5 Aralık 2016 Pazartesi

100'e Özel ÇEKİLİŞ 🎊🎇🎉🎆 (KAPANDI)

Merhabalar herkese. 

Bloguma başlayalı 6 ay oldu. Son zamanlarda 'İzleyicim 100 olsun, bir çekiliş yapayım!' deyip duruyordum veee artık 100 izleyiciyi buldum. (Biliyorum bu çekilişi 106 izleyicim varken duyuruyorum. Çünkü bir türlü çekiliş hazırlıklarımı tamamlayamadım. Ay şöyle yapayım, ay şunu da koyayım, aman yok bu olmasın şu olsun diye diye beklettim maalesef.) Tüm izleyicilerime, tüm takipçilerime çoook çoook teşekkür ediyorum. Sayenizde çok daha güzel işler yapabileceğime inanıyorum.

Çekiliş İçeriği





Evet çok fazla uzatmadan çekiliş içeriğini ve şartlarımı söyleyeyim. 

1. Kitap: Mihail Bulgakov - Köpek Kalbi 
Malumunuz ki kitap incelemeleri yapan bir blogger olarak elbette ki çekilişimde bir kitap olacaktı. :)

2. 2 Ayraç: Kitap varken, tamamen el emeğim, göz nurum olan bu ayraçlar olmazsa olmaz dedim. Hem birinin rengi lila. Nedeeen? Çünkü bu sizlere Lila'dan hediye olacak. :) Diğerinde de çok beğendiğim bir söz var, mini mini yazımla yazdım sizler için...

3. Defter: Eh bir defter aşığı olan ben, sizlere de bir defter hediye etmezsem, ayıp olurdu. :)

4. Kalem: Defter varsa kalemsiz olmaz. :)

5. 2017 Takvim: Hazır 2017'ye girecekken şöyle baktıkça içimizi açan güzel güzel desenleri olan bir takvim neden olmasın dedim. Hem de biraz kendim hazırlamışken bu takvimi, daha da güzel olur dedim. :)

6. Kartpostal: Valla bunu hiç beklemediğim bir anda buldum ve almaya karar verdim arkadaşlar. Mersin'de yaşıyorum ve Mersin'e dair bir kartpostal olacağını hiç düşünmemiştim. Görünce hemen alayım da sevgili arkadaşlarıma Mersin'den bir hatıra yollayayım dedim. :)

Belki burada olmayan ufak tefek, mini minnacık sürprizler de olur çekilişi kazanan şanslı kişinin paketinde. Kim bilir? :)

Evet sırada şartlarımız var.

1. Temel katılım şartı olarak beni GFC (Google Friend Connect) üzerinden takip etmeniz ve bu yayının altına yorum olarak katıldığınızı belirtmeniz gerekiyor.

2. İnstagram profilimi takibe almanız 1+ hak kazandıracaktır. (instagram: nrmnpnr)

3. Çekilişi instagram, blog, facebook, google+ gibi herhangi bir sosyal ağ platformunda duyurmanız 2+ hak kazandıracaktır. 

Not: İnstagram'dan takibe alanlar, çekilişi sosyal ağlarda paylaşanlar! Bunları yaptığınızı bu yazının altında yorum olarak belirtirseniz çok iyi olur. Çekilişi buradan değerlendireceğim çünkü. ;)
(+ hak demek, isimlerinizi daha fazla yazmam demek, daha çok şans demek. :D)

ÇEKİLİŞ "18 ARALIK PAZAR" GÜNÜNE KADAR DEVAM EDECEKTİR. SON KATILIM 18 ARALIK PAZAR, 23.59

Not 2: Blog sayfamı mobil olarak açan ve beni GFC üzerinden takip etmek isteyen arkadaşlar için yapmaları gerekeni sırasıyla yazıyorum. 
 -Blog adresini yazın. -Açılan sayfanın en alt kısmına gelin. -"Web Sürümünü Görüntüle" yazısına tıklayın. -Gelen sayfanın tam olarak açılmasını bekleyin. -Açılan sayfanın sağ üst köşesinde "Blogumu Takibe Alın" yazan yerde "İzle" adındaki mavi butona tıklayın. -Açılan sayfada istiyorsa mail adresinizi girin ve "takip et" butonuna tıklayın. Hepsi bu kadar. :) 

Katılımlarınızı dört gözle bekliyorum arkadaşlar. Hepinize kocaman şans diliyorum. En çok isteyen kazanır inşallah. :)

40 yorum:

  1. İlk ben katılıyorum çekilişine hadi hayırlısı canım:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir çekiliş. Nice "100" üyelere. :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de katılmasam olmaz şimdi dimi :)

    YanıtlaSil
  4. Çekiliş hem de böyle güzel hediyelerle birlikteyse tadından yenmez :) gfc/instagramdan takip ediyoruz.
    Nice 100lere çok güzel bir bloğun var ve çok emek harcıyorsun kısacası hakediyorsun;)

    YanıtlaSil
  5. katılmaz olur muyum :D : D hepsini yaptım. Daha nice 'Yüz' 'Bin' üyeleri beraber görmek dileğiyle <3

    YanıtlaSil
  6. Her yerden takip ettigime gore,,, faceden paylasip son adimida tamamliyorum💥💙 tabikide katiliyorum 🎉

    YanıtlaSil
  7. Bloğunu ve instagram hesabını takibe aldığıma göre, ben de katıldım :) Hadi hayırlısı.

