21 Nisan 2017 Cuma

LIFE - Hayat | Film

Merhabalar. Son bir saattir İnternete girmek için çabalıyordum fakat sevgili yurdumun, sevgili interneti buna müsaade etmiyordu. Sonunda girebildim. :D
Neyse bugün ki konumuz Hayat filmi. Şu an gösterimde olan, Daniel Espinosa tarafından yönetilen ve başrollerinde sevdiğimiz oyuncular Jake Gyllenhaal ve Ryan Reynolds'ın yer aldığı Bilim-Kurgu ve Gerilim filmi.
Muhteşem gerilim filmi.
Öyle böyle değil, iyi gerilim filmi. :)

Kısaca konusundan bahsedeyim. Uzaya gönderilen ve Mars'tan getirilen bir örneği incelemekle görevlendirilen bir ekip var. Bu ekip Pilgrim Uzay Aracında bu örneği incelerken olaylar değişiyor. Daha doğrusu olaylar beklemedikleri şekilde ilerliyor ve Mars'tan getirilen örnek beklediklerinden çok daha farklı ve çok daha güçlü bir hal alıyor.
Ah o örnek yok mu o örnek!
Filmin ilk yarısında koltuktan zıplayacaktım neredeyse. Evet itiraf ediyorum, korktum! Ama gerildiğim için korktum tabii ki.
İzlerken heyecandan kalp atışlarımı hissediyordum, resmen yüreğim ağzımda filmi izliyordum.

Yeri geldi filmde 'vaay' dedim, bazen 'ya yok artık!' dedim, çoğu zaman 'dur yapma, gitme, etme!' dedim. Ama bu dediklerimi filmdekiler duymuş olsalardı, film ilk 15 dakikada biterdi. :D

Spoiler vermemek için şu an çok çaba sarfediyorum. Ama sonuna dair ufacık, minnacık bir şey söylemek istiyorum. Ağzım açık kaldı. :)

Eğer bilim-kurgu filmleri seviyorsanız, izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. İzlediğim kaliteli bilim-kurgu filmlerinden biri oldu.

Şimdiden iyi seyirler. :)

10 yorum:

  1. paylaşım için teşekkürler, bu tarz filmleri severim ufaklıktan fırsat bulduğumda izlemeye çalışacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim. Ufakliga da size de sevgiler. :)

      Sil
  2. Başroldeki oyuncularıdan dolayı bir an önce internete düşmesini beklediğim film.

    YanıtlaSil
  3. Bayılırım bilim kurgu filmlerine kaçırmam da :) teşekkür ederiz paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  4. Sonunda aynen ben de öyle oldum. Yönetmen güzel şaşırttı bizi :)

    YanıtlaSil
  5. Filmi izlemek için sinemaya gidecektim fakat, bulunduğum yerde vizyonda değildi. Görüntü kalitesi iyi olan bir siteden izlerim bir ara. Gerilim filmleri güzel oluyor, hele ki bazı anlar dediğin gibi kalp atışlarının hızlanması gibi.

    YanıtlaSil
  6. Sanki benim icin paylasmissin bilim kurgu ♡♡♡

    YanıtlaSil