26 Nisan 2017 Çarşamba

📚🎶 Her Bir Telden 7 🎞☕

Denizle deniz olduğum saatler vardır
Küçük ve beyaz bir bulutum
Çay içerken
Sabah vakti..
Muzaffer Tayyip USLU

Merhabalar herkese. Her Bir Telden serimizin 7. yazısı ile karşınızdayım bugün. :)

Kitap: Muzaffer Tayyip Uslu - Şimdilik: Bu kitabı sevgili Kız Kardeşler ben İstanbul'a geldiğimde bana hediye olarak vermişlerdi. Şiir-şair sever biri olarak bu kitabı gördüğümdeki mutluluğumu tarif etmem mümkün değil. Hele ki bu kitap en çok merak ettiğim şairlerden birinin olunca, hiç mümkün değil...
Daha önce Film'den Kitap'a, Söz'den Şarkı'ya isimli yazımda (buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz) Kelebeğin Rüyası filminden bahsetmiştim. Muzaffer Tayyip Uslu ve Rüştü Onur'un hayatlarını konu edinen bir filmdi. O zaman öğrenmiştim Muzaffer Tayyip Uslu'nun kim olduğunu, o zaman merak etmeye başlamıştım şiirlerini. Bu kitap sayesinde hem hayatına dair ufak bilgiler edindim, hem de yazdığı güzel şiirlerini okudum. Mesela en sevdiklerimden bir tanesini de buraya aktarayım. :)
Diyecekler ki arkamdan
Ben öldükten sonra
O, yalnız şiir yazardı
Ve yağmurlu gecelerde
Elleri cebinde gezerdi
Yazık diyecek
Hatıra defterimi okuyan
Ne talisiz adammış
İmanı gevremiş parasızlıktan..
 
Bel ki diyorum kendi kendime.!
Belki öldükten sonra
Mümkündür yaşamak.!
Muzaffer Tayyip USLU



Film: La La Land (Aşıklar Şehri): Bu film hakkında hiç detay vermeyeceğim. Çünkü çok yazıldı, çok konuşuldu. Ben de izledim ve beğendim. Sonu beklediğim gibi değildi, ama sonunun öyle olması beni çok etkiledi. Olması gereken oldu bence. Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama. :) Müzikal sevenlere öneririm. (Ben çok müzikal sevmediğim için izlerken zorlandım, hatta itiraf edeyim üç defa başladım bıraktım. 4. de tamamını izledim. :D)





Müzik: Era Istrefi - Bonbon : Bu aralar en çok bunu dinliyorum sanırım. :) Canlandırıcı, güzel bir şarkı. :)


İçeçek: Strawberry Cool Lime: Bu defa 4. ne olsun diye düşünürken, son zamanlarda içtiğim en hoş aromalı şeyi paylaşayım dedim. Starbuckslarda Refresha kategorisi altında satılan Cool Lime'ın içine Çilek aroması istediğinizde çok harika bir tat oluyor. Tavsiye ederim. :)

16 yorum:

  1. Bu şiiri daha önce de okumuştum, uzun zaman önce. O zamanlar çok büyük bir şey hissetmemiştim ama şimdi okuyunca bir hayli etkilendim, zaman işte :)
    Baristalardan rica edin, Cool Lime'ı bir de Bery ile karıştırarak deneyin derim, afiyet olsun! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman değiştiriyor duygu ve düşünceleri, evet. :)
      Mutlaka deneyeceğim, tavsiye için teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Bu şarkıya takan ve takılan olarak yanlız değilmişim 😃

    YanıtlaSil
  3. Bende kelebeğin rüyası filmin de duymuştum bu güzel şairi gerçekten çok güzel şiirleri var bu şiirde çok güzelmiş birde şu Starbucks içeceklerini hiç denemedim artık meraktan gidip bir gün deneyeceğim 😁😊 bu filmde çok duydum ama izlemedim bir ara göz atayım bari 😁 sarkida güzelmiş 😁 çenem düştü gene sevgiler 😊😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çenen hep düşsün ne güzel yorum yapmışsın. :) E denersin bir gün içeceği öyleyse. Filmi de mutlaka izle. Sevgiler. :)

      Sil
  4. kitap, film, şarkı ve içecek :)))
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. kitap müzik ve starbucks tişkürleer :)

    YanıtlaSil
  6. Bende filmin sonunu beğenenlerdenim :) Gerçi öbür türlü olsa da severdim ama bu son da benim hoşuma gitti hem duygusaldı hem de tebessüm ettirdi.

    YanıtlaSil
  7. Kelebeğin Rüyası'nı ben de sevmiştim, Rüştü Onur'dan da Mektubun Avcumda'yı okumuştum, tavsiye edebilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm öneri için teşekkürler. Hemen okuyorum :)

      Sil
  8. baksanaa son yazısımda bir mektuplaşma etkinliği vaar. hayalelr adası adlı arkadaşımııız. sen ve diğer mektup severler hepsiniz katılsanız yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deep haber verdiğin için, hemen katıldım kii. :)

      Sil