11 Mart 2017 Cumartesi

Annesi'nin Prenses'i ile Harika Röportaj | Etkinlik

Herkese yine yağmurlu bir Mersin'den merhabalar. Dün yayınlayacağım dediğim ama yine yayınlayamadığım bir etkinlik yazısı ile karşınızdayım bugün. Çok çok çok sevgili, çok çok çok samimi, en bir güzel, en muhteşem ve bir Prenses'in Annesi: Annesi'nin Prenses'i ablacığım bir röportaj etkinliği yaptı geçenlerde. E ben de katıldım. Sonra eşleşmeleri bir öğrendim, tarifsiz mutluluk içinde kaldım. Çünkü röportaj eşim Annesi'nin Prenses'i'nin ta kendisiydi. Ablacığıma burdan böyle bir etkinlik düzenleyip, böyle samimiyetler yakalamamıza vesile olduğu için çok çok teşekkür ediyorum. Onu ve minnoş kızını çok öpüyorum.
Gelelim şimdi benim Annesi'nin Prenses'ine sorduğum sorulara ve onun verdiği birbirinden güzel cevaplara. :)


1) Blog yazmaya nasıl başladın ?
Cevap : Ahh ahh anne olunca anlarsın 😃Kızım olduktan sonra özellikle kış nedeniyle eve kapandım. Can sıkıntısından patlarken bir akrabamın oğluyla konuştum. Oda bana blogu önerdi. " Tam senlik valla,sömestr tatilinde geleyimde açalım sana " dedi. Bende kurtluyumdur biraz 😃 gelmesini beklemeden araştırıp kendi kendime açtım. Ohh iyiki de açmışım yaa o kadar güzel gönüllü insanları tanıdım ki buna sende dahilsin tabi 😃

2)  Birilerini tanımak için hep ' nelerden hoşlanırsın ? Neleri seversin ?' diye soruyoruz. Peki sence bir insanın sevdiği şeyler mi önemlidir ? Sevmediği şeyler mi ? Birini tanımak için hangisi daha önemlidir ?
Cevap : Bu cevabımı henüz ergenlikte olan kişiler anlamayabilir ama bu klasik soruyu sevmediğin şeyler nedir ? diye sormalı artık insanlar bence.O zamanlar bende bu kadar bilinçli değildim. Yaş ilerledikçe olgunlaşıyoruz ve beklentilerimizde paralel olarak değişiyor tabi. Eğer bir kişiyi seversek onun sevdiği şeyleri severek yapabiliriz. Ancak sevdikten sonra sevmediğimiz huyları olduğunu öğrendiğimizde otomatikman soğumaya,uzaklaşmaya başlarız diye düşünüyorum. Ama istediğin kadar tanıdım de hiç kimseyi dört dörtlük tanıyamazsın. Bunu da unutmayalım 😉

3) Değiştirme imkanın olsa bir romanın sonunu değiştirir miydin ? Değiştirirsen hangi romanın ?
Cevap : Bu soruyu gördüğümde kendime güldüm."Hıhhh stop ettin şimdi bakalım napcaksın " dedim içimden 😃 Soru çok harikaydı ancak bende aşırı unutkanlık var ve okuduktan sonra kitap başlığını bile zamanla unutuyorum ki içeriği nerdeeee yani 😃 Ama şunu söylemek istiyorum. Eğer her romanın sonu benim istediğim gibi olsaydı yazarlara haksızlık etmiş olurdum. Çünkü her roman,onu hayata geçiren yazarın çocuğu gibidir. Çocukların nasıl huylarını değiştirmiyor öylece kabul ediyorsak, romanlarınkini de değiştirmezdim heralde 😃 diyip konuyu değiştiriyorum 😃

4) Ruhunu yansıtan renk hangisi ?
Cevap : Gökkuşağındaki tüm renkler 😃 Sarı,kırmızı,mavi,yeşil,turuncu,pembe vs hepsini ayrı ayrı severim ve kullanırım da. 😃 Ruhum çocuk gibi olduğundan olsa gerek, her rengin izlerini barındırıyorum içimde. 😃

5) Birer blog yazarı olarak,okuyucularımıza sağladığımız en büyük yarar ne sence ?
Cevap : Benim bloğumla birlikte gülebilirsiniz ? Düşünebilir ve hatta üzülebilirsiniz. Ama merhameti,insanlığı ve en önemliside iyi bir anne olmayı da (değilseniz tabi ) öğrenebilirsiniz. İnsanları sever,değer verirsiniz.
    Ama okuduğunuz bloggera göre değişir tabi bu yararlar. Çünkü her blogger karakterini,yaşam tarzını ve iç dünyasını bloğuna yansıtır. Kimi okuduğunuz bu nedenle çok önemlidir. Kimisi bilgilendirir,kimisi bilinçlendirir ama illaki birilerine faydaları dokunur...Onlardan olabilmek dileğiyle...

     Bu birbirinden güzel sorular için sevgili lilacıma kocaman bir teşekkür ediyorum.🌼

     Kendisinin benimle yaptığı harika röportajı okumak ve onu daha yakından tanımak içinse burayı tıklayabilirsiniz..💙😊

39 yorum:

  1. gülerek okudum :) çok güzel bir etkinlikti. sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Sorular cok kalıtelı cewaplar da cok keyıflı tesekkur ederız 😊😊hos bı roprtaj olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay begenmene cok sevindiiim. Tesekkurler caniim. :)

      Sil
    2. Bende tesekkr ederim.canm benm 😃

      Sil
  3. Lilam lilam lilammmmmmm lam lam lammmm :) ama ne tatliş seyler yazmis canim sen utandımmmm :)

    Gell gel kizimda bende seni kocamannn bir öpelim şlap diye sulu sulu :)

    Bende seninle eşleştigime cok mutlu oldum.Bu sayede dahada iyi tanimis oldum.Sorularin mükemmeldi severek cevapladım :) tesekkr ederim tekrar canm benm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablaaaam, az bile yazdim ki ben sizeee. Valla gormeden seni o kadar sevdim kii! E tabi minnos kizini daa. :)
      Asil ben cok cok tesekkur ediyorum kii!

      Sil
    2. Bizde seni sevdik canm ��

      Sil
  4. Yağmurlu bir Adana'dan selamlar olsun:) Harika bir röportaj olmuş. Çok keyifle okudum. Yüreğinize ve kaleminize sağlık. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adana'ya da benden selamlar. Bu hafta kendisiyle gorusemedik. :D Cok tesekkur ediyorum. Sevgileer :)

      Sil
  5. Harika bir röportajdı hanımlar. Samimi sorular ve samimi cevaplar... İkinizi de kutlarım <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler Hikaye kalpli harika kadin. :)

      Sil
    2. Vouvv nerminciğimin yorumunu +1 liyorum :)

      Sil
  6. Çox gözəl bir reportaj olub. Sanki siz qarşılıqlı söhbətləşirsiniz də biz də kənardan izləyirik :) Sevgilər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne kadar guzel bir yorum olmus buu! Sevgiler bendeen. :)

      Sil
    2. Keşke herkws topluca katılabilse dimii ne güzel olurdu olmazmiydiii okurdu bence :) dur bunun üzerindede çalisayim :)

      Sil
  7. ayyyyyy cevaplar işteee sana çok yakışmış iyi anneeee tatlı anneee şekerişko arkadaaş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam bana iltifat yok. :(

      Sil
    2. ay lilaaaaa ayy zaten sen de hep öylesin ki ayoool :)

      Sil
    3. Tesekkür ederim deepscim :) aa büyük iltiat sana şekerişko arkadaş :)

      Sil
    4. Yaaa :) Cook tesekkur ediyorum o zamaaan ikinize dee. :)

      Sil
  8. Sorular da cevaplar da çok iyi olmuş :)
    Biz özlemler benziyoruz birbirimize galiba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurleer. Siz Ozlemler hep bo tatlisiniz yaa. :)

      Sil
    2. Ama gerçektende benziyoruz :) tersimiz fenadır :) oyy sen daha tatlisin canm :)

      Sil
  9. Güzel bir etkinlik olmuş.Sorular da cevaplar da güzeldi.Emeğinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler efendiiim. :)

      Sil
    2. Beğenmenize sevindik :) tesekkr ederiz kuşak :)

      Sil
  10. Bu sayede sizi biraz daha tanımış olduk.3.soruda ben de çok zorlanırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kabul ediyorum. O soruyu biraz zor sormusum. :)

      Sil
    2. Ciddi derecede unutkanım ama tek olmamakta ayrı bir güzel.Umarim tanidiginiza memnun kalmissinizdır :)

      Sil
  11. İsabetli sorular ve harika, sıcacık cevaplar. Sayende bu tatlı blogger ablamızı bir nebze daha yakından tanımış olduk. sanada teşekkürler. Bende bu etkinliği en kısa zamanda yapıp blogumda yayınlayacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz ki biz sanaa. :) Asıl en çok teşekkür ablamıza, çünkü hepsi onun fikriydi. :) Bekliyoruz senin yazını daa. :)

      Sil
    2. Oyy ikinizede cok teskr ederim o sizin tatliliginizzz :) evet evet bekliyoruz :)

      Sil
  12. Annesi'nin Prensis'in bloğunda okumuştum sana yeni geldim ^^ çok tatlış olmuş ya^^

    YanıtlaSil