27 Ocak 2017 Cuma

İstanbul Günlüğüm ❤️️ 2 | Blogger Arkadaşlarla Maceralar

Merhaba arkadaşlaaar! İstanbul Günlüğüm'de İstanbul'daki iki günümü anlatacağım bir yazı olduğunu söylemiştim ve evet biliyorum sizler de bu yazıyı bekliyordunuz. Değil mi? Evet, evet bekliyordunuz. :) Şimdi sizlere sevgili Elif ve sevgili Kız kardeşler ile İstanbulda neler yaptığımızı anlatacağım.:)

Elif’ciğim ile Çarşamba günü buluştuk. İlk buluşma yerimiz aslında Boğaziçi Üniversitesi taraflarıydı fakat o gün öyle bir sis vardı ki! Orada buluşmaktan vazgeçtik. (Adından Rumeli Hisarı’na gidecektik. Sisten hisar görünmüyordu ki. :D) Elif ile Eminönü’nde buluştuk. Buluşmamız da ayrı bir olay. Ben farklı yerde beklemişim, Elif başka yerde inmiş. Ortada camiinin önünde buluşalım dedik, ben cahil, hangi camii onu bile anlayamadım tabii. :D Neyse zor bela buluştuk. Birlikte Mim Kahve’ye gittik, ki ben zaten çook merak ediyordum orayı.
Elifle oturduk çayımızı, kahvemizi için muhabbet ettik. ’20 yıldır İstanbul’da yaşıyorum ama böyle sis görmedim!’ dedi veee yine böyle bir havanın bana denk geldiğini anlamış oldum. :)
Mim Kahve’den sonra birlikte Vapura binip Üsküdar’a geçtik. Vapurda bir teyze vardı, dedikodu gibi olmasın ama böyle bir bakımlı, bir süslü! Bi de ünlü birine çok benziyordu. Dedim acaba ünlü birinin annesi falan mı? Olabilirdi. :D
Üsküdar’da Sea Point isimli bir yere gittik, hava bozuk olmasına rağmen sırf manzara için dışarda oturduk. Sevgili garson ‘Siz zaten manzaraya alışkınsınızdır ya’ dedi ama değildim arkadaşım, misafirdim ben. :) Neyse yemeklerimizi yedik, yine bol bol sohbet edip yollarımızı ayırdık. Çok çok mutlu olduğum bir gün oldu. Teşekkürler Elif’im. :)

Eveet sırada kızkardeşler Esra ve Büşra var. Cumartesi günü, Eyüp Sultan Camii’nin önündeki fıskiyelerin orada buluştuk kızlarla. (Ben cahil hangi fıskiye onu bile anlamadım :D) Sonra Eyüp Sultan’dan Fener-Balat tarafına yürüdük. Aradığımız yeri bulana kadar ooo hooo bir sürü sokağa girdik. Sayemde kızlar da yeni yerler gördüler. :D Bir ara karşımıza bir teyze çıktı, üçümüz de korktuk tabii. :D Telefondan baka baka istediğimiz yeri bulduk, bu Hobbit House falan olan yer var ya Balat’ta, işte orası. :) Biraz fotoğraf çektik falan. Sonra durmadık, yürüdük. (Aramızda kalsın Esra yürümeyi sevmiyor. Biz de taaa Eminönü’ne kadar yürüdük!) Yürümekten yorulmadık desem, yalan olur. Dinlenmek için Mim Kahve’ye gittik. Hava güneşli ama soğuuk! Terasta oturduk önce, sonra hep birlikte içeride, sıcacık yerde oturanlara bakarak psikolojik baskı yapalım dedik, kalksınlar biz oturalım istedik. Neyse sonunda başardık. :D Isındık, dinlendik, muhabbet ettik. Sonraa ‘yaa hepi topu 600 m ilerdeymiş, hadi Büyük Valide Han’a gidelim!’ dedik. Kalktık gittik. Ama çok güzeldi yaaa! Ben çok beğendim orayııı! (Bir sürü insan sıra bekliyordu manzarada fotoğraf için, biz beklemedik, azıcık yanındaki manzaradan çektik fotoğraflarımızı, ne olcak sanki, di mi ama!)
Ay sormayın oradan bir de çarşıda dolandık, kızların alması gereken bir şey vardı. Onun için oradan oraya, oradan oraya gittik durduk! Neyse sonunda bulduk! (Yalnız öyle güzel şeyler vardı ki, bi an oradaki her şeyi alasım geldi :D) O kadar yorulmuştuk ki, Sahaflar Çarşısına gitmek için Tramvay’a bindik. Ben oradan bir dergi ve iki küçük, mini minnoş defter aldım. Sonra da birlikte Metro’ya binip, farklı duraklarda inip yollarımızı ayırdık. Ha unutmadan, sevgili Kızkardeşler Esra ve Büşra bana hediye hazırlamışlar. Canımlar yaa nasıl mutlu ettiler beni. Teşekkür ederim Esra ve Büşra. :)
Daha fazla uzatmayacağım. Çok çok eğlenceli, dolu dolu zamanlar geçirdim sevgili Blogger arkadaşlarımla. Elif, Esra ve Büşra buradan sizlere tekrar tekrar teşekkür ediyorum. İnşallah bir gün Rabbim tekrarını nasip eder. :)

Pekii siz neler düşünüyorsunuz bizim maceramız hakkında? :)

Elif ile Mim Kahve
Elif ile Sea Point - Üsküdar

Kız Kardeşler ile - Büyük Valide Han
Kız Kardeşler ile - Eyüp Sultan
Kız Kardeşler ile - Fener/Balat

Kız Kardeşlerin hediyelerinden bazıları ve
 sevgili Elif'in mektubunda yolladığı bana özel hediyem :)




20 yorum:

  1. ne güzel bir gün geçirmişsiniz, ne mutlu....

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir gün olmuş Ne mutlu size efendim:) güzel kareler :)

    YanıtlaSil
  3. Çok imrendim gerçekten..Güzel ve eğlenceli olmuş İstanbul..Darısı benim başıma..❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oyle oldu :) insallah yaa. Belki bir gun biz de gorusuruz. 😊❤

      Sil
  4. Yaa ne güzzel bir gündü, hep gelsen keşke ♥ Bu arada mektubun gelmedi ne yazık ki, sıra bana geçmiş olsun mu artık :)) Sana yazmayı çok özledim çünkü ♥ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep gorusebilsek keske 🙏❤ Mektubumun kaybolmus olmasi cok uzdu beni gercekten ya. 😔 Tamam sira sana gecmis olsun, ben de bi daha ki mektubumu iki tane yazarim. 😊

      Sil
  5. çok güzel fotoğraflar yakalamışsın :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir macera ve şahane fotoğraflar. En yakın zamanda tekrar gidip gezmek nasip olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler. Insallah diyelim. :))

      Sil
  7. Harika geziler olmuş, efendim :)
    Fotoğraflarsa harika görünüyor!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cok tesekkur ederim efendim! :)

      Sil
  8. İki gün üst üstte ilginç teyzeler görmüşsün :D ne güzel gezmişsin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa evet :) tesekkur ederiim 🙈

      Sil
  9. Bir dahaki buluşmanızda yanınıza ışınlanmak istiyorum ♡ Ne güzel anılar biriktirmişsiniz öyle :) Ne mutlu size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa insallah. Bir daha gelirim dee hep birlikte gorusuruz. Su an resmen gozumde canlaniyor. ❤

      Sil
  10. fark ettik ki biz bu güzel günlüğe yorum yazmamışız :) çook güzel bir gündü keşke yine gelsen :) güzel anılar biriktiririz tekrardan ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ben de diyordum nerede bu kizlaar?! 🙈 Kesinlikle benim icin de oyleydi. Insallah kizlar. 💜

      Sil