17 Kasım 2016 Perşembe

Hoşgeldin Aramıza Gülce | Blog Önerisi

Açıkçası mutluluk içimizdedir. Onu bulup dışarıya çıkarmak, haykırmasına izin vermek, bütün hayatımız boyunca bize hizmet etmesini, doğumumuzdan ölümümüze kadar bize eşlik etmesini sağlamak bizim elimizdedir.
— Mutluluk Okulu


Bug
ün mutlu olmaktan konuştuk biraz bir dostla… Dedik ki ‘Mutlu olacağımız işler yapalım arada. Mutlu olacağımız vakitler yaratalım kendimize. Öncelik sıramızı değiştirip, bizi mutlu edecek şeyleri alalım listemizin başına.’

Mutlu olmayı özleyen bir insana söylenebilecek en güzel şey, ‘Otur, düşün. Seni ne mutlu eder? Sana seni ne iyi hissettirir? Karar ver. Sonra bunu yapacak zaman yarat ve mutluluk gelsin yanına.’
Biz de mutluluktan konuştuk ya bugün işte. Dedi ki dost, ben yazmayı seviyorum. Ben de dedim ki ona, yazmak mutlu ediyorsa, durma! Sonra Gülce ile tanıştırdı beni. Gülce dostun en yakını, en sırdaşı… Dedi ki dost, Gülce’siz yapamam ben. Dedim ki ona, Gülce’yi başkalarıyla da tanıştırsana…

İşte böyle gelişti Gülce’nin aramıza katılışı. Ben de bir vesile olmak istedim bu güzel dostun Gülce’yi bize tanıştırmasına. Sizler de bir bakın derim dosta ve onun dostuna. :) Hem Gülce de sahibi de siz onlara destek verirseniz çok mutlu olurlar bence. J





Not: Blog izleyici sayımın 100e ulaşmasına çok az kalmışken sizlere bir çekiliş yapacağımı duyurmak istedim. Çekilişte neler olacağını bir sonraki yazımda sizlerle paylaşmayı ümit ediyorum.

Gülce ve çekiliş hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Eğer çekilişte olmasını istediğiniz bir şey varsa yorumda belirtin, ben de bir değerlendireyim.

Görüşmek üzere...

instagram: nrmnpnr
snapchat: nrmnpnr

11 yorum:

  1. Hosgelmiiisss gülcee ! 😊💕💕

    YanıtlaSil
  2. Hemen ben ziyaretimi gerçekleştiriyim o halde :D

    YanıtlaSil
  3. tamam gülce pekiiii oluur okuruuz tanıtırıız :)

    YanıtlaSil
  4. son yazıma bi baksanaaaa bi deee büşraya da yorum yaptım ama görmediiii söle ona daa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemmen bakiyorum/ Ona da hemen haber ediyorum. :)

      Sil
  5. Merhabalar 😊 Blogunuzu çok beğendim blogger olma yolunda daha çok yeniyim takip ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Hoşgeldiniz bloguma. Teşekkür ederim. Elbette takip ederim. :)

      Sil
  6. Merhabalar, blogunuzu yeni keşfettim. Benim de yeni açtığım bloguma bakıp takip ederseniz çok sevinirim, Desteğinize ihtiyacım var!

    kucukayipdunya@gmail.com

    YanıtlaSil