25 Aralık 2016 Pazar

2017'den İstediklerim | Mim 4

Merhabalar herkese. Final ödevleri yapmaktan ve finallere çalışmaktan bunalmış bir vaziyette, oturmuş kısa film izlerken aklıma bloga yazı yazmak geldi. Daha doğrusu aklıma sevgili arkadaşımız yalnızamaözgür'ün bizi etiketlediği 2017'ye dair isteklerimizi içeren etkinliğini yazmak geldi desem daha doğru olur. :)

Yalnız ama Özgür arkadaşımızın etkinliğine tam olarak buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. :)



2017'den Neler İstiyorsun? 
Sorumuz bu. Ama benim isteğim buna sizden olabildiğince fazla yazmanız. Oturun bir yarım saatinizi ayırın kalem kağıt alın kenara yazın.

Ne istiyorsunuz? Bir kitapta olabilir, kalem de. Mutluluk, sağlık. Ya da sevdiğine kavuşmak. Daha çok para...

Daha sonra görsellerle süsleye süsleye eğlenceli bir yazı yazın!

2017 bitişinde kim ne kadar ulaştı istediğine diye yeni bir yazı daha yazacaksınız, unutmayın bu yazıyı!


Şimdi gelelim benim isteklerime. İtiraf etmek gerekirse hiç düşünmedim ne istediğimi. :D Yani ben genel olarak bir şeyler istiyor olsam bile bunu çok dile getirmiyorum sanırım. Valla şu an ben de bilmiyorum ne dediğimi arkadaşlar. Gerçekten saatlerce bilgisayar başında ödev yapmaktan beynim harap olmuş durumda. Kusura bakmayın. :( 

(Sevgili Yalnız ama Özgür, sen demişsin ki alın elinize bi kağıt kalem, yarım saat yazın! Maalesef öyle bir vaktim yok bu aralar. Ve eğer ben bu yazıyı şu an yazmazsam, bir süre hiç yazamayacağım için şimdiden bir şeyler yapayım dedim. Öyle fotoğraf falan da çekemedim! Üzgünüm!)
Neyse konudan sapmayalım. :)


1. SAĞLIK! İlk istediğim şey sağlık. Ben sağlıklıyım sorun yok, ama ailem için sağlık istiyorum. 2017 geldiği andan itibaren sağlıkla gelsin, inşallah!
2. Hedeflediğim yere gitmek! Yani bu bir istek mi, hayal mi karar veremedim. (Aslında ikisi de aynı şey.) Hedeflediğim yerden kastım da eğitimime yüksek lisansla devam etmek istiyorum ve bunun için belirlediğim birkaç üniversite var (şu anda bulunduğum yerden çook uzaklarda). Buralardan herhangi birinde eğitimime devam etmek.

3. Kitap, daha çok KİTAP! Ne kadar çok kitap getirirse 2017 o kadar iyi bence! :)

4. Defter! Evet evet, böyle desenli desenli, süslü püslü, retromsu, vintageimsi bir sürü defter de istiyorum!


5. Daha çok yazı yazabilmek! Yani bu pek mümkün olmayacak, çünkü 2017 bana yoğun bir vaziyette gelecek. Bloga çok vakit ayıramacağım gibi bir durum var ama hayırlısı.

6. 2016'da bulduğum kendimi, daha da bulmak, böyle devam etmek! 2016 çok farklı bir yıl oldu. Bu yıl çok değiştiğimi ve kendimi bulduğumu düşünüyorum. Neyse 2016 değerlendirmesini başka bir yazıda yaparım. :D 

Sanırım bu kadar istediklerim. Başka istediğim varsa da şu an istemiyorum demek ki, aklıma gelmediğine göre. :D

Umarım hepimizin istekleri gerçekleşir. Umarım 2017 ailemize, vatanımıza, milletimize ve tüm dünyaya huzur getirir!

Ben de bu etkinliğe öncelikle Acemi Yazar ve Kağıttan Dünyam isimli blog arkadaşlarımızı, daha sonra da bu etkinliği okuyup 'Ben de yazsam ne iyi olur!' diyen herkesi davet ediyorum. 


