20 Aralık 2016 Salı

100'e Özel Çekiliş'imin Sonucu!


Evet arkadaşlaar. Beklenen an geldi. Biliyorsunuz ki 100 izleyiciye ulaştıktan sonra başlattığım 100'e özel çekilişim 18 Aralık Pazar günü sona ermişti. Vee ben sizlere bu çekilişi 20 Aralık günü, yaani bugün açıklayacağımı söylemiştim.
Evet açıklayacağım. :)

Öncelikle çekilişe katılan herkese çok çok teşekkür ediyorum. Sayenizde çok daha güzel yerlere geleceğim inşallah blog hayatında.

Çekilişi çoğu blogger'ın yaptığı gibi random.org adresinden yaptım. 80 isim arasından şans 12 numaralı arkadaşımıza çıktı.
Veee bu 12 numaralı arkadaşımız sevgili Destino, yani Başucumdaki isimli blogun sahibi arkadaşımız. Kendisini çoook çook tebrik ediyorum. Umarım hediyelerini çok beğenirsin. :) Sana hediyelerini yollayabilmem için en kısa sürede benimle iletişime geçmeni bekliyorum. :)
Hediyelerini güle güle kullanman dileğiyle. :)


25 yorum:

  1. Gerçekten çok şaşırdım yaa sadece yazıyı okumak için girdim ve bi anda adımı görünce şok oldum diyebilirim 😍🤗 bu güzel çekiliş için çok teşekkür ederim diğer arkadaşlar da umarım başka çekilişlerde kazanırlar 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben de çok sevindim kazanmana. Ben teşekkür ederim katıldığın için. :)

      Sil
  2. ben bir daha çekiliş istiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah ben sana özel çekiliş yaparım kuzum. :D

      Sil
  3. tüh ya çok umutluyduk oysa ki :) neyse sevdiğimiz bir blogger arkadaşımıza çıktığı için mutlu olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha ki çekilişe artık kızlar. :)

      Sil
  4. Tebrik ederim :-) ilk defa çok yaklaşmışım mutlu sona nermin sağol bu heyecanı yaşattığın için :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAha Rica ederim canım. Bu çekilişte yaklaştın, kim bilir belki daha sonraki bir çekilişte kazanan sen olursun. :)

      Sil
  5. Arkadaşımızı tebrik etmek düştü bize de :)Hediyeleri güzel günlerde kullansın inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum, 1 kişiyle kaçırmışım :))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba blogunuzu takibe aldım blogumada beklerim devam eden bir çekiliş var blogumda ilginizi çekebilir 🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Ben zaten blogunuzun takipçisiyim. ;)

      Sil
  8. kazanan arkadaşı tebrik ederim..
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Tebrik ederim Destina. Bu denli hoş bir etkinlik yaptığın için senin de gönlüne sağlık Lila. ^^

    YanıtlaSil
  10. Kıl payı kaçırmışım :)) tühh :)) Artık başka baharlara efendim :)Kazan arkadaşımızı tebrik ederiz :)

    YanıtlaSil
  11. Kazananı tebrik etmiyor ,bilakis teessüflerimi bildiriyorum��oldu mu yani yeni yıla keyifli gorecektim yaaa.Hakkımı yediler itiraz ediyorum������(şansın bol,paran çok olsun.Ehhh bizde sağlık olsunla idare ederiz artık����)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :) bir sonraki cekiliste sen kazanirsin artik. Aynen saglik olsun. 😊

      Sil
  12. Tüh çekilişi kaçırmışım ben. Yeni çekilişleri bekleyeceğiz artık :)

    YanıtlaSil