18 Nisan 2017 Salı

100. Yazı | Bahar Ayları

"İlkbahar gibi bir mevsimi olan bu dünya, üzerinde yaşanmaya değer... Ne olursa olsun."-İçimizdeki Şeytan, Sabahattin Ali

Merhabalar herkese.
Bu benim blogumdaki 100. yazım. 11 ay oldu blogumu açalı. Evet bir ay sonra birinci yılımı doldurmuş olacağım. O zamana özel yazacağım yazıları bir kenara koyarak, bugün ki yazımın da özel olmasını istiyorum açıkçası. Ama ne yazmalıyım, nelerden bahsetmeliyim bilemedim. :)

Oturup düşünürken, yaz bir şeyler işte Lila dedim kendi kendime. :) Yine kahvem eşliğinde, bir yandan Testing dersim için sınav hazırlarken, diğer yandan çektiğim fotoğrafları kurcalayayım dedim. Sonra 'Bahar' temalı bir fotoğrafıma denk geldim.
Evet bahar aylarındayız. En sevdiğim mevsim bu mevsim. Havalar ne sıcak, ne soğuk! Yeşiller tam yeşil, bulutlar tam beyaz, gökyüzü masmavi, dolayısıyla deniz de muhteşem görünüyor bu aylarda. Biten umutların yeniden canlanacağını, bozulan bazı şeylerin yeniden düzeleceğini hatırlatıyor bu mevsim bana.
Saçma sapan korkularım yüzünden, yok olup gittiğini düşündüğüm bazı şeyler geri geliyor bu aralar. Kendimden daha emin, daha mutlu ve ne istediğinden emin biri olarak devam ediyorum hayatıma.
Büyük değişiklikler var hayatımda. Beni mutlu eden güzel değişiklikler... Beni mutlu eden bir ailem, beni mutlu eden bir manevi kardeşim var. Bir de beni mutlu eden bitmeyen dostluklarım, bitmesini istemediğim arkadaşlıklarım var.
100. yazım hatırına diyorum ki sizlere, umutlarınız hiç tükenmesin. Suya düşen hayaller, yüzeye çıkacak bir şeyler buluyorlar zamanla! Sadece sabredip doğru anı beklemek gerekiyor. Sonuçta hayaller de kendini kaybediyor bir anlığına. Ama toparlayabiliyorlar kendilerini.
İlkbahar aylarında bulsun güzel şeyler hepimizi. Her kış toprağa karışan yapraklar, ilkbaharda ağacın en güzel yerlerinden yeşeriveriyor mutlaka!
İyi ki bu blogu açtım, iyi ki sizlerle tanıştım! Bugüne kadar 100 yazımın içinde yeri geldi saçma sapan yazılar yazdım, eleştiriler aldım, yeri geldi duygularımı anlattım, acılarımı paylaştım, güzel destekler aldım. Ama ne olursa olsun en önemlisi sizler gibi değerli insanlarla etkileşim halinde olup bir şeyler öğrendim, yeni arkadaşlıklar edindim.

Hepimiz için daha niye 1000., 100000. yazılara inşallah! Hepinizi çok seviyorum. Unutmayın, her son yeni bir başlangıçtır. ;)

Son olarak: Luke Bryan - Huntin', Fishin' And Lovin' Every Day

20 yorum:

  1. Daha nice yazılarınız olur ve yazılarınızı bizimle paylaşırsınız.Sevgiyle,umutla ve yüreğinizde her dem baharı yaşayarak kalın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum. :) Insallah hep birlikte paylasiriz guzel seyleri. :)

      Sil
  2. hayırlı olsun lilacığım :) nice 100. yazılara :)

    YanıtlaSil
  3. Bizde seni coook seviyoz ki canım.benm.Daha nice 100 yazılar olsun insallah iyiki varsin 💕💕😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de iyi ki varsin ablaciim. :) Insallah! :)

      Sil
  4. daha nice nice yazılar yazman dileğiyle......

    YanıtlaSil
  5. ayyyyyy eveeeet istediğin her şey olsuuun :)

    YanıtlaSil
  6. Ortak bir noktamız ikimizde baharı seviyoruz. Ve bu cümlen için, "Amin" diyorum.
    Suya düşen hayaller, yüzeye çıkacak bir şeyler buluyorlar zamanla!
    Nice güzel yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler. :) Hep birlikte guzel yillarimiz olsun!

      Sil
  7. Merhaba Lila:) Yazınla içim açıldı. Ben çok yeniyim. İnşallah ben de bir gün 100. yazıma ulaşırım:) Hani demişsin ya "sabredip doğru anı beklemek gerekiyor " diye. Ben şuanda tam o sabır dönemindeyim. Çünkü biliyorum ki; Her şey üzerine üzerine geliyor, işte o an vazgeçmemek gerek. Bu bahar inşallah çok güzel olur... Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin aramiza Yasemin. :) Kesinlikle hicbir seyden vazgecmemek gerek. Ve insallah senin de nice 100. yazilarini goruruz. :)

      Sil
  8. 100. Yazınız için çok. Güzel bir konu secmissiniz. Bahar bana da her zaman umudu hatirlatir. Önce dallarda açan çiçekleri sonra maviyi 💙💙 Yureginize sağlık, blogunuzda daha nice seneleriniz olsun. Bende iki aylık tazecik bir blog sahibiyim sizi de beklerim bloguma 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum guzel yorumunuz icin. Sizi de severek takipteyim. :)

      Sil
  9. Nice 100'lere diyelim o zamansa :))

    YanıtlaSil