3 Mart 2017 Cuma

Ruhumuzun Beslenme Zamanı 2 | Öneriler

Yağmurlu bir Mersin sabahından herkese merhaba.

Dün akşamdan beri buralar yağmurlu. Hem de çok yağmurlu. Daha önce atlattığımız sel felaketinden sonra çok değerli bir dostumla yine böyle bir yağmura yakalandık dün akşam. Korktuk tabii. Bu sabah için de işlerimiz vardı ikimizin de. Mesela benim stajım ve gitmem gereken bir yer vardı. Okullar bugün Mersin'de tatil edildiği için gidemedim tabii ki staja, gitmem gereken yere de gidemezdim böyle bir havada. Birazdan da kalkıp Adana'ya döneceğim bu arada. :)


Sabah erken kalktım ve ne yapsam diye düşünüyordum. İki gün sonra girmem gereken bir sınav var ama bir motivasyon eksikliği yaşıyorum - neden bilmiyorum. Ders çalışasım gelmedi elbette bu yüzden. Zaten uykum da vardı biraz. Sonra dedim ki kendi kendime, hazır hava böyle yağmurlu, ne yapılır böyle havada. (Yurt şartları altında). Müzik dinleyeyim dedim. Sonra bu aralar sevdiğim, dinlediğim müzikleri sizinle de paylaşayım dedim. :)



İyi dinlemeler. İyi haftasonları!

1. Cihan Güçlü - Kim Anlıyor Ki


2. Bulutsuzluk Özlemi - Sözlerimi Geri Alamam



3. Bahadır Tatlıöz - Eflatun


4. Beck - Blue Moon


5. Camille - Suis-moi

24 yorum:

  1. Bahadır Tatlıöz-Eflatun gerçekten güzel şarkı aynı zamanda klipin çekildiği mekanlarda iç açıcı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kesinlikle katiliyorum sana. :)

      Sil
  2. teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  3. İki gün önce İstanbul'da muazzam bir sis vardı. Sokağa çıktığım ilk an sen geldin aklıma :) Ben de mektubun daha ulaşmadı mı diye soracaktım. Bulutsuzluk özlemi dinlemeyeli ne kadar da uzun zaman olmuş. Özlemişim ♥ Camille hiç bilmediğim bir sanatçıydı. İlk kez dinledim ama ne tatlı bir ses o öyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif'm daha yarim saat once ulasti mektubun elime. Kocaman bir mutluluk getirdin bana. 💜 evet Camille'bin sesi de senin gibi cok naif. 😉💕

      Sil
  4. İşlərin ertələnməsi xoş olmur amma, mən sevirəm açıqcası belə yağnurlu günləri. Hələ pəncərənin önündə ağac varsa bir fincan qəhvə ilə otur dal xəyallara yağmuru izləyərkən. Rəbbimizin yaratdığı gözəllikləri təfəkkür edərək topla savabını:) Gözəl günlər qismətiniz olsun daim. Sevgilər ♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yagmur guzel ama asiri cok olunca hayatin durmasi hos olmuyor maalesef ki. Cok tesekkur ederim guzel yorumun icin. Kocaman sevgiler benden. :)

      Sil
  5. Küçük prensin ruha neşe katan bir yanı yok mu sence de :) Çocuksu bir neşe kaplıyor içimi ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle oyle caniim. Buyusem bile icimdeki cocugu canli tutuyor Kucuk Prens. 💕

      Sil
  6. Hmm harika şarkılar. İsimlerini not alayım. Ben de yemek yaparken müzik dinlemeye bayılıyorum :) Teşekkürler canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim canim benim. Begendigine de cok sevindiim. :)

      Sil
  7. Canımmm şarkıların hepsi ayrı güzel 😃 derslerini ihmal etme bence zorla biraz ilerde benim gibi rahat edersin ohh 😃 iyi yolculuklarrr 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel ablaam, elimden geleni yapmaya calisiyorum. Rahat edebilmek icin :) Tesekkur ederim ayrica cok cok. Kocaman sevgiler 💜💜

      Sil
  8. Sözlerimi geri alamam ve Hakan Aysev. Süpermiş keyifli dinlemeler.

    YanıtlaSil
  9. bahadır ve beckin parçaları sevdim cidden yağmurda dinlenecek hoş parçalar. sınavında başarılar :)

    YanıtlaSil
  10. Bence de ruhu bol bol beslemeli :) Hatırlatma için teşekkür eder, bloguma beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim. Elbette geliyorum. :)

      Sil
  11. heeey saoool 1 3 5 bilmiyodum hemen dinliyom şimdiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinlemelisin Deep! Cunku cok guzellerr! :)

      Sil