12 Şubat 2017 Pazar

Troller | Film İncelemesi 🎦

Mutlu olduğun yeri bul!


Merhabalaaar!

Nasılsınız? Nasıl gidiyor hayat? Valla benim çok güzel, çok yorucu! Hiç olmadığım kadar memnunum hayatımdan sanki. :D

Gevezelik yapmayacağım. Geçenlerde (birkaç gün önce) okuldan çıkıp yurda geçtiğimde, felaket sıkılıp bir şeyler yapayım diye düşünürken bir anda aklıma film izlemek geldi. Sonra dedim ne izlesem? Tabii çok merak ettiğim bir animasyon vardı. (Animasyon izlemeyi çook seviyorum!) Troller. Açtım yurt şartlarında indirmeye çalıştım veee 2 saat sonra filmim inmişti. Bir de patlamış mısır aldım marketten oturdum Troller'i izledim. Bugün size Trollerden bahsedeceğim anlaşıldığı üzere...

Troller yönetmenliğini Mike Mitchell ve Walt Dohrn'un üstlendiği 2016 ABD yapımı bir fantastik animasyon filmi. Filmin konusu ise şöyle: Troll adında minnoş yaratıklar var ve bu yaratıklar kendilerine ait bir kasabada mutlu mesut bir hayat yaşamaktalar. Ancak bir de Bergen adındaki da koca koca yaratıklar da var ve bunlar kendilerini mutlu etmenin yolunun sadece Trolleri yemek olduğunu düşünen yaratıklar. Bir gün Troller Bergen'lerin onları tamamen yiyip, yok edileceklerini düşündükleri için kaçarlar. Bu minnoş Trollerin içinde öyle mutlu, öyle neşeli bir troll vardır kii, adı Puppy, bu arkadaş bir maceraya atılır. Kiminle? Tabii ki Trollerin en mutsuzu, en karamsarı Çalı (Branch) ile! Evet filmimiz Puppy ve Çalı'nın ve beraberinde tüm Trollerin macerasını anlatıyor.

Eğlenceli bir filmdi ama ben çok çok beğenmedim. Ya o gün çok sıkıldığım için daha eğlenceli bir şey bekledim, ya da benim bu animasyona karşı beklentim çok yüksekti, bilemiyorum neden beğenmediğimi, ama ben sıkıldım bazı yerlerinde. Verilmek istenen mesaj en baştan belli iken, sanırım sonuna kadar uzatılmış olması, bir merak unsurunun bulunmaması (bu tamamen bana göre, size göre böyle olmayabilir) beni biraz sıktı. Ama genel olarak eğlendim, güldüm. Özellikle bir sahne vardı ki resmen kahkaha attım. Bunu sizinle de paylaşmak istiyorum.

Bu sahneye bu kadar gülmemin nedeni; o an kendimi tam olarak buradaki adam gibi hissettiğim içindi. Yani sıkıntıdan, mutsuzluktan kendi mezarımı kazıp üzerime resmen toprak atacak gibiydim. :D

Ayrıca Trollerin o saçlarını da çok çok beğendim. Çok havalılardı. :)

Evet arkadaşlar, izlemeyenlere tavsiye ederim. Bakmayın benim çok beğenmediğime, o benim modumdan kaynaklı. :D Siz yine de izleyin!
Görüşmek üzere!

14 yorum:

  1. Mutlaka izleyeceğimm bende çok seviyorum animasyonları 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 💜 Animasyonlar sevilmez mi yaa? 😀

      Sil
  2. Fantastik filmleri de seviyorum animasyonları da özellikle bazı animasyonlara bayılırım ama bu çok ilgi çekici gelmedi sizi de pel sarmamış zaten. Yine de güzel yorumlamışsınız ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cok daha kaliteli animasyonlar var. Muhtemelen siz de onlari cok begenmissinizdir. Tabii bu da hic kotu degil, gayet guzel, eglenceli. Ama evet cok sarmadi. Ben tesekkur ederim. 😊

      Sil
  3. Harika bir film, böyle animasyonları çok seviyorum :)
    Kesinlikle izleyeceğim, uzun zamandır es geçiyorum, bu yazınızla hatırlattığınız iyi oldu :)
    Teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim efendim, simdiden iyi seyirler. 😊

      Sil
  4. Troller bana hep bir pislermiş gibi geliyor ya:D Sarı dişleri, kirli tırnakları ve ekşi kokuları varmış gibi kalmış aklımda (çocukluk travması), yine de izleyeceğim... :)) Bende bayılırım animasyonlara ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar sevimli minnos troller yaa. :) Sevilmelik Troller. 😀💜

      Sil
  5. Benimde şu sıralar hayatım fazlasıyla yoğun:| olsun boş olmasın daha iyi:) Animasyonları çok severim senin gibi.. Ancak bunu izlemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii yogunluk cok daha guzel! Izlersin daha ya. :)

      Sil
  6. Bir kaç kişi daha filmi beğenmediğini söylemiş lakin kardeşlerimle çok izlerim animasyon, zaten izleye izleye animasyonda kalmadı :D Artık bu cuma bunu izleriz :) Konusuda biraz "Şirinler" animasyonuna benziyor gibi geldi bana :)
    Öneri ve oyumlama için teşekküler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz Sirinleri andiriyor konu olarak. Benzerlikler var. HEr Troll'un bir kisiliginin olmasi falan. Simdiden iyi seyirler. :)

      Sil
  7. Çok severim animasyon filmleri <3 ilk firsatta izleyeceğim bu filmi de.. Blogunu takipteyim canım, kendi bloguma da beklerim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin. :) Hemen geliyorum bloguna. 💜

      Sil