22 Ocak 2017 Pazar

İstanbul Günlüğüm ❤️️

İşte kurşun kubbeler şehri İstanbul’dasın
Havada kaçan bulutların hışırtısı
Karaköy çarşısından geçen tramvayların camlarına yağmur yağıyor
Yenicami, Süleymaniye arkalarını kirli bir göğe vermişler
Hiç kımıldamıyorlar
Ayasofya elleriyle yüzünü kapamış bütün iştahıyla ağlıyor
...
-İlhan Berk / İstanbul'dan

Merhaba arkadaşlar. Evet evet yine uzun bir süredir yoktum. Beni instagramdan ve snapchatten (nrmnpnr) takip edenler biliyorlardır ki bir haftadır İstanbul'daydım. Kısa bir tatil yaptım (Aslında işlerim vardı onları halletmeye gittim. :)). İstanbul'un altını üstüne getirip geri döndüm. Her gün sabah 8.30-9.00'da evden çıkıp 18.00'da döndüm ve bir haftada dört ayrı evde misafir olarak kaldım. Orada bulunduğum sürece her gün işlerimi hallettikten sonra yürüye yürüye her yeri gezdim. 
6 gün içinde yaklaşık 70 km yürümüşüm. :)

6 günden 2 gün benim için çok özel ve çok güzeldi. Çünkü sevgili birküçükelifmeselesi ve kızkardeşlerarasında bloglarının sahipleri arkadaşlarımla tanıştım vee çok güzel zamanlar geçirdim. O iki günün detaylı yazısı için takipte kalın. ;) 

Şimdi sizlerle İstanbul'da hangi gün nerelere gittiğimi paylaşmak istiyorum. 


16.01.2017 - Pazartesi
Otobüse binip Metro'ya aktarma yapıp Aksaray Metro İstasyonunda indim. Sonra hep yürüdüm.

İstanbul Üniversitesi
Süleymaniye
Eminönü
Galata Köprüsü
Gülhane Parkı
Sultan Ahmet Camii
Kapalı Çarşı (Grand Bazaar)
Kubbe-i Aşk Cafe'de dinlenme molası. (Aslında Seyr-i Cihan'a gitmiştim önce ama o gün sadece kahve ve çay servisleri olduğu için Kubbe-i Aşk'a geçtim.)
Forum İstanbul

17.01.2017 - Salı
İlk gün çok aşırı (yaklaşık 15 km) yürüdüğüm için yorgunluktan salı günü çok gezmeme kararı aldım.
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi
Mall of İstanbul
(Evet sadece bu kadar :D )

18.01.2017 - Çarşamba
Taa Küçükçekmece-Sefaköy'den Bebek'e gittim. :D 
Boğaziçi Üniversitesi
Bugünün devamı gelecek yazıda. Çünkü bugün sevgili Elif ile buluştuk. :)

19.01.2017 - Perşembe

Sabah 8'de Esenler Otogar'ından otobüse binip İzmit-Kocaeline gittim. 
Kocaeli Üniversitesi (Dağın tepesine koymuşlar üniversiteyi, etraf bir sisli, yerler bir karlı ooo sormayın! Neredeyse düşüyordum. :D)
41Burda AVM
Sonra tekrar otobüse bindim Harem Otogarında indim.
Üsküdar-Kız Kulesi
Ümraniye 

20.01.2017 - Cuma
Ümraniye'den Kadıköy'e
Kadıköy'den Vapurla Eminönü
Galata Köprüsü
Karaköy
Galata Kulesi
İstiklal Caddesi
Privato Cafe (Tabakları bardakları çok güzel dediler, gittim. Bizim evdeki fincanla aynı fincanda kahve geldi. Bileydim evimde yapar içerdim :D)
Bundan sonrası acayip yorucu arkadaşlar. 
Şişhane'den Metroyla Levent'e geçtim, (normalde 2 saatte gideceğim yolu) 552B ile 20 dakika'da Ümraniye'ye geçtim. Çantamı alıp hoop otobüsle Üsküdar, sonra Metrobüs, sonra Sefaköydeydim. Akşam da yaklaşık 15 yıldır görmediğim çok sevdiğim bir ablamın Beylildüzü'ndeki evine gittim. Gün içinde kat ettiğim yolun haddi hesabı yok. :D

21.01.2017 - Cumartesi
Bugün de sevgili Kızkardeşler Esra ve Büşra ile buluştum. Bunun da detaylı yazısı için takipte kalın. 

