15 Mart 2017 Çarşamba

Durum Güncellemesi


Yazmadığınıza bakılırsa iyi olmalısınız. Bizler çoğunlukla iyi olduğumuz zaman susarız. 
F. Kafka


Merhabalar herkese. Yazamıyorum yine birkaç gündür ve bir süre daha doğru düzgün yazamayacağım muhtemelen. 18 gün sonra YDS'ye gireceğim için ona çalışmaya çalışıyorum. Ayrıca iki hafta sonra vizelerim başlıyor. Bir de iki hafta sonra teslim etmem gereken raporlar olunca, bilgisayarı elime alıp bloga yazı yazmaya çok vakit bulamıyorum.
Bu aralar doğru düzgün ne kitap okuyabiliyorum, ne de film izleyebiliyorum. Fırsat buldukça dergilerimden okumaya çalışıyorum. Kafkaokur'un Mart-Nisan sayısını aldım. Çok beğendim bu sayıyı. Tasarımda biraz değişiklik yapılmış. :)
Şu anda Nazan Bekiroğlu'nun Nar Ağacı isimli kitabı okuyorum. Bitirmek üzerim. Yakında yazısı sizlerle olacak inşallah. :)
İzlediğim son film Mucize. :) Ama izleyeceklerim listesinin başında şu an LA LA LAND ve LION var. En kısa zamanda izlemek için çaba sarfediyorum bakalım. :)

Bu fotoğrafı da beş dakika önce çektim. Kitabım beni bekliyor şu anda. :D

Bir de aklıma gelmişken bu aralar en çok dinlediğim şarkıları da şuraya bırakayım. Belki işinize yarar. :)
-Kalben - Haydi Söyle


-Yann Tiersen - Pas si Simple (Çok dinlendirici bir müzik!)

Bu aralar buralarda çok olamacağımı bildirmek istedim sizlere. Buraya doya doya yazmayı da çok özlüyorum (itiraf edeyim)!

Görüşmek üzere!

16 yorum:

  1. Yine aralarda gel canm benm cok özletme kendini Ama derslerinide ihmal etme :) kocamn basarilar diliyorum sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablaciim, elbette yine buralarda olacagim arada. Cok cok tesekkur ediyoruum. Opuyorum cok!

      Sil
  2. Bende bir ara hazırlanmıştım girmiştim 2 kere YDS'ye, zorlu bir süreç ve sınav. Başarılar dilerim sana. 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef zor biraz. Cok tesekkur ediyorum. :)

      Sil
  3. La la land izlemek boynumun borcu oldu.

    YanıtlaSil
  4. Başarılar diliyorum canım

    YanıtlaSil
  5. Rabbım kolaylıklar versin inşallah dilerim sınavının da iyi bir sonuç alırsın şarkılarda çok güzel :)) Güzel yazılarınla buluşmak üzere Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, cok sagolasin. :) Kocaman sevgiler benden.

      Sil
  6. Kalbenin bu şarkısı dillere destan oldu gerçekten de

    YanıtlaSil
  7. Nar ağacını okumuştum,güzeldi.Nazan Bekiroğlu güzel yazıyor genelde.Kitap yorumunuzu da ilerde okuruz o halde.Sınavınızda başarılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinav icin tesekkur ediyorum. En kisa zamanda yazisi blogda olacak. :)

      Sil
  8. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    http://hgkgunlukleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil