23 Ocak 2017 Pazartesi

📚🎶 Her Bir Telden 4 🎞☕

Seni bir kere öpsem ikinin hatırı kalıyordu
İki kere öpeyim desem üçün boynu bükük

- Üvercinka, Cemal Süreya

Merhaba arkadaşlar. Her Bir Telden serimize kaldığımız yerden devam edelim. 

Kitap: Cemal Süreya - Üvercinka: Cemal Süreya'nın şiirlerini çok severim. Bu da şairin 1966 yılında yayınlanan şiir kitabı. Bu arada Cemal Süreya'nın aslında soyadının Süreyya olduğunu ve arkadaşıyla girdiği bir iddia üzerine soyadındaki bir 'y'yi sildirdiğini biliyor muydunuz? 








Film: Anadolu Kartalları: Yönetmenliğini Ömer Vargı'nın üstlendiği, 2011 yapımı bir dram filmi. Başrollerinde Engin Altan Düzyatan, Çağatay Ulusoy ve Özge Özpirinçci yer almakta. Filmin önemli özelliklerinden biri Türk Hava Kuvvetleri'nin 100. yılı anısına çekilmiş olmasıdır. 
Konusu: Çocukluklarından bu yana uçma hayali kuran beş Harbiye’li genç: Onur, onun çocukluk arkadaşı Ayşe, Ayşe'ye vurgun Mustafa ve Tunç ile Fatih. Eskişehir Hava Hastanesi’ndeki eğitimden geçemez ve yolları ayrılır. Bu beş arkadaşı yıllar sonra yeniden bir araya getiren şey Uluslararası Anadolu Kartalı Tatbikatı’nda yaşadıkları olacaktır.
*Vikipedia'dan alıntıdır.






Uğraşı: Örgü Örmek: Boş zamanlarınızda stres atmak için bir çift örgü şişini alın elinize ve örün arkadaşlar. :)













Müzik: Vampire Weekend - Step

12 yorum:

  1. Anadolu kartallarını vizyondayken seyretmiştim, bir nevi Türk Top Gun diyebiliriz..
    Örgü örmeyi çok beceremiyorum ama tığ işine bayılıyorum...
    Paylaşım için teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Efendim. :) Tığ işi de güzel, o da stres attırıyor.

      Sil
  2. Bloğ adlarımız günce li olunca bloğunuz dikkatimi çekti beğeni ile okudum yazılarınızı örgü ve el işleri gerçekten terapi gibi geliyor sizi takibe aldım bende beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz bloguma :) tabii ki geliyorum.

      Sil
  3. heeey sağol müzik için bi de örgü şirin yaa :) cemal ankarada darphanede memurmuş biliyon muuu yani para basıyomuş gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiiim :) yaa bilmiyordum bak bunu!

      Sil
  4. hepsi birbirinden güzel. Önerin için teşekkürler..:)

    YanıtlaSil
  5. cemal süreya 'nın soyadı hikayesi çok ilginç ya acaba neymiş iddaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bir telefon numarasi uzerine girmisler iddiaya oyle biliyorum ben. Cemal Sureya, unutursam numarayi, silerim soyadimdan Y yi demis. :) Unutmus, sildirmis.

      Sil