3 Aralık 2016 Cumartesi

Mim 3 - 2017'ye Doğru | Hayaller, Dilekler ve Hedefler

Merhabalar herkese... Bugün bir Mim yazısı ile karşınızdayım. Sevgili Deeptone ve çok sevgili mektup arkadaşım Bir Küçük Elif Meselesi beni mimlemiş. Ben de bulduğum bu ilk fırsatta hemen yapmak istedim. Iyi okumalar... :)

1)Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan vazgeçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?
Öncelikle kararsız bir insanım. Bu yıl vereceğim o kadar önemli karar varken karar vermekte bu kadar zorlanmamayı istiyorum. Ama asıl değiştirmek istediğim şey kesinlikle her şeyi fazla düşünmem. Aşırı detaycıyım, bu da bazen beni o kadar rahatsız ediyor ki, bu kadar detaycı olmasam, bu kadar fazla düşünmesem diyorum.

2)Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeğe dönüştürebilir. Ne dilerdin?
Ilk aklıma gelen şey; çok daha huzurlu bir dünya... Iki; daha samimi ve güvenilir insanlık... Son olarak; okurken zevk alacağım ve bir sürü şey öğrenebileceğim kitaplar...

3)Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin.. için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)
Yeni yılda yeni bir hayata başlamak istiyorum. Daha çok yer görmek ve beni mutlu edebilecek yerlerde bulunmak. Mesela yeni yılın ilk ayında 10 günlük hem tatil hem okul seyahati yapmayi planlıyorum. Ayrıca aldığım kararları daha başarılı bir biçimde uygulayip, kendimi çok daha fazla geliştirmeyi düşünüyorum.

4) Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok  para şart mı? Belki de değildir.
Valla piyangodan para çıksa direk eğitime harcarım diye düşünüyorum. Hem kendi eğitimim için hem de durumu olmayan çocukların eğitimi için... Bir de bir sürü kitap alırdım. :) Bunun dışında hayallerim için para şart değil, kendimi eğitmem şart. ;)

5) Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz.
Olmaz olur mu hiç! Mesela mutlu olabileceğim bir yerde -ki burası sevdiklerimin yanı  oluyor- sevdiğim, istediğim işi yapmak en büyük hayalim. Az önce de dediğim gibi, bunun için para değil, eğitim lazim. :) Sonraa, çok başarılı yazılar yazmayı hayal ediyorum. Bir de bu küçük blogumun çok daha büyüdüğü günleri görmeyi istiyorum. 🙈

Yeni yıl hepimize uğurlu gelsin, geçmişte yaşadığımız kötü zamanları unutturacak güzellikte olsun... :)

Ben de yalnizamaozgur, Kağıttan Dünyam, Kiz Kardesler Arasinda arkadaşları mimliyorum. En kısa zamanda mimlerini okumak dilegiyle... 

23 yorum:

  1. Kaleminize sağlık.

    Dediğiniz üzere huzurlu bir dünyaya o kadar çok ihtiyacımız var ki. Gerçi küçük hesaplar peşinde koşan insanlar yüzünden gerçek huzurun temin edilebileceğine inancım git gide azalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler...
      Cok haklisiniz, bu yuzden once insanligimizin duzelmesi gerekiyor. Birey degismeden, toplum degismiyor malesef...

      Sil
  2. Gerçekten Hepinizin dilediği dünya da huzur Dilerim tüm hayalleriniz gerçek olur yeni yıl size sağlıklı huzurlu güzel ömürler getirsin inşallah ....Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temennileriniz icin tesekkurler. Insallah hepimizin hayalleri gercek olur...

      Sil
  3. Ne hoş ve mütevazi cevaplar. Dilerim her şey gönlünce olsun 😊

    YanıtlaSil
  4. Elif'le mektup arkadaşı mısınız? (okuyucu şu an kıskançlıktan geberiyor) Ohaaa ne güzel bir şeeeey. (arkadaş blog yazarısın az cool ol demi. Ama yoook illa o sesli harfler bi uzatılacak) Aşırı detaycı olmak iyidir ya. Mesela beni de bir eşyada,hayatta,yazıda,filmde yani her şeydeki minik detaylar göndermeler mutlu eder. (Evet ruh hastasıyım biliyorum çaktırma ;))
    Böyle sen kendini geliştirmek,kararlar,kararlılık diyorsun böyle gaza geliyorum. Kitap okuyacam,yazacam,ders çalışacam falan. 10 dakika sonra anime izleyip cips yerken buluyorum kendimi.
    Büyüyecek azizim büyüyecek. Kim okumak istemez ki böyle tatlı yazıları!(burada kalp olduğunu düşün)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ben senin samimiyetini severim. Evet Elif'le mektup arkadasiyiz. :) hahaha azicik daha gaza getirelim seni, 10degil de 20 dakika sonra animeye baslarsin belki. Boyle boyle arttiririz calisma sureni. 😂

      Sil
    2. (başlamadı) Allah'ım yazacak 7 sayfa yazım çalışmam gereken bir quizim var ama ben kalorifere sarılmış yatıyorum. Yıldım ya valla yıldım.

      Sil
    3. Rabbim sana guc versin. Hicbir zaman negatif olma. Pozitif olmak pozitif sonuclar getirir, ben oyle dusunuyorum. Sen de insallah yapacaklarini yapabilirsin..

      Sil
  5. Bu mim'e her yerde rastlamaya başladım :) Güzel mim olmuş emeğinize sağlık :)

    Bu arada bloğunu takipteyim. Benim bloğu takibe alıp ziyaretçi defterimize bir not bırakırsanız sevinirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler. :)
      Tabii ki hemem geliyorum blogunuza. ;)

      Sil
  6. Çok güzel bir yazıydı. Ayrıca beni de davet ettiğin için çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim, ayrica rica ederim. :)

      Sil
  7. Bloğunu çok beğendim takibe aldım bana da beklerim
    https://netgaste.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler, hosgeldiniz. Elbette gelirim.

      Sil
  8. Bizi de davet ettiğin için teşekkür edemedik kusura bakma :)
    Çok sağol senin mimin de çok tatlı olmuş sevdiklerimizle mutlu Mesut yaşayıp bol bol kitap okuyabiliriz inşAllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil canım. :) Ben teşekkür ederim, İnşallah. :)

      Sil
  9. çok şirin anlatmışın :) okul seyahati nasıl yaaa nereye gitceeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🙈🙈 Istanbul'a gidecegim insallah. Okul seyahatimden kastim daa Universitelerle bi gorusme yapacagim o yuzden. :)

      Sil
  10. Ya ne güzel, İstanbul'a gelince muhakkak haber ver. Eğer vaktin olursa buluşuruz belki :)) İnşallah tüm hayallerin gerçekleşir Canım Lila ♥ Blogunun kocaman olduğu, bol kitaplı hayallerini okumak öyle tatlı ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette haber vermeyi dusunuyordum ben de zaten. Yuzyuze gorusmeyi, tanismayi ne kadar cok istedigimi anlatamam. :) Cok tesekkur ederim canim benim yaa. ❤

      Sil