25 Ocak 2017 Çarşamba

En Yakın Arkadaş Tag'i | BFF Tag 👭

Şairin söylediği gibi, "her şey gidiyor, bir tek o, dostluk, hep yanı başımızda kalıyor."
— Başucumda Müzik

Merhabalaar! Bugün farklı bir yazı ile karşınızdayım. BFF Tag Etkinliği yapayım dedim. Yaani En yakın arkadaşınızla bir nevi birbirinizi ne kadar tanıyorsunuz etkinliği gibi bir şey. :) 
Bu bir süredir aklımda olan bir şeydi. Ama annemin hastalığı, sonra İstanbul macerası derken Büşra ile bir türlü rahat buluşamadık. Dün yine birlikteydik ve ben sorularımı önceden hazırlayıp gittim. Starbucksta oturduk, rahat rahat kurulduk koltuklara, 15 tane sorumuzu cevapladık. Şimdi sizleri sorularımız ve cevaplarımızla başbaşa bırakıyorum. :)

B: Büşra'nın benim için verdiği cevaplar
N: Benim Büşra için verdiğim cevaplar
Trabzon-Uzungöl'den 

1.       Nerede ve nasıl tanıştınız?
B: 10. sınıfta ben sınıfımı değiştirip, Nermin'lerin sınıfına geçmiştim. O zamanlar Nermin çok atarlıydı. :D Hollanda'ya gittiğini öğrendim ve ben de o zamanlar bir Hollanda meraklısı olduğum için direk ilgimi çekmişti. Böyle tanıştık. (Aşkımız böyle başladı. :D)
N: Büşra başka bir sınıftan bizim sınıfa gelmişti. Kapının karşısında ilk sırada oturuyordu. Ben de orta sıralarda, ortalarda bir yerlerdeydim. Büşra tek başına oturuyordu orada. Baktım yalnız duruyor, kalk Nermin git tanış şu kızla, yazık tek başına kalmış :D dedim. Sıra arkadaşımla gittik yanına iki muhabbet ettik. Tanıştık. :)
2.       Birbirinizi tek bir kelimeyle ifade edin.
B: Tabii ki de Kardeşim!
N: Kardeş!
3.       Birlikte geçirdiğiniz en güzel zaman.
B: İki haftada bir aynı saatte, aynı durakta inip, aynı yere (Ziyapaşa Starbucks'a) gidiyoruz. Bu birlikte geçirdiğimiz en eğlenceli zamanlar oluyor. Ama özel olarak tabii ki birlikte geçirdiğimiz en güzel an yazın Trabzondaki bir hafta. :)
N: Birlikte geçirdiğimiz her an güzel, ama ilk sırada Trabzonda geçirdiğimiz zamanlar yer alıyor. Tabii bir de iki haftada bir, Pazar günleri, aynı saatte, aynı durakta inip, aynı yolu gidip, Starbucksta kahve içip, sonra kalkıp hiçbir şey almasak bile Accessorize, Tantitoni, Watsons, Gratis gezip, aynı saatte evlerimize dağıldığımız zamanlar. En sevimli zamanlar. :)
4.       Neden en iyi arkadaşın o?
B: Çünkü beni olduğum gibi kabul edip, değiştirmeye çalışmıyor. Beni tanıyor ve tanıdığı gibi davranıyor. Üzerime gelmemesi gerektiği zamanlarda üzerime gelmiyor, trip atmıyor (!) (En önemlisi :D) Bir de birbirimizi çok güzel sakinleştirebiliyoruz.
N: Beni anlıyor. Anlayışı öyle kuvvetli ki! Hep yanımda oluyor. Eğer bir şeylere canım sıkkınsa, o sıkıntıyı unutabilmem için konuyu dağıtıyor. Yeri geldiğinde bağırıyor, kızıyor. Ben bazen böyle şeylere ihtiyaç duyuyorum, yani bir şeyleri anlamam için bana kızılması gerekiyor. Büşra da bunu hep yapıyor.
5.       Onda bulduğun ama diğer arkadaşlarında bulamadığın özellikler neler?
B: Anlayış. Tek kelimeyle! Bir de her zaman yanımda. İyi, kötü, her zaman!
N: Samimiyet ve bağ. Adını bile tarif edemediğim, gönülden gelen o samimiyet ve bağ. Bugüne kadar ondan başka kimsede bulamadım bunu!
6.       Dünyada gitmek isteyeceği bir yer olsa, nereye gider?
B: Bence belirli bir yer yok. Ama İspanya diyebilirim, nedenini çok bilmesem de. :) Lisedeyken gitmeyi çok istiyordu. Çünkü Enrique'in (Enrique Iglesias) memleketi diye!
N: Yozgat. :D (Aşk Yozgatta yaşanıyor güzelim. Yozgat bana, ben Yozgat'a özelim! :D) Bir zamanlar Rotterdam, sonraaa Dubai. :D 
7.       En sevdiği yemek.
B: Sevdiği yemeği bilmiyorum ama sevmediği brokoli, maydanoz. Ketçup da sevmez, huylu!
N: Yeşil fasulye ilk sırada, bir de fırında patates. (Canım bir de çok güzel yapıyor yaa!)
8.       En büyük korkusu?
B: Yalnız kalmaktan korkuyor.
N: Şu sıralar en çok korktuğu şey, evinden, ailesinden uzaklaşmak. Yeni bir hayata başlamak.
9.       Issız bir adaya düşse, yanına alacağı üç şey ne olurdu?
B: Telefon, kulaklık (kullanmıyor ama yanında taşıyor. Kendini güvende hissediyormuş kulaklığı olduğunda.), kitap.
N: Telefon, şarj aleti (sürekli şarjı bitiyor!), kitap.
10.   Her zaman yanında/çantasında taşıdığı üç şey ne?
B: Defter, kalem, kulaklık :)
N: Defter, kalem, diş fırçası :D
11.   En sevdiği TV programı.
B: Yok, kızımız televizyon izlemiyor.
N: Gelin evi. (Gelin olacak ya! :D)
12.   Herhangi garip bir fobisi var mı?
B: Yokuş korkusu. Trabzon'a geldiğinde canlı canlı şahit olduğum bir fobi. :D
N: Yılan. Aslında yılandan korkması normal ama, yılan resmi/fotoğrafı görse bile korkuyor. :)
13.   Birbirinize taktığınız herhangi bir isim/lakap var mı?
B: Ballisi, unicorn.
N: Ballim, ballisi, arı (Arının anısı var). 
14.   İkinizde anısı olan bir şarkı.
B: Zeki Müren - Şimdi Uzaklardasın.
N: Enrique Iglesias - I Like How It Feels
15.   Bu sıralar en çok istediği şey.
B: Fotoğraf makinesi. Bence gerekli. Düğünüm var yaza benim. Alması lazım, çok istediğini biliyorum. :)
N: IPhone 7. Düğününde para/altın yerine iPhone taksınlar istiyor hatta. :D