Not: Etkinliği yapacak arkadaşlar yukarılarda italik olarak yazılmış yeri kendi yayınlarına kopyalayıp yapıştırırlarsa, etkinliği yapacak olan diğer arkadaşlarımıza da yol göstermiş olurlar. :))

31 yorum:

  1. Final odevlerim cümlesini okurken aklıma vize filan haftası gelen evlenme isteği yazım geldi. Bende ders çalışırken kendimi blog yazarken buldum :) Umarım 2017 hepimize uğurlu gelir :) Bende bloguma beklerim. Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o evlenme isteği her bekar üniversite öğrencisine sınav döneminde geliyor. :D Blogunuza da elbette gelirim. Teşekkürler. :)

      Sil
  2. Ah ahh harika bir mim olmus. Bende yapacagim ilk firsatta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Heyecanla bekliyoruuz.!

      Sil
  3. 2016 değerlendirmesi yazını bekliyorum bak! Hadi inşallah hepsineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallah fırsat bulduğumda yazacağım. :))

      Sil
  4. dilerim her şey gönlünce olur bu yeni yılda ..Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, hepimiz için öyle olur umarım. :) Sevgiler...

      Sil
  5. İnşallah hepsini de gerçekleştirirsin :) inşallah 2017 senin için harika bir yıl olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin :) İnşallah canım, hepimiz için!

      Sil
  6. gönlünden geçen herşeyin 2017'de gerçekleşmesi dileğiyle...
    sevgiler.
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. 2017 siz ve bizler için güzelliklere vesile olur İnşallah. :)

    YanıtlaSil
  8. ayyy ben öncelikle okul ve kariyer dileğinin gerçekleşmesini diliyoruum o zamaaan :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir mim. 2017 umarım hepimiz için sağlıklı olduğumuz, mutlulukla geçirdiğimiz ve hedeflerimize ulaştığımız bir yıl olur. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah! Teşekkür ederim. Sevgiler. :)

      Sil
  10. Beni de düşünüp davet ettiğin için çok teşekkür ederim. Ama daha öncesinde yeni yıl planlarımla ilgili yazımda isteklerimden de bahsetmiştim. Umarım 2017'de tüm dileklerin en güzel biçimiyle gerçekleşir. Şimdiden iyi seneler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiii tamam canim. :) Insallah hepimiz icin oyle olur. Iyi seneleer! :)

      Sil
    2. Sondan bir önceki yazımda mim yazını yazdım gibi :) Ayrıca sana da iyi seneler! :-)

      Sil
  11. Bissürü defterlerimiz kitaplarımız olsuun, yeni yıl duy bizii :))

    YanıtlaSil
  12. umarım öyle olur :)

    2016 çok tuhaf bir yıldı, değil mi :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kesinlikle cok tuhaf bir yildi. Her seyiyle...

      Sil
  13. Off daha çok çalışmalısın çok tembelsin çooook (yazan tembellikten öldü en son oturduğu yerden kazıyarak getirdiler) :D en güzel şeyler seninle olsun güçlü duruşun tüm umutların ve seni mutsuz edebilecek insanlar uzak dursun :)Hiç ama hiç sevmesem de kafeleri yine de bir kaçamakcık ders çalışmalığımız olsun orda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, ya senin bu caliskanligin hepimize yeter diye bu kadar tembelim ben. Sen de daha az calis lutfen. Olmuyor boyle. :D Ay kuzum benim yaa, insallah. Yine yapariz tabiii kiii! Sen iste yeter. :)

      Sil
  14. Ay Ne güzel bir yazı olmuş bu samimi insan💕
    Ben de yaptım aynı mimi🖤💕
    Seviyorum seni 🖤

    YanıtlaSil
  15. İnşallah dileklerinin hepsi gerçek olur. Yıl sonunda da güzel bir değerlendirme yazarsın bizler için. Keşiflerden geldim.
    :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin :) Insallah bir ara yazabilirim. :)

      Sil