    YanıtlaSil
  8. merhaba blogumu yeni açtım bende beklerım:)

    YanıtlaSil
  9. çekilişlere katılmıyom ama hemen duyurcaaaam :)

    YanıtlaSil
  10. Öncelikle hayırlı olsun :) hem gfcden hem instagramdan takip ediyordum zaten :) katılmış olalım :)

    YanıtlaSil
  11. Nerminnn ☺☺☺ instagramda takip sürüyor, blog takibi de tamam. Hediyelere talibimmm 😄😄 başarılar canım.

    YanıtlaSil
  12. Çok sevindim güzel arkadaşım benim... 'Darısı başıma :D' diyerek bende katılayım o zaman çekilişe ♥ Nice yüzler hatta binler olsun inşallah ♥

    YanıtlaSil
  13. GFC'den takipteyim G+'da da paylaştım.

    YanıtlaSil
  14. GFC ve instagramdan takip edip G+'da paylaştımm, katılmasam olmazzz :)

    YanıtlaSil
  15. baksanaaa duyurdum şimdiiiii ben katılmıyom çekilişlere amaa destekliyoom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deepçigin bütün hakları bende(hamili kart yakinimdir)

      Sil
    2. Sayın renklerin en neşelisi lila😉 kaç hakkım oldu acep❓çokkk dimi😎

      Sil
    3. 🙈🙈 evet evet bi suru hakkin oldu. Hadi bakalim iyi sanslar. 😊

      Sil
  16. Daha nice güzel paylaşımlara inşallah Eh bizde dahil olalım :) instagram dan takip edildi (sessiizkaldiim) GFC'den takipteyim G+'da da paylaştım Eh artık herkese bol şanslar efendim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  17. Deep bahsetmiş blogunuzdan, onun vasıtasıyla uğradım... Güzel hediyeler... Deep gibi ben de çekilişlere katılmıyorum... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Selammm bende bloguma beklerim sizleriiii :)) takipteyim deep sayesinde :)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba çekilişinize bende katılıyorum
    Gfc: Gözde'nin Blog Günlüğü, İnstagramdan da aynı isim ile takibe aldım.
    Google Plusta'da paylaştım :) Mail: gozdeninevinden@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Ben de katıldım :) G+da paylaştım instadan takip ettim :)

    YanıtlaSil
  21. Ne guzel bir cekilis 😘😘ee taabiki bende katiliyorum.😊

    YanıtlaSil
  22. Deep önerdi ben de geldim.Çekiliş için de şartlarım tamam :) Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  23. Gfc ve G+ :Hilal Taşdan olarak takipteyim.
    g+ paylaşım linkim https://plus.google.com/112139602848601356959/posts/S4CfrNa1JZi

    YanıtlaSil
  24. Merhaba, gfc: perihan i
    instagram: irephan adlarıyla takipteyim.
    paylaştım: https://plus.google.com/u/0/115182211959093564307/posts/W5GoksUcSH3
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. https://plus.google.com/u/0/107585737652933840246/posts/Pdr64BHmiQS?sfc=true

    Çekilişin hayırlı olsun Lila.
    Gfc'den de takibe aldım. :)

    YanıtlaSil
  26. Takip ediyorum ve nice yüzler diliyorum :))

    YanıtlaSil
  27. Seni GFC G+ ve instagramdan takip ediyorum. Google+ da çekilişi paylaştım :) Katilmasam olmazdi insallah bana çıkar :D :-*

    YanıtlaSil
  28. ayy ne güzel
    bu arada ben de blogumda yılın kitabını seçiyoruz, sen de yorum yaparsan mutlu olur sevinirim :))

    YanıtlaSil
  29. merhaba:)

    gfc: kirpik kiz

    https://www.instagram.com/kirpikkiz/

    https://plus.google.com/u/0/117178574416460661941/posts/5k1YMwnGfPd

    kirpikkiz@gmail.com sevgileer:)

    YanıtlaSil
  30. bende varım. İnşallah takvim bana çıkar:D

    YanıtlaSil
  31. Selamlar olsun ben de katılıyorum cekilisinize😊

    YanıtlaSil
  32. Bende katıldım instagramdan takip ediyorum😊😊

    YanıtlaSil
  33. ben de varıım :) instagram adım tucininbiri, gfc takibe aldım ve duyurdum https://plus.google.com/u/0/100925025815432263799/posts/fGn7Ey8i5Vr son saatler şansına bakalım :)

    YanıtlaSil