7 Aralık 2016 Çarşamba

Günümü Anlamlandıranlara...

Selamlar herkese.
 Bugün benim doğum günümdü arkadaşlar. Doğduğum gün de Salı günüymüş, annem öyle demişti. ‘Bu yıl da bak denk geldi, Salı günü doğmuştun sen, yine doğum günün salıya geldi.’ Dedi. Evet öyle oldu. Ama ben bugünün gelmesini istemiyordum. Doğum günü fobim vardı benim ya. Gerçekten, doğum günüm gelmesin istiyordum. 6 Aralık olmasın istiyordum. Çünkü geçen sene doğum günü haftam ve doğum günüm yaşamak istemediğim olaylarla geçmişti. Her şeyin üst üste geldiği bir gündü. Doğum günü kutlamalarına falan çok da önem veren biri olmadığım halde, geçen sene yaşadıklarım beni fazlasıyla üzmüş ve ürkütmüştü.

Neyse tam olarak neden istemediğimi detaylarıyla anlatmayacağım. Zaten bu yazıyı da doğum günüm olduğu için yazmıyorum, bugünü anlamlı kılan insanlara teşekkür etmek için yazıyorum.

Başta canımın bir parçası olmuş insan, kardeşim diyebildiğim tek insan Büşra’ya (Şu an Büşra ne ya! diyorum, bence o da diyordur. Çünkü ona Büşra demiyorum normalde. :D) günümü ilk andan itibaren anlamlı kıldığı için teşekkür ediyorum. Biliyor musunuz? Büşra uzun yazı yazmayı sevmez, ama bana attığı mesajda öyle uzun yazmıştı ki, yazmadığı, yazamadığı şeyleri bile okudum ben o mesajda. Öylesine hissettim ki onun verdiği huzuru… İyi ki varsın Ballisi. :)

Bugün bana mesaj atıp, seni beş dakika görebilir miyim diyen, beni gördüğünde ifadelerimden bende bir şey olduğunu, iyi olmadığımı hisseden, güzel yürekli insan, Nalan! Onun o sevimli, mini minnoş hediyesiyle birlikte, o söylediklerindeki samimiyeti, yanımda olduğunu hissettiren o güzel tavırları için binlerce kez teşekkür ediyorum, günümü güzelleştirip anlamlandırığı için de. Çünkü onunla konuşunca geldim kendime… İyi ki varsın Nalan. :)

Vee kaç gün önceden bugün akşam dışarı çıkmak için benden söz alan, benden gizli gizli planlar yapıp, günümü anlamlaştırıp, en önemlisi doğum günü fobimi aşmama yardımcı olan çok ama çok değerli oda arkadaşlarım Gizem ve Büşra… Biliyor musunuz? Gizem asla normal hediye almaz, o hep şaşırtır. Yine şaşırttı. Ya gitmiş bana minnacık bebek patiği almış. Sizin hiç sizi mutlu etmek için böyle minnoş hediye alan (Hediye alma dediğiniz halde:D) canlarınız var mı? Varsa çok şanslısınız. Bir de gerçekten onların işbirliğini de tebrik ediyorum. Gizem nereye gideceğimizi Büşra’ya söylüyor, ama Büşra bana söylemiyor. Biraz daha merak edecekmişim. :) Sayenizde bugün çok eğlendim. İyi ki varsın Gizem, İyi ki varsın Büşra. :)

Son olarak bana gerçekten değer verdiğini hissettiren, doğum günümü kutlayan tüm arkadaşlarıma çok çok teşekkür ediyorum. Hepiniz iyi ki varsınız…


İyi Ki Doğmuşum ve İyi Ki Sizleri Tanımışım. 

NOT: 18 ARALIK PAZAR'a kadar devam edecek olan 100'e Özel Çekilişi'me buraya tıklayarak katılabilirsiniz. Katılımlarınızı bekliyorum. :)

16 yorum:

  1. Hiii iyi ki doğdun Nermin'cim, nice mutlu huzurlu senelere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim kızlar. :)

      Sil
  2. Nice hayırlı, mutlu senelere. :)

    YanıtlaSil
  3. nice mutlu yıllara Rabbim sağlık sıhhat dolu güzel bir ömür nasip etsin

    YanıtlaSil
  4. Nice senelere hayırlı yaşlara :)

    YanıtlaSil
  5. ♥.♥ Geçmiş doğum günün kutlu mutlu olsun canım benim :)) Nice mutlu yılların olsun inşallah ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler canım beniim, inşallah. :) ♥♥

      Sil
  6. ayyyy kıyamamaaa her şey çok tatlıymıış fobiyi de unut arttık ve foto da çok şiriin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutuyorum 💪 vee cok tesekkurler. 😊

      Sil
  7. Biraz geç kaldık af ola :) Sevdiklerinle ailenle sağlıklı huzurlu daha nice güzel ömürler geçirmen dileğiyle doğum günün kutlu olsun nice yıllara sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Doğum günün kutlu olsun , musmutlu bir sene geçirirsin inşallah ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Insallah. 😊🙈

      Sil