5 Şubat 2017 Pazar

Objektifime Yansıyanlar | Fotoğraf

"Bende bir fotoğrafın var," dedim. Parmağımla başımı işaret ettim. "Burada. Silme tuşu da yok."
— Bay Hiç Kimse

Merhabalar herkese! Bir durum güncellemesi yapayım önce. Artık Mersindeyim. Tabii yine Adana'ya gidip gelmeye devam edeceğim ama sonuçta Mersindeyim. :) Yoğun bir dönem beni bekliyor. Son dönemim. İnşallah birkaç ay sonra mezun olmuş olacağım. 
Uzun bir süredir elime fotoğraf makinesi alıp fotoğraf çekme özlemi duyuyorum. Beni instagramdan takip edenler bunu geçenlerdeki bir paylaşımımdan anlamış olabilirler. :) Ben de bu özlemi en azından birkaç fotoğraf paylaşarak gidereyim dedim o yüzden bugün sizlerle fotoğraf arşivimden bazı fotoğrafları paylaşacağım. Fotoğraflara dair yorumlarınızı da mutlaka bekliyorum. :) 
Not: En sevdiğim fotoğraflarımı paylaştığım adrese gitmek için buraya tıklamanız yeterli. :)








30 yorum:

  1. Fotoğraf çekmeyi bende çok seviyorum, adeta bir terapi gibi benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de öyle kesinlikle! Her şeyi unutuyorum fotoğraf çekerken...

      Sil
  2. Vay vay vay ne kadar güzel kareler bunlar. Ellerine gözlerine sağlık tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim canıım! :)

      Sil
  3. Güzel bir bakış açınız var. Farklılıkları görüyorsunuz.

    YanıtlaSil
  4. Hepsi de çok başarılı :) Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Fotoğrafları görünce, makinama bir bakış attım. Çok uzun zaman oldu çok! :)
    Siz benim yaptığımı yapmayın, fotoğraf çekmeye devam edin hep, harika kareler yakalamışsınız!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotograf makinesi buldukca cekiyorum, insallah cekmeye de devam edecegim. Bence siz de tekrar elinize alabilirsiniz. :) Tesekkur ederim bi de. ;)

      Sil
  6. Çok güzeller bencede ellerinize sağlik 😃

    YanıtlaSil
  7. çok güzel kareler,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Yaa son fotoğrafa bayıldım ♥ O saçların güzelliği ♥.♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet evet o saclar! Orjinal kivircik. :D

      Sil
  9. Çok başarılı çekimler
    Mezuniyetinde hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, fotoğraflar çok güzel ama begonvili daha çok sevdim hem sokağımın adı hem de derinlik ve kontrasları çok güzel olmuş. Yazmayı, blogumu seviyorum, yazılarımın fotoğraflarını da çekeyim derken fotoğraf sevgim depreşti. Şimdi başa baş gidiyor. Ama yine blogdaki tüm fotoğrafları çekemiyorum belki zamanla. Fotoğrafta başka bir aşk. Selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Beğenmenize de çok sevindim. Umarım zamanla sizi daha da mutlu edecek kadar fotoğraf çekebilirsiniz. Gerçekten fotoğraf çok başka bir şey!

      Sil
  11. Çok güzel resimler ben de çekmeyi çok severim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim! O zaman hep fotoğraf çekelim! :)

      Sil
  12. ay ilk iki çiçek fotolarına bayıldıım. hepsi güzel. baksana o çello ve alttaki insanlı fotoları nasıl çektin annatsanaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiim. :) Valla Deep hepsi de arkadasim cektiklerimin, tuttum kollarindan fotografinizi cekicem dedim cektim. :D (Zaten Kemanli olan kemanin sahibi, digerlerine de o TLR kamerayi ben verdim. )

      Sil
  13. Fotoğraf çekmek insana bence dünya üzerindeki sanatı gösteriyor küçük ama büyük detayları fark ettiriyor , dünyanın nasıl bir sanat üzerine nasıl bir harikalık ile yaratıldığını gösteriyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne de guzel bir yorum katmissin fotograf uzerine :) Cok haklisin, o kucucuk detaylarla kocaman bir eser cikabiliyor.

      Sil
  14. İkinci fotoğraftaki gül çok güzel. Renginin canlı olması göz alıcı bir hale getirmiş. Elinize sağlık

    YanıtlaSil