22.01.2017 - Pazar 
Gece 02.40'ta uçak kalktı, 04.00'da Adana Havaalanına inişimi yaptım. Şu anda çok şükür evimdeyim. :)

Arkadaşlar İstanbul güzel yer, gezmelik, görmelik... Ama yaşamalık değil. Ben evimi, Adana'mı, sıcağımı özledim bir haftada.
Normalde 25.01.2017'ye kadar kalacaktım İstanbul'da, Pazartesi Bursa'ya geçecektim ama bazı şartlardan dolayı dönmem gerekti. 

Neyse uzun bir yazı oldu. :) Sevgili Blogger arkadaşlarımla tanıştığım için çok mutluyum, onlara da çok teşekkür ediyorum. Ayrıca beni İstanbul'da evlerinde ağırlayan tüm akrabalarıma çook çook teşekkürler.
Yolunuz düşerse Adana'ya-Mersin'e beklerim hepinizi. :)

Dipnot: Sadece bir gün güneş vardı, her gün yağmur yağdı. :/

Görüşmek üzere arkadaşlar... :)
Haliç
Kubbe-i Aşk
Sultan Ahmet Camii 
Galata Köprüsü
Üsküdar - Kız Kulesi
Galata Kulesi

Privato Cafe  - Galata

Atatürk International Airport








19 yorum:

  1. Ohh Ne güzel gezmişsin öyle İstanbul'u Maşallah :)) ve güzel dostluklara güzel anılara dönmüşsün ...Bir daha kine yolun düşerse beklerim Bir çaya Efendim :) Güzel kareler Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim, ben de cok isteriim! :) Kocaman sevgiler benden... :)

      Sil
  2. Sultan Ahmet fotoğrafına bayıldım

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflara bayildimmm.. yerinde olmayı isterdim gercekteenn💖💖

    YanıtlaSil
  4. Hmm. Ohh maşallah. (KISKANIYORUM ŞU AN KISKANIYORUM LİLA ANLIYOR MUSUN BENİ :D )
    Hava değişikliği her zaman iyidir güzelim. Kırklareli'de 6 sene yaşadığım halde senin kadar İStanbul'u gezmişliğim yoktur herhalde (okuyucu gülüyor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah :) Canim Istanbulda yasayanlar bile bana benim kadar gezmediklerini soylediler ya. :D ben biraz fazla gezdim kabul ediyorum. 🙈

      Sil
    2. Yalnızamaözgür'cüm ben 20 yıldır İstanbul'da yaşıyorum, ben bile Lila'nın gittiği çoğu yere gitmemişimdir. İnanılmaz bir azim, ne diyeceğimi bilemedim :D

      Sil
    3. Hahaha :) Kizlar benim ki tamamen mecburi istikamette, kasitli gezme.😂

      Sil
  5. Istanbul mənim ən çox sevdiyim şəhərlərdəndir. 2-3 il öncə gəlib başdan ayağa gəzmişdik şəhəri. Bir şəhərdə görməli nə qədər memarlıq abidəsi olarmış! Yazınız məni o günlərə götürdü. Təşəkkürlər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Istanbulda gezip gorulecek cok yer var. Sevindim sende guzel anilari canlandirmasina. 😊

      Sil
  6. Bir küçük elif meselesinde gördüm şimdi , ne güzel buluşmuşsunuz :D ben bekliyorum buluşmanın detaylarını :D
    Ohh dolu dolu gezmişsin , bir haftaya nasıl sığdırdın onları :D
    Birde sen adanalı mıydın , yoksa adana da mı yaşıyorsun merak ettim şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok az kaldi, detaylar icin. 😊 Valla ben de anlamadim, sabahtan aksama oradan oraya. :D
      Bir de ben Adanaliyim, Adana'da yasiyorum. :) Ama Mersin'de okuyorum.

      Sil
    2. Yaa ben de adanalıyım ama hiç adanaya gitmedim hatta babamda gitmemiş , sosyal medyada ki adana ile ilgili olayları çözmeye çalışıyorumda ondan sordum :D

      Sil
    3. Haha anladim canim. :) Adana sicak memleket. Insan burada kafayi yiyor. :D ama asil olaylar Adananin yerlilerinden cikiyor. Ben aslen Bulgaristan gocmeniyim. 😊

      Sil
    4. O zaman biz kesin onlardanız :D

      Sil
  7. Güzel blogunuzu yeni keşfettim ve takipteyim, bana da beklerim

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz. Elbette gelirim blogunuza.

      Sil