4 Nisan 2017 Salı

Yazmazsam, Günlerin Hatırı Kalır!

Hayatta başarı A ise, A eşittir X artı Y artı Z. Çalışmak X; eğlenmekY ;Z ise boş yere konuşmamaktır!
Albert Einstein

Merhabalar herkesee! I'm back! Evet evet, döndüm. Bundan sonra yine sık sık birlikteyiz diye ümit ediyorum. Sınavlarım bitti, üniversite hayatımın son bir ayına girdim ve hüzün-sevinç karışık bir dönemdeyim artık. :)
Bugün sadece bir geri dönüş yazısı yazayım dedim ve son birkaç gündür neler yaptığımı anlatmak istedim. :)

Evet blogumu yakından takip edenlerin de tahmin edebileceği gibi son iki gündür Büşra ile birlikteydim. Pazar günü YDS'den sonra buluştuk. Bilin bakalım nereye gittik? Evet tahmin etmek zor olmamalı, Starbucks'a gittik. :D Mango Passion Fruit istemiş canımız sonuçta, neden gitmeyelim ki! Neyse buraya kadar her şey çok sıradan değil mi? Ne oldu biliyor musunuz? Büşra canım bir şeyler istiyor dedi. Ama ne istediğini bilemedik. Pasta, tatlı falan derken, Waffle mı yesek dedi! Ben dünden hazır, iki saniye içinde ayağa kalktım 'Yürü Waffle yemeye gidiyoruz!' dedim. Yani düşünmemiz, karar vermemiz ve kalkıp Starbuckstan çıkmamız sadece bir dakikamızı aldı! Kendimizi Waffle House'un önünde bulduk! Bir afiyetle yedik tabii onları. :) Evet yine her şey normalken, e ayrılmadan önce bir de Groseri'ye girelim bakalım dedik. Girdik veeeeee, canımız kornişon turşu çekti, 478 gr'lık kornişon aldık! İnanır mısınız durakta oturup onu yedik! (Çünkü canımız ne isterse onu o anda tüketiyoruz!)
Yine tahmin edebileceğiniz üzere midemiz biraz kötü olmadı değil. :) Evet Pazar gününü böyle atlattık.
Vee pazartesi. Sabah 11'de çarşıda buluştuk. Kına alışverişi için! Bir sürü minnoş minnoş malzeme aldık. 300 gr'lık A4 ararken çok zorlanmadık değil. :) Neyse bir yandan da bana kına-mezuniyet elbisesi de bakıyorduk. Sanırım aradığımı yakında bulacağım! Yorulduk, dinlenelim dedik. Halamın lokantasına gittik. Büşra benim sayemde bir dileğini gerçekleştirdi. Esnaf lokantasında yemek yemek! :D Yaa yemek dediysek çok da bir şey yemedik. Azıcık :) Çünkü asıl amacımız, Burger King'e gitmekti. Gittik. Ölümüne yedik :D Üstüne yine kahvemizi de içtik. :D
Yaa bizimle Starbucks'ta Kahve Sohbeti yaptılar. Ama sevgili kahve uzmanı arkadaşımızı hiç yormadık. Çünkü o ne anlatmak sitese e biz zaten biliyorduk. :) Kahve Habeşistan'da bulundu, Starbucks'ın Amblemi Moby Dick'ten geliyor falan. :) 3 Region kahveyi tattık. Çok da güzeldi. :)

Ben bu kadar şey üzerine evde de inanılmaz yedim arkadaşlar. Bu yazıyı yazmamın nedeni de yediklerimin hakkı kalmasın, onları yad edeyim diye. :D

Neyse yeterince konuştuğumu, saçmaladığımı düşünüyorum. Umarım yazdıklