19 Aralık 2016 Pazartesi

Ben de Bittim, Çekiliş de! | Bir Günlük

Sevgili dost,
Sen lâzımsın bana ve önemlisin hadiselerden. Çünkü büyük bir olaydır dostluk.
Çok büyük.
— Posta Kutusundaki Mızıka

Merhabalar arkadaşlar. O kadar çok yorgunum ki, inanır mısınız şu yazıyı bile şu an zor yazıyorum. Aşırı yorucu bir gün geçirdim.

Sabah erkenden kalktım, sınava gittim. Sınava çok sevgili manevi kardeşim Büşra ile karşılıklı binalarda girdik. Bu benim için çok iyi bir şeydi, çünkü sınavdan önce onu görmek güzel bir motivasyon oldu.
 Sonra Büşra ile alışveriş merkezine gittik. Biraz sınav stresi atalım istedik. Hayır sınav stresinden midir, başka şeyden midir bilemiyoruz, ikimiz de ölümüne gezmek, alışveriş yapmak istedik! (Tamam kabul çok da ölümüne bir alışveriş olmadı, çünkü biz aradığımızı hiçbir zaman bulamayan insanlarız.!) Biraz kişisel bakım üzerine alışverişimiz oldu. Onun dışında elbette iki kahve tiryakisi olarak kahvelerimiz bitmişken, yeni kahve alalım istedik. Starbucks'tan Pike Place Roast isimli orta kavrulmuş kahvemizi aldık. Normalde ben Tchibo'dan Brazil Mild alıyordum fakat artık onun tadını eskisi kadar beğenmediğim için değişiklik yapmak istedim. 
Bu alışveriş merkezine gitmek istememin en büyük nedeni elbette ki Rossmann. Gerçekten bu mağazayı aşırı aşırı seviyorum. Maalesef ki Adana'da tek bir alışveriş merkezinde var. :/ Neyse işte biz bu Rossmann'da neredeyse bir saat gezdik. Benim en en sevdiğim şeker (aslında o pastil :D) olan Altapharma'nın bu defa Ahududu ve Yeşil Çaylı olanını aldım. Daha önce Mango ve Lime (Misket Limonlu) olanını denemiştim. Tek kelimeyle muhteşemdi.
Sonraa, H&M (burada okunuşu bazen ha en em diyorum, bazen eyç en em diyorum :D Sonra biz gülüyoruz falan. Ve muhtemelen siz de şu an ne diyor bu Lila diyorsunuz :D) gezdik, e tabi o da neredeyse bir saate yakındı. Çünkü biz H&M'i de çok seviyoruz :D

Bu kadar gezdikten sonra bir de yemeğimizi yedik ve ben Mersin yolunu tuttum. Trende ayakta süründüm ellerimde poşetlerle. Canım çıktı, öldüm, bittim, aşırı yoruldum, amaaa her şeyine değer bir gündü. Hiç sıkılmadım. :)
Daha fazla uzatmayacağım, zaten şu an bu yazının nasıl oluştuğunu bile algılayamıyorum. Algılarım biraz kapalı da. :) 

. Yaa canım Büşra'm bana tshirt aldı. Çünkü üzerinde kahve ve cupcake vardı. Çünkü ben kahveyi de keki de çok seviyorum. 💓  Buradan Ballim'e tekraaar tekraaar teşekkürleeer.! 

Son olarak 100'e ÖZEL ÇEKİLİŞ'im SAAT 23.59 İTİBARİ İLE SONA ERMİŞTİR. SONUCU herhangi bir aksilik çıkmadığı sürece 20.12.2016 SALI günü akşam 17.30'dan sonra bir ara AÇIKLAYACAĞIM. KATILAN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM ve HERKESE BOL ŞANS DİLİYORUM. İnşallah en çok isteyen kazanır. :)

29 yorum:

  1. t-shirt üne baa yııl dımm:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy teşekkürler canııım. Daha güzelleri senin olsuun! :)

      Sil
  2. Sınav sonrası kafa dağıtmak gibisi yok bir de alışveriş yapmak :) güzel bir gün olmuş tabi eve dönüş yolunu saymazsak :) bugün girip kontrol etttim çekiliş yazısını ne zaman açıklanacağını öğrendiğim de iyi oldu :) umarım bize çıkar 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, yorucu da olsa guzel bir gun oldu. :) hadi bakalim bol sans. :) 😂

      Sil
  3. Butun kizlarin yada alisveris seven kizlarin kafa dagitma yolu kesinlikle bu 👍😉 Son olarak yine hepimiz icin evin yolunu tutmak biz zulum 😀 Alisverisden sonra ewe ışınlansak. Bu bilim adamlari napiyor yaa oturuyorlar mi 😡 diye onlarda kizmadan gecmeyim dedim.. Cekilis sonucunu merk ettim bnde. Hadi hayrlisi baklm deyip dger yazilarini bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslinda ben hic alisveris sevmem 😂 ama bugun bi seyler oldu yani anlayamadik. Evet evet kesinlikle katiliyorum sana. Bence de direk isinlanmaliyiz evlerimize. Bu cile bir son bulmali 😂🙈

      Sil
  4. Tişörte ben de bayıldım :D Alışveriş zaman zaman çok iyi oluyor, rahatlıyoruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiim 🙈 evet oyle. Gercekten kafa dagittiriyormus.

      Sil
  5. Teşekkür etmişsin biliyorsun çok önemli :D yorucu bir o kadar da harika bir gündü :) kıymetli ballim güle güle kullan daha güzel günlere inşaAllah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caniim insallah her birlikte guzel gunlere. ❤

      Sil
  6. la Lila (Ankaralı mı oldum ya şimdi Allah'ım bana neler oluyooo) Rossman nerede? h&m de indirim varmış ojeler kapış kapış gitmiş üşenmeyip gideydim 2 3 tane siyah oje alırdım ne güzel (okuyucu burada ağlıyor) Evet siyah başka renk değil. Neden? Takıntılı olmak bunu gerektiri.
    (Okuyucu yazara bir sürü öpücük yolluyor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oncelikle yazar da buradan okuyucusuna milyonlarca kalp ve opucuk yolluyor. :) sonraa Rossmann Optimum'da en alt katta kuzum. 😉 kosup gideydin alaydin yaaa. 😘

      Sil
    2. çünkü bir panda olmak bütün gün evde olmayı gerektirrriirrr.

      Sil
  7. tren yolculuğu da çok güzel oluyor..ancak ayakta ve taşınacak bişiler varsa pek tadı çıkmıyor haliyle..ayrıca sınavlarından geçer not alırsın..

    Kalemin dert görmesin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle oyle, tasinacak bir seyler olunca bir drama donusuyor. :) Cok tesekkur ederim, insallah. :)

      Sil
  8. Çok güzel bir gün olmuş dolu dolu ne güzel☺ Çekiliş sonucunu merakla bekliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet, ay ben de cok merak ediyorum bakalim. :) Sevgiler...

      Sil
  9. Çok güzel bir gün olmuş desenize :) Takipteyim sayfama beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyle. Elbette geliyorum heemeen. :)

      Sil

  10. Alışverişten bir türlü haz alamamışımdır kendimi bildim bileli. Öyleki arkadaşlarla birlikte gitsek, eşini kapının eşiğinde bekleyen beyler gibi dururum kenarda. :D Eğlenceli bir gün geçirmene sevindim Lila, tişörtte çok şirin. Kesinlikle kahvenin yanında giden en güzel şeylerden birisi cupcake. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben de oyleydim iste. Bana cok derlerdi alisverise seni getirdigimizde sanki iskence goruyorsun gibi bir havaya burunuyorsun diye :d Nerdeen nereye :D Cok tesekkur ederim, daha guzelleri daha sirinleri sizin olsun.

      Sil
  11. tişört de yazdıkların da çok şekeer :)

    YanıtlaSil
  12. Ya, bende pastile bayılırım. Her türlüsüne hem de. Babama sürekli aldııyorum ama fazlası zararlı diye kızıyor annem o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten cok guzel bir sey bence :D Biz de cok yemeyiz ama hep yeriz ;)

      Sil
  13. Ohh sınav sonrası gezmek çok iyi oluyor. Böyle bi kafa dağınıklığı oluyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet kesinlikle oyle oluyor yaa. :)

      Sil