11 Nisan 2017 Salı

Şirin mi Şirin Şirinler | Film

Haydi hep birlikte Şirinleyelim!

Merhabalar herkese. Biliyorsunuz ki bu aralar çok yoğun değilim. Bu yüzden uzun süredir gitmediğim sinemaya bir gideyim dedim. Hazır Şirinler: Kayıp Köy gösterimdeyken. :)

Şirinler 1'i inanılmaz çok sevmeme rağmen, 2.sini sevememiştim. Sıkılmıştım izlerken. Şirinler 3: Kayıp Köy'e giderken de aslında biraz çekiniyordum. Acaba yine sıkılır mıyım diye! Ama açık ve net söylüyorum, hiç sıkılmadım. Çok çok harika bir film olmuş. :)

Film Şirine üzerinden ilerliyor. Biliyorsunuz ki Şirine gerçek bir şirin değil, Gargamel tarafından, kilden yapılmış bir şirin. Film bu duruma bağlı olarak ilerlemekte. Şurada size her şeyi anlatasım geldiğini itiraf etmeliyim ama spoiler vermek istemiyorum.
Yer yer çok güldüğüm, çok eğlendiğim, bazen gözlerimin dolduğu, bazen 'vay bee!' dediğim sahnelerle dolu bir animasyon olmuş Şirinler: Kayıp Köy.
En çok beğendiğim şeylerden biri Güçlü Şirin'in Şirine'ye durmadan iltifat etmesiydi. :) Ne kadar hoş iltifatlar ediyor görmelisiniz! Birkaç tane daha çok sevdiğim yer var ama söylemiciğim. :) İzleyin!
-Not: Çok şaşıracağınız şeyler oluyor bu filmde!
-Filmin soundtrackleri de inanılmaz güzel bu arada. ;)

Bu arada benim en çok sevdiğim şirin Gözlüklü Şirin. :)

Şimdi filmin beyazperde.com'daki konusunu paylaşıyorum:
Şirinler'in yeni macerasında ekip yine bir görev uğruna yollara koyulur. Gizemli bir harita ortaya çıkar ve gizli bir köyün yerini işaret eder. Bunun üzerine bu köyün güvenliği artık Şirinler'in ellerindedir. Şirine, Gözlüklü Şirin, Sakar Şirin ve Güçlü Şirin gizemli ormanda yolculuk ederek bu köyü keşfetmeye karar verirler. Ancak kötü kalpli Gargamel'in de bu haritadan haberi olur ve o da bu gizemli köyün peşine düşer. Artık bu köyü Gargamel'den önce bulmak Şirinler'in en büyük görevi haline gelir. Bu yolda Şirinler tarihinin en büyük gizemini de çözeceklerdir...
İlk iki filmin başarısından sonra yapım ekibi serinin üçüncü filmi için de mutfağa girdi. Sony Pictures Animasyon stüdyolarından çıkma olan senaryosu Karey Kirkpatrick ve Chris Poche'a emanet.


16 yorum:

  1. Küçükken Şirinler'in çizgi filmine bayılırdım, şimdi de filmlerini severek izliyorum. Ama ben de ilk filmi daha çok sevmiştim. Güzel bir tanıtım olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiim. :) Evet cizgi dizisi cok guzeldii!

      Sil
  2. Ben de acaba sıkılır mıyım diye düşünüyordum ama tavsiyenden sonra mutlaka izleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha sıkıcı bekledigim icin bu oyle gelmedi bana iste. Bence de izlemelisin. :)

      Sil
  3. Şirinler iki mi varmış diye bakıyorken üçüncüsü çıkmış böyle bir şaşkınlık yok :D Birde küçük çocukların izleyebileceği düzeyde mi , kardeşimle izlemek istiyorum da ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah :D O da guzel! Izleyebilirsiniz bence. Yanlis ornek olabilecek ufak duzeyde seyler var ama yine de. Bilgin olsun!

      Sil
  4. Yazdigim yazinin üstüne hic gitmese deee ay bende seviyorum bu mavisleri yaaaa :) eline saglik tatlim benmmm 💕😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablaam, tesekkur ederiim! Valla cok minnoslar yaa! :D

      Sil
  5. Şirinler dizisini seyretmiştim bir zamanlar, hoşuma giden bir dizi olmuştu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel bir cizgi dizidir. Yorumunuz icin tesekkurler.

      Sil
  6. İlk iki filmi izlemiştim. Kayıp Köy'ü izlemek konusunda kararsızdım ama yorumunuzdan sonra izleyeceğim. Yorum yazarken bir yandan da soundrackını açtım dinliyorum (Meghan Trainor - I'm a Lady) Harika ve canlı bir parça ;)
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de yorumunuzu merak ediyorum. :) Evet I'm a lady harika bir parca. :) Ben tesekkur ederiim.

      Sil
  7. Artık neredeyse her yıl yeni bir Şirinler filmi gelir oldu :)

    ben de beklerim sayfama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen dediğin gibi. Dizisinden sonra filmleri de baya çıkıyor. :)

      Sil