6 Ocak 2017 Cuma

Her Şeyden Biraz Biraz

Merhaba arkadaşlar. 10 gündür yoktum buralarda. Zaten son yazımda bir süre buralarda olamayacağımı söylemiştim. Bu on gün öyle yoğun ve yorucu geçti ki anlatamam.

Finallerim 26 Aralıkta başlamıştı. Hepi topu 4 tane finalim olduğu için 29 Aralık'ta 13.00'daki son sınavıma girdikten sonra evime, Adana'ya dönecektim. Evet o gün Adana'ya döndüm ama nasıl? Bir çoğunuz duymuşsunuzdur, 29'unda Mersin'de sel felaketi yaşandı. O gün sabah aşırı yoğun gelen şimşek sesleriyle uyandım yurtta. Kalkıp sınavımı tekrar edip okula geçmeyi düşünüyordum ki o sırada yurttan bir duyuru: 'Yurttan çıkışlar yasaklanmıştır. Yurdun girişini sel basmıştır!' diye. Aynı anda sınıf grubumuzdan bir mesaj 'Okul iki gün tatil, sınavlar ertelendi!' diye. (Her yerde kar tatili, bizde de yağmur tatili oldu!) İnanabiliyor musunuz! Ben buna sevinemedim. Çünkü benim o gün yurttan çıkıp, Adana'ya dönmem şarttı. Ağladım, ben bu yurttan nasıl çıkacağım diye, oturdum ağladım. Sonra babamla konuştum, arabayla gelip beni almasını istedim. Normalde 1 saat sürmesi gereken yolu, 2 saatte geldi arabayla. (Malum tüm Mersin sel altında!) Neyse evime gelebildim. Cuma sabahı annemi hastaneye yatırdık. Cumartesi sabah ağır bir ameliyat oldu. Hamd olsun Rabbime ki şu an çok daha iyi. Bir haftadır hastanede kalıyordum arkadaşlar, dün sabah eve geldik. İki gündür de ev temizliği falan derken sonunda bugün bilgisayarı elime alıp, blogu bir kontrol edebildim.
Hı bir de ertelenen sınavım da Çarşamba günüydü. O yoğunluk içinde kalktım hastaneden Mersin'e gittim. O kafayla sınava girdim ama nasıl geçti ben de bilmiyorum. Sonucunu da hala öğrenemedim, bakalım, hayırlısı! :)


Bu yoğun ve zor zamanımda beni yalnız bırakmayan arkadaşlarıma ve canım, manevi kardeşim Büşra'ya buradan da teşekkür ediyorum. Sırf hastanede moralim düzelsin diye bana gecikmiş doğum günü hediye kutusu hazırlamış da gelmiş, hem de üç sayfa mektubuyla birlikte. Öyle çok seviyorum ki onu! 



Bu arada Masa Dergisi'nin 1Masa1Kupa çekilişinden de 1 kupa kazanmıştım, oradan hediye gelen kupam da geldi. :) Teşekkürler Masa Dergi :)



Denebunu.com'dan zor da olsa kutum elime sonunda ulaştı. Ailece tattık kutumuzdakileri, yakın zamanda da yorumlarımı gireceğim. :)


Son olarak sevgili Berika'nın hediyeleşme etkinliği sayesinde Sevgili Gökçe ablamdan gelen hediyelerim de geldi. Berika'ya böyle güzel bir etkinlik düzenlediği için, sevgili Gökçe Ablama da böyle güzel hediyeler için teşekkür ediyorum.:)


Şu geçen 10 günümün kısa özeti bu şekilde arkadaşlar. Bu aralar kitap da okuyamıyorum, film de izleyemiyorum. O yüzden bir süre bu tarz yazılarım olmayacak. Fırsat buldukça blogumu da boş bırakmamaya çalışacağım. Hepinize kucak dolusu sevgiler.
Görüşmek üzere...

32 yorum:

  1. tekrar geçmiş olsun Lilacım :) çok hoş hediyeler güzel günlerde kullan ^.^

    YanıtlaSil
  2. Hem sana çok geçmiş olsun Hemde Anneciğine Çok geçmişler olsun Rabbım acil şifalar versin İnşallah Hediyelerin de çok güzel güzel günlerde kulan .bekliyoruz güzel yazılarını ve seni sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cok tesekkur ediyoruum, tum guzel dileklerin icin. :) Kucak dolusu sevgiler...

      Sil
  3. Keşke senin için daha güzellerini hazırlayabilseydim ballisi :) gelen hediyelere bayıldım. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin varligin en guzel hediye, varliginin artilari da fazlasiyla yetiyor bana. :)

      Sil
  4. Geçmiş olsun canim.Hediyelerini de güle güle kullan samimi insan💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim guzel insan. :)

      Sil
  5. Ah canım çok geçmiş olsun ya. Hediye için de tebrik ederim. Hayat ne garip değil mi? Üzüntüler, sevinçler iç içe girmiş gidiyor. Yeni yıl sana ve sevdiklerine huzur ve mutluluk getirsin inşallah. Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle oyle canim. Bi yandan icimiz kanarken, bir yandan gulumseyebilecek bir seyler bulabiliyoruz. Cok tesekkur ederim. Hepimize huzur, mutluluk ve saglik getirsin insallah. 🙏💕

      Sil
  6. Geçmiş olsun. Gerçekten çok zor bi dönem olmuş senin için :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Oyle oldu, ama geciyor. 🙏

      Sil
  7. çok geçmiş olsun, hediyelerini iyi günlerde kullan...
    sevgiler..

    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. şimdi her şey yolunda iyisin di miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evvet Deep :) Her sey cok daha iyi su an. ;)

      Sil
  9. Merhabalar ben blog dünyasında yeniyim.. Destek ve yardım için siz de beni takip ederseniz sevinirim..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Hosgeldiniz. Elbette ederim. :)

      Sil
  10. Çok geçmiş olsun Rabbim şifasını verir inşAllah. Sınavından da güzel not almışındır umarım bilirim o telaşlarla sınava girmeyi :) Hediyelerin çok hoş çok beğendim güzel günlerde kullanman dileğiyle. İnşAllah atlattığın en zor durum bu olur senin için bir daha zor günler yaşatmasın rabbim. Bende bloğuma beklerim :) Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler. Evet sasirtici bir sekilde cok iyi bir not aldim :) Sevgiler benden... :)

      Sil
  11. Geçmiş olsun canım. Hediyeler çok güzel iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  12. Aaa, annene çok çok geçmiş olsun ♥ Dualarım onun için... Zor günler olmuş senin için, keşke yanında olabilseydim canım Nermin o.O Hayatında her şey daha iyi olsun inşallah ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, Elif'ciğim. Çok teşekkür ederim. Çok çok güzel günler bekliyor bizi, hepimizi. ;) ♥♥



      Sil
  13. Albert Camus cok sevdiğim bir yazardır ve Düşüş harika bir romandı...

    YanıtlaSil
  14. Çox çətin günlər keçirmisiniz. Çox keçmiş olsun və bir daha təkrarı olmasın inşallah. Hədiyələr çox gözəldir. Xoş günlərdə kullanman diləyilə sevgilər...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, inşallah. :) Sevgiler...

      Sil
  15. Güzel blogunuzu yeni keşfettim ama artık takipteyim, bize de bekleriz...

    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Hosgeldiniz. Ben de hemen geldim blogunuza. :)

      Sil