8 Mart 2017 Çarşamba

Yaz Bir Kenara! | Alıntılar

Hepimiz, henüz noktası konmamış hikayeleriz.


Merhabalar. Bu aralar fırsat buldukça beğendiğim sözleri yazdığım defterime yeni yeni şeyler yazmaya çalışıyorum. Hazır onunla uğraşırken, defterime not ettiğim birkaç alıntıyı sizlerle de paylaşmak istedim.

Not: Bu yayının altına sizin de beğendiğiniz, sizi çok etkileyen sözler, alıntılar varsa yazarsanız çok mutlu olurum. En azından onları da defterime yazarım. Şimdiden teşekkür ediyorum. :)


  • İnsan bazı güçlüklerden, ancak onları unutmak suretiyle kurtulabiliyor. -Oğuz ATAY
  • Sabretmeye alıştıysan, inan bana, çok şey yapmışsın. -Goethe
  • Yazmadığınıza bakılırsa iyi olmalısınız. Bizler çoğunlukla iyi olduğumuz zaman susarız. -Kafka
  • Güven bir ayna gibidir. Bir kez kırıldı mı hep çizik gösterir. -T.S. Eliot
  • Ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur. -Stefan Zweig
  • Beklemek. Aşk konusunda öğrendiğim ilk ders buydu. Gün sürüklenip gitmektedir, binlerce plan yazarsınız, olası tüm diyalogları düşlersiniz, davranışınızı değiştirmeye söz verirsiniz kendi kendinize ve orada öylece beklersiniz, kaydılar içinde, sevdiğiniz insan dönünceye kadar. -Paulo Coelho / Piedra Irmağının Kıyısında Oturdum Ağladım
  • O andan itibaren insanlardan uzak durup, içime kapanmaya karar verdim. Böylesi her zaman daha kolaydı. -Elveda Hüzün
  • Aşk biter ama hikayesi kalır geriye. Aşkın hikayesiyse kendisinden daha güzeldi. Kendimi bir hikayenin ağırlığıyla yollara vurdum. Başkalarına yaktığım ağıtlara sakladım içimi. -Ucunda Ölüm Var
  • En derin denizlerde boğula boğula becerirsin tek bir nefesle yaşamayı. -Nietzsche
  • Bazı şeyler yürekle sezilir. Bırak yüreğin konuşsun; yüzleri sorguya çek, dilleri dinleme. -Umberto Eco
  • Keşke tanımasaydım dediğim hiç kimse olmadı benim. 'Keşke beni tanımasına izin vermeseydim' dediklerim oldu. -G.G. Marquez
  • Bir insanı hiçbir sebep yokken yüreğinizde sıcacık hissediyorsanız; işte bu gerçek sevgidir. -Erich Fromm
  • Gerekirse dünyadan vazgeç, ama asla kendinden vazgeçme! -Dücane Cündioğlu
  • İnsanların kendi duyguları kadar yanıldıkları bir şey yoktur. -Jane Austen
Şimdilik bu kadar yeterli sanırım. Yazdıkça yazmaya devam edeceğim yoksa. :) Yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar, güzel günler. :) 

10 yorum:

  1. Yüreğine giden bir bilet kes.CAM kenarı değil,CAN kenarı olsun...hahaaa nasıl amaaa ben cok severim bunu.Digerleri biraz atarlidir 😃

    Hepsi güzel canm ama aynali olani daha bir sevdim sanki 😃 ince ruhlu lilacim 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo ablacim bu ne kadar da havali bir soz. :D
      Yaa cok tesekkur ediyorum ki. :*

      Sil
  2. Susmanın hüküm giydi bir gecenin acizliği gibiydi sevmek ...Sessiz kaldım

    Hepside Çok güzel alıntılar emeğine sağlık Sevgiler Bu da benden birden geldi aklıma yazdım :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum bu guzel dize icin. Iyi ki yazdin. :) Kocaman sevgiler benden.

      Sil
  3. O kırmızı ayakkabı da bu alıntılar gibi tatlı ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif'mm. Bu yorum da senin gibi cok guzel. :)

      Sil
  4. Gerçekten güzel sözlermiş. 4. söze bayıldım.
    Marquez de güzel söylemiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler. Evet hepsi de cok guzeller.

      Sil
  5. Gideceği limanı bilmeyen gemiye hiçbir rüzgar yardım etmez.(Montaigne)
    Akıllı insan,sahip olduklarına sevinen;sahip olmadıklarına üzülmekten kişidir.
    Yapmaya değecek tek yolculuk içimize olandır (Tamarro)
    Hakikate yalnız bir yoldan gidilir,fakat ondan uzaklaştıran yol,binlercedir.(La Bruyere)
    Benim aklıma ilk gelenler bunlar oldu.Kaleminize sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlari hemen not ediyoruum. Cok tesekkur ederim katkiniz icin. Sizin de kaleminize saglik. :)

      Sil