaz - Mihrullah / Elif Aşk Kapısı

Kitaplardan okuduklarınız ya da merak ettikleriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere...
Not: Çok çok yakında bir çekiliş yapacağım. Çekilişin genel içeriği "kitap, defter, ayraç" olacak gibi. Belki ufak eklemeler olabilir. Çekiliş için takipte kalın. 😉

28 yorum:

  1. Öncelikle fotoğrafa bayıldım söylemeden geçemeyeceğim :) birde çekiliş haberine çok sevindim sabırsızlıkla bekliyorum inşAllah bize çıkar :) stefan zweig kitaplarını okudukça anlarsın güzelliklerini desem yeter ama orda bir sineklerin tanrısı görüyorum nedendir bilmem ama aklıma gelince bile hüzünlendiğim bir kitap okuduktan sonra baya etkisinden çıkamamıştım :) imazaşı kitaplara bayıılırım çok şanslısın daha ne diyim bol okumalı az yoğun günler bize :D💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa canım güzel yorumların için teşekkür ederiim. Şimdi kitapları daha da merak eder oldum. İnşallah hepsini hemencecik okurum. :D Vee hadi inşallah size çıkar :D

      Sil
  2. Benim en en merak ettiğim 'Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu' :)) Okuyunca kesin yorumla :)) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda inşallah canıım. :) ♥♥

      Sil
  3. Vişne Bahçesi ilgimi çekti. ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Visne Bahcesi'nin kapagi da cok seker ya. 😊

      Sil
  4. Satranç'ı okuduğumda çok beğenmiştim. Siz de beğenirsiniz diye umuyorum. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  5. merabaaaaa aramıza hoşgeldiiin bloguma daaaa aldığın kitaplar da iyiymiş bak bugünlerde zweig dalgası var bloglardaaa ama son kitabı ve yazarını duymadım aldığın ama iş banksaı da çok severim, cnr fuarı evet yaa yakında istanbulda da olacak bi dee yine görüşürüz kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oncelikle hosbuldum. 😊 Aldigim o son kitabi ben de zaten ilk defa duyuyorum. 🙈 vee gorusuruz o zaman. Yorumunuz icin de tesekkurleer. ❤

      Sil
  6. Stefan Zweig harika yazıyor. Halil Cibran'da da yer yer etkileyici cümleler olsa da ben genelin aksine pek sevemedim. Sineklerin Tanrısı'nı çok merak ediyordum ama fırsat olmadı. İzne gelince inşallah. Keyifli okumalar canım ❤

    YanıtlaSil
  7. Hepsi de çok güzel kitaplar. İlk üçü benim de okuma listemde var bakalım ne zaman sıra gelecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz bloguma. :) Ben de Satranc'i bugun bitirdim ve hemen Sineklerin Tanrisina basladim. Umarim siz de en kisa zamanda okursunuz. ;)

      Sil
  8. İlk dört tanesi benim de okuma listemde. Yorumlarını bekleyeceğim.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel kitaplar almışsın bayıldım. Güle güle oku ::)

    YanıtlaSil
  10. Hayirli olsun canım benim güle güle oku :)

    YanıtlaSil
  11. Yakın zamanda Sineklerin Tanrısını okuyacağım bende bakalım nasılmış.Hepsini keyifle okuman dileğiyle ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de okumaya basladim Sineklerin Tanrisini. :) Tesekkur ederim. Sana da keyifli okumalar..

      Sil
  12. Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu hakkındaki incelemenizi merakla bekliyorum. Keyifli okumalar ;)

    YanıtlaSil
  13. Mihrullah'i okumustum. Giristeki ruya cok etkiledi beni.
    Tavsiye ederim. Yazarin Allah ile Üzme Beni adli ikinci kitabi da cikmis siparis verdim d&r dan. O biraz dini tasavvufi yaziyor. Ama guzel yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz icin tesekkur ederim. Henuz Mihrullah'a baslayamadim ama evet ruya olayini Yazarin kendi agzindan dinlemistim. Bakalim siradaki okuyacagim kitap Mihrullah :)

      Sil