5 Kasım 2016 Cumartesi

Ruhumuzun Beslenme Zamanı | Müzik Önerileri 🎵

Müzik, ruhu kelimelerden daha etkili binlerce şeyle doldurur…. 
-MENDELSSOHN


Herkese kocaman merhabalar... Yoğun geçen günlerde, zor geçirilen zamanlarda, bir nebze de olsa, ruhunu dinlendirmek ister insan. Bu yüzdendir ki bugün sizlere böyle içimizi ısıtacak, ruhumuza hitap edecek birkaç şarkı önermek istiyorum. 
Dinlerken bırakın müzik sizi içine çeksin, tüm dertleriniz ritmle yol bulsun, bırakın müzik ruhunuzu beslesin, kalbinizdeki güzellikleri ortaya çıkarsın ve aşkınızı bestelesin...
 Ne demişler "Müzik, ruhun gıdasıdır." Öyleyse şimdi ruhumuzun beslenme zamanı...

1. Bakkala Diye Çıkıp Sana Gelesim Var - İkiye On Kala: Ne de güzel bir ismi var değil mi? Bakkala diye çıkıp sana gelesim var, hemen bugün olmazsa yarın seni acilen göresim var...

2. İyi ve Güzel Kadınlar Hep Ağlar -İkiye On Kala: Gerçekten de her zaman iyi insanlar ağlatılmaz mı?


3. Sensizliğin Acısı Dudaklarımda - Eski Bando: Hatıralar nereye gitsek etrafımızda değil mi? Düşerek tutunmaz mıyız hayata?


4.Yan Kalbim - Ezginin Günlüğü: Yan kalbim yan, kaçamazsın sevdadan...

Dinledikten sonra yorumlarınızı beklerim.
Ayrıca yazmamı istediğiniz bir konu varsa yorum olarak bırakabilirsiniz. Düşünceleriniz ve önerileriniz benim için önemli. :)

Ruhunuza iyi beslenmeler... Görüşmek üzere...

instagram: nrmnpnr
snapchat: nrmnpnr

10 yorum:

  1. Kendime yeni bir blog açtım ve kendimi geliştirmek için ve belki de güzel bloggerlar bulabilmek için geziniyordum ki senin sayfana denk geldim. Şarkı önerilerinle ilgili yazındaki iki şarkıyı daha önce duymuştum ve özellikle "İyi ve Güzel Kadınlar Hep Ağlar" şarkısını severim. Bu tarzda başka hangi şarkılar dinlemek hoşuna gider? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle aramıza hoşgeldin diyeyim. :) Umarım çok başarılı bir blogger olursun. Sonra, bu dinlediğim, beğendiğim şarkılar listesini bayağı bir uzatabilirim. :) Sana kısaca şöyle söyleyeyim buradaki üç grubun da şarkılarının çoğunu seviyorum. Bunun dışında karadeniz türkülerini de çok severek dinlerim.

      Sil
  2. Müzik damağıma yeni tatlar katıldı. :)

    Bu arada Keşif etkinliğinden geldim.
    Takipteyim bizi de takip edin lütfen…

    Kızımla yaptığımız etkinlikler okuduğumuz kitapları paylaştığımız blogumuz;
    http://berilcimcime.blogspot.com.tr/
    ve
    Kozmetik ve kişisel bakım üzerine blogum;
    http://makyajbox.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. Bloglarınızı da hemen takibe alıyorum. :)

      Sil
  3. ezginin günlüğünü severim şarkılarını hepside çok güzeldi şarkıların Emeğine sağlık ...Müzik ruhun gıdasıdır boşuna söylenmemiş :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için de düşünceleriniz için de teşekkür ederim. :)

      Sil
  4. Ezginin Günlüğü başkadır... Bu şarkıları da

    1 numaradaki şarkının adı gerçekten çok hoş. Biraz cohen kokuyor hani cover mıdır diye düşündüm bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm belki de cover olabilir, bilemiyorum. :)

      Sil
  5. Yazının başlığı da öneriler de gerçekten çok güzel. Sahiden de müzik ruhun gıdasıdır :)

    YanıtlaSil