13 Aralık 2016 Salı

📚 Bir Aylık Okunanlar Listesi 📚


"Bütün iyi kitapları okumak, geçmiş anıların o mükemmel kişileri ile konuşmaya benzer."

Anonim

Merhaba arkadaşlar. Bu aralar yoğun bir dönemdeyim. Buna rağmen elimden geldiğince bloga yazı yazmaya çalışıyorum. Bu kadar yoğunluğuma rağmen de şu bir ay içinde 10 kitap okumuşum. İtiraf etmek gerekirse ben bile şaşırdım bu kadar çok kitap okuduğuma. 
Bugün sizlerle sadece okuduğum kitapların hangileri olduğunu paylaşmak istiyorum. Vakit oldukça hepsinin yazısını tek tek yazacağım inşallah. Zaten şu an üç tanesinin inceleme yazısı blogda. :)

1. Murat Menteş - Ruhi Mücerret: İnceleme yazısına tam olarak buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. :)
2. A. Ali Ural - Posta Kutusundaki Mızıka - Bu eserin inceleme yazısına da buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. :)
3. A. G. Roemmers - Genç Prens'in Dönüşü
4. William Golding - Sineklerin Tanrısı : Mümkün olduğu kadar kısa bir süre içinde bu kitabın ve filminin yazısını paylaşacağım. 
5. Halil Cibran - Ermiş
6. Stefan Zweig - Satranç 
7. J. C. Grange - Taş Meclisi : Okuduğum ilk polisiye/gerilim romanıydı. Çok hızlı bir şekilde okudum çünkü beni içinde çok çok çeken bir kitap oldu. (Ay öyle çok şey diyesim var ki bu kitap için, tutuyorum kendimi :D)
8. Jose Saramago - Bilinmeyen Adanın Öyküsü : İnceleme yazıma buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. :)
9. H. N. Atsız - Dalkavuklar Gecesi / Z Vitamini
10. Sabahattin Ali - Sırça Köşk (Fotoğrafta maalesef ki bu eser yok, çünkü arkadaşımdan alıp, okuyup geri vermiştim. Onun için önceden çektiğim bir fotoğrafını tam olarak şu alt tarafa bırakıyorum. :)

Bir de fırsatım oldukça Masa ve Kafkaokur dergilerinin son sayılarını okudum.

Evet arkadaşlar ben bir ay içinde bunları okumuşum. Şu anda da Stefan Zweig - Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu'nu okumaktayım. İncelme yazısı bulunmayan eserleri de sırayla yazacağım inşallah. Sizler okudunuz mu bu eserleri? Beğendikleriniz var mı? Yorumlarınızı bekliyorum. 
Görüşmek üzere... 

NOT: 18 ARALIK PAZAR'a kadar devam edecek olan 100'e Özel Çekilişi'me buraya tıklayarak katılabilirsiniz. Katılımlarınızı bekliyorum. :)

34 yorum:

  1. bloğunuzu çok beğendim, içerikler çok hoş hemen takibe aldım bende beklerim:)

    https://cikolataliguzelliknotlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer, hoşgeldiniz bloguma. Elbette gelirim. :)

      Sil
  2. Paylaşımınız için teşekkürler. :)
    Taş Meclisi'ni herkes bilmez. Çok güzel bir kitaptır. Kitabı kadar güzel olmasa da bir de filmi vardı yanlış hatırlamıyorsam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler. Evet araştırdım filmi de varmış. İzlemeyi düşünüyorum onu da bakalım. Ama kesinlikle kitap çok iyiydi.

      Sil
  3. genç prensin dönüşü ve ermişe oyumu veriyorum. ikisini de çok sefiyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genç Prens'in Dönüşü beni çok duygulandırdı okurken. :) Teşekkürler yorum içiin. :)

      Sil
  4. bir kaçını okumuşum ama Sineklerin Tanrısı'nın filmi olduğunu bloğun sayesinde öğrenmiş oldum :) çoook teşekkür ederim canısı <3 sınavlardan sonra hemen izleyeceğim inşAllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim kuzum. :) İzledikten sonra düşüncelerini öğrenmek isterim. ;) Sınavlarında da başarılaar.

      Sil
  5. Masallah bol okumali bir ay gecirmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya. Nasil oldu ben de anlamadim. 🙈

      Sil
  6. Taş Meclisi'ni ben de yıllar önce okumuştum.Hatta filmi bile yapılmıştı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz icin tesekkur ederim. Filmini de izlemeyi dusunuyorum ben de. Bakalim. 😊

      Sil
  7. Posta kutusundaki mizika en bi secdiklerimin icerisinde. Okunasi bir kitap. Bu ara sinawlardan elime konu anlatimli test kitaplarindan baska bisey alamadim 😁 Nkadar uzgunum bir bilsen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah sinavlarin biteeer, bol bol kitap okursun canim. 😊

      Sil
  8. Bir ayda 10 kitap! Valla tebrikler. Yılda kaç okuyorsun? :)

    Kitaplarda güzelmiş. ilgimi çekenler var aralarında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben daha once okudugum kitaplari hic saymiyordum 🙈 Ilk defa saydim. Bir yil dolsun bakalim kac kitap okumus olcam. 😂

      Sil
  9. 1 ayda bu kadar kitap okuduğunuz için tebrik ederim öncelikle. :) Bende bu listeden Atsız ve Grange'in kitabını okudum sadece. İkisi de harika kitaplardı. Satranç'ı özellikle çok merak ediyorum. En kısa sürede alıp okuyacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiim. :) Evet cok iyi kitaplar hepsi de.

      Sil
  10. İçerikler çok hoş. Kitap fotoğrafları ise en beğendiğim şey oldu, çok renkli bir blog. 1 ayda o kadar kitap okumanız ne güzel! Öyleyse incelemelerinizi bekliyorum. Esen kalın! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. En kısa zamanda incelemeleri yayınlayacağım. ;)

      Sil
  11. 10 kitap çok iyiymiş :)) Sineklerin Tanrısı çocuklara olan bakış açımı kötü etkilemişti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yaa ama Simon vardı, o en iyiydi. Sonra içlerinde iyilik taşıyanlar vardı Ralph gibi, Domuzcuk gibi. :) Onları odak noktamıza alalım, çocuklar masum kalsın :D

      Sil
  12. Ay maşallah yoğunken bile 10 kitap okuman harika :)Sırça Köşk'ü en kısa zamanda bende okuyacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 'Ben nasıl bu kadar kitap okudum' dediğimde, oda arkadaşımın tepkisi 'Her oturduğunda ders çalışmaktan çok kitap okudun, ondandır' dedi. Yani bu ders yoğunluğunu sanırım kitapla atmaya çalışmışım. Ama bi süre azaltacağım bu sayıyı maalesef. :)

      Sil
  13. Bir ayda on kitap başarılı... Okumadıklarımın notunu aldım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Şu an aylardır kitap okumadığımı hatırlayıp utanmış bulunmaktayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de yogun olmadigin bir zamanda okursun caniim. 😊

      Sil
  15. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.

    Düğün DJ
    www.dugundjhizmetiorganizasyon.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Hosgeldiniz. Elbette gelirim.

      Sil
  16. Harikasın ne güzel kısa zamanda bu kitapları bitirmişsin :)

    YanıtlaSil