Evet arkadaşlar bizim sorularımız ve cevaplarımız bu şekilde. Biz bu etkinliği yaparken çok eğlendik, çok güldük. Cevaplarımız hakkında yorumlarınızı ve sizlerin de en yakın arkadaşlarınızla birlikte yapacağınız bu etkinliği okumayı sabırsızlıkla bekliyorum. Yapmak isteyen tüm arkadaşımı davet ediyorum bu eğlenceli etkinliğe. Haydi şimdi sıra sizde!

23 yorum:

  1. Harika :))) Çok güldüm, iyi geldi. Dünyada arkadaşlık diye bir şey kalmamış, tecrübeyle sabit :)) Çok şanslısınız kızlar ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guldurebildiysek ne mutlu bize. :) Evet Rabbim insallah herkese boyle sanslar nasip eder. 😊🙏

      Sil
  2. Çok eğlendim okurken cidden 😆😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, cok sevindim eglenmene. Guzel bir sey yapmisiz demek ki. 😊🙈

      Sil
  3. Ya bu yazının yeri apayrı olacak bende :) soru cevaplarken çok eğlenmiştim. Okurken ayrı eğlendim. İyi ki düşündün bunu yapmayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😍❤ Iyi ki yaptik bunu gercekten.

      Sil
  4. Şair ne de güzel demiş :) Cevaplar baya uyuşuyor eğlenceli de olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Cevaplar harika, ne güzel bir kardeşlik bu böyle ♥

    YanıtlaSil
  6. yazdıklarını okurken aklıma kendi en yakın arkadaşım geldi :D onu bi aramalıyım ! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 Guzel seylere vesile oluyoruz demek ki. E sizden de bekleriz bu sorularin cevabini oyleyse. 😉

      Sil
  7. İnsanın hər halından anlayıb, hər sirrini paylaşa biləcəyi səmimi bir dostunun olmasından gözəl nə ola bilər ki?! Hər ikiniz çox şanslısınız. Rəbbim dostluğunuzu daim etsin inşallah. Sevgilər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle oyle. Cok tesekkur ederiz, insallah. 😊 Sevgiler..

      Sil
  8. Vay bee cevaplarınız bile benziyor :D

    YanıtlaSil
  9. Ben de düşünüyordum böyle bir şey hayırlısıyla yapmayı düşünüyorum.bunların üstüne bir iki soru daha eklesem olmaz mı acaba?😂❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa yap tabii, ekle ekle :) severek okuruz. Bekliyorum o zaman senin yazini. 😊❤

      Sil
    2. En kısa zamanda inşallah

      Sil
  10. Ay ne kadar güzel olmuş. Cevapları okurken çok keyif aldım. Hemen haftasonu en yakın arkadaşıma gidip yapacağım bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparken de cook keyif alicaksiniz, eminiim. :) o zaman bekliyorum sizin de cevaplariniziii. 😊

      Sil