24 Nisan 2017 Pazartesi

Okunacaklar ve Alınacaklar Listesi | Kitaplar

Merhaba. Nasılsınız? Yolunda mı her şey?
Kitap okumaya fırsat bulabildiğim zamanlara dönmenin mutluluğunu yaşıyorum artık. Bu nedenle okumakta olduğum, okuyacağım ve okumak için alacağım kitapların küçük bir listesini paylaşmak istedim sizlerle.


-Şu Çılgın Türkler - Turgut Özakman: Şu anda okuduğum kitap bu. Atatürk İlke ve İnkılap Tarihi dersi kapsamında, senaristliğini Turgut Özakman'ın yapmış olduğu Kurtuluş dizisinden bir bölüm izledik derste. Senaristi Turgut Özakman olunca tabii, Şu Çılgın Türkler'deki olayların aynısı geçiyordu. Madem böyle dedim, kitabı tekrar elime aldım ve okumaya başladım. Daha önce 2011de okumuştum bu kitabı. Tekrar okumak daha iyi olacak diye düşünüyorum.


Okunacaklar:
-Eyfel Kulesi Kadar Kocaman Bir Bulutu Yutan Küçük Kız - Romain Puertolas: Kitabın adı ve kapağı ne kadar da şeker görüyorsunuz değil mi? :) Bu kitaptan da sevgili Kız Kardeşler bloglarında bahsetmişlerdi. Çok ilgimi çekmişti ve onun üzerine D&R'da görünce alıverdim hemen. İlk birkaç sayfasını da okudum hatta. :) Sabırsızlıkla okumayı bekliyorum.


-Dünyanın İlk Günü - Beyazıt Akman: Benim en değerli kitaplarımın başında yer alıyor bu kitap. Tarih sevdam bu kitapla başladı çünkü. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine alıp okumuştum. Yer yer gözlerimden yaşlar geldiği olmuştu. Fatih'in İstanbul'u fethini anlatıyor bu güzel eser. Bunu da 3 yıl önce okumuştum ama tekrar okuyacağım. Böyle güzel eserleri arada tekrarlamak lazım. :)

Alınacaklar:
-Piedra Irmağının Kıyısında Oturdum Ağladım - Paulo Coelho: Uzun zamandır okumayı istediğim kitapların başında geliyor. İçinden birkaç alıntıyı okumuştum ve çok merak etmiştim. Bir aşkın hikayesi... Alınacaklar listemin başında yer alıyor.

-Bir Kadının Yaşamından Yirmi Dört Saat - Stefan Zweig: Zweig'in dilini ve eserlerini çok seviyorum. Bu kitabı da merak ettiğim kitaplarının arasında. Hakkında çok şey duydum. :)

-Şeker Portakalı - Jose Mauro De Vasconcelos: Evet biliyorum 'Hala bunu okumadın mııı?' diyenleriniz var aranızda. Maalesef ki okumadım. Ama okuyacağım.


Kitaplara dair yorumlarınızı ve bana önerebileceğiniz başka kitap isimlerini bekliyorum. Bol okumalı güzel günler! :)

22 yorum:

  1. Ay eyfelli oln kitabin basligina bayildim canm ne kadarda uzunmus 😁 brn hic kitap okuyamiyom artk.Uykusuzluktan gözlerim agriyo 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablaciim, Esila buyusun birlikte okursunuz insallah bol bol kitap. :)

      Sil
  2. Merhaba, "Şu Çılgın Türkler" harika bir kitap, anlatım dili de basit, kolay anlaşılabilir tarzda. Bir tarih bu kadar güzel işlenir. Okur yazarlığı olan herkes okumalı bence. Hoşça kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, yorumunuz icin tesekkurler. Kesinlikle katiliyorum size. Mutlaka okunmali!

      Sil
  3. Şu çılgın Türkler ve Şeker portakalı kitaplarını okuyup beğenmiştim.Diğerlerini henüz okumadım ama merak etmedim değil.Benim hedeflerimde şimdi okumadığım Türk klasiklerinden bitirmek istediklerim var.Bol okumalı günler diliyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Digerlerini de daha sonra okursunuz. :) Turk Klasikleri, hmm! Evet okunmali onlar da, ne yazik ki ben cok fazla okuyamiyorum klasikleri. :( Size de bol okumali gunleer! :)

      Sil
  4. Bir Kadının Yaşamından 24 Saat ve Şeker Portakalı gerçekten güzel kitaplar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ettikce etmeye devam ediyorum boyle yorumlar uzerinee. :)

      Sil
  5. Eyfel Kulesi Kadar Kocaman Bir Bulutu Yutan Küçük Kız adına kapağına hayran olduğum bir kitap benim de alınacaklar listemde :) Keyifle okumalar

    YanıtlaSil
  6. Hey Eyfel Kulesi Kadar Kocaman Bir Bulutu Yutan Küçük Kız'ı almışsın çok sevindim :) umarım beğenirsin yorumlarını bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyle guzel anlatmissin ki kitabi gorunce dayanamadim aldiim. :) En kisa zamanda. ;)

      Sil
  7. çok fazla kitap okuduğum söylenemez bu aralar.. okuyanları da kıskanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin okuyamadigi donemler oluyor maalesef. Siz de kisa zamanda tekrar kitaba vakit bulabilirsiniz umarim. :)

      Sil
  8. Su çilgin Türkler merak ettigim kitaplardan.

    YanıtlaSil
  9. Şu çılgın Türkler ve Şeker Portakalı okuduğum ve çok beğendiğim iki kitap. Şeker Portakalı mutlaka okunmalı. En etkileyici kitaplardan biri olabilir edebiyat tarihindeki...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklisin, okumamis olsam bile artik en etkileyici olduguna inaniyorum. Bu yuzden sabirsizlikla okumayi bekliyorum. :)

      Sil
  10. şeker portakalı çokoş. o zwaykın kitabı çok iyi. şu eyfeli merak ettiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tisikkirlir Deep :) Sen de oku Eyfelliyii :D

      Sil
  11. merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Bana da beklerim:)
    www.naturalkelebek.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hosgeldiin. Hemen geliyorum :)

      Sil