6 Mart 2017 Pazartesi

Neden Lila? | Merak Edilen Cevap

Herkese kucak dolusu sevgilerimle merhaba. :)

Evet çok keyifliyim. Yorgunum ama enerjim yerinde. Pazar gününki sınavım güzel geçti. Hayatıma dair her şey yolunda. :) Biraz daha düzene giriyorken her şey, artık bir şeyi yazmamın vakti geldiğine inandım. Evet, blogu açtığımdan beri onlarca defa sorulan 'Neden Lila?' sorusunun cevabını vermek istedim bugün sizlere.
Aslında ben bu yazıyı daha önce yazmayı düşündüm. Görüntülenmem 10.000'i aştığında ve 200 izleyiciye ulaştığımda yazmak istemiştim. Fakat yoğunluğumdan dolayı bu iki olay gerçekleştiğinden beri fırsat bulup bunu sizlerle paylaşamadım. Şu an 16.000e yakın görüntülenmem ve 220 izleyicim varken, artık bu benim için özel yazının sizlere ulaşma vakti kesin geldi. :)

Neden Lila? Çünkü Büşra istedi. (Büşra kim diyenlere! Büşra benim manevi kardeşim, canım, her şeyim. :))
:D
Hayır tabii ki de, bu kadar kısa bir hikayesi yok bunun. :)
Uzun bir süre blog açma fikrini içimde tuttum, abimin de desteğiyle bu işe atılmak istedim, fakat bloguma güzel bir isim bulmak zorunda olduğum için bir süre sadece bekledim. Kaç defa oturup Büşrayla ya da abimle bu konuyu konuştuk ama hiçbir şeye karar veremiyorduk. Karar vermeyi bırakın, fikir bile üretemiyorduk ki. :D
Neyse yine bir gün Büşracığım ile blog adı düşünürken Günce'li bir şeyler olsun dedik. Ama ne Günce'si?
Göçmen Kızın Güncesi. :)
Aslında ilk karar kıldığımız buydu, ama uygulamaya koyduğumuz bu olmadı, çünkü fark ettiğiniz gibi bir blog adı olması için fazla uzun. :/
Sonra ben Kırmızı renkli bir şeyler düşündüm ama o da içimize sinmedi. (Abim ortaya attığımız hiçbir fikri beğenmedi.:()
Büşra Mor rengini çok sever. Ben de severim tabii. :) Abim de Lila rengini sever. E onu da severim. Sonra ortaya bir Lila atıldı. Nereden nasıl çıktı gerçekten anlayamadık ama Lila'nın Güncesi olsun dedik. Olmadı mı? Oldu, çok da güzel oldu, bence, bizce. :) Ya sizce? :)

Yani öyle çok da önemli bir hikayesi yok bunun ama çok fazla neden Lila diye sorulunca böyle özel bir yazı olsun istedim. Bir de sizlerle bu neden Lila yazısını yazacağımı söylediğimde, Büşra'nın bana verdiği tepkiyi sizlerle paylaşmak istiyorum arkadaşlar. :)
Bir gün Büşra'ya mesaj attım, dedim ki 'Ballisi, ben bloga neden Lila diye bi yazı yazacağım. Herkes soruyor. Nasıl olur?' Büşra ne dedi biliyor musunuz? 'GERÇEKTEN YA NEDEN LİLA?' Ay tabi ben şok! Birlikte belirlediğimiz ismin nedenini sordu bana, inanabiliyor musunuz?! Ama ne gülmüştüm! :)
İşte bu da böyle bir anımızdı. :)
Siz ne düşünüyorsunuz blogumun adı hakkında?
Bir de Lila rengini gerçekten çok seviyorum. İnsanın içine huzur veren bir softluğu var. Lila bir isim olarak bile muhteşem bence. :)

18 yorum:

  1. Məncə də bloqunun ismi gözəldir. Daha uzun-uzun illər bu huzur verən bloqundan yazılar oxuyarıq inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum, guzel duan icin dee. :)

      Sil
  2. Gerçekten de huzur veren bir isim, güzel bir anı :)

    YanıtlaSil
  3. Bende bunu merak ediyodum vallada sormamıştım 😃

    Canım sana attigim mail ulastimi 😃 sorularımı sordum bilene ben sana
    Bu arada tebrik ederim sınavn icinde 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAha genelde herkesin aklindan geciyordu bu soru. :D Cevaplarimi birazdan yollayacagim guzel ablam...

      Sil
  4. Bence gayet güzel bir blog ismi hem de dikkat çekici 😊❤️

    YanıtlaSil
  5. çok güzel ismiin en sevdiğim renk bi deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Deep cok sagol. :) Cunku LILAAA

      Sil
  6. Ne güzel insanın hayatında ortak kararlar alabileceği bir dostu olması. Maşallah hiç bozulmasın dostluğunuz <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canim cok tesekkurler. Evet gercekten cok guzel bir sey!

      Sil
  7. Mor kadınların rengi olarak kabul ediliyor. Lila mora çok yakın. kibar, asil, enerji veren bir renk.Menekşesi ne güzeldir.
    Güzel bir blog adı tabii.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum. Kocaman sevgiler benden. :)

      Sil
  8. Cok guzel olmus, pek guzel olmus. Sana da cok yakışmış.. Cok zarıf tatlı bır ısım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyda'ciim, cok tesekkur ediyoruum. :)

      Sil
  9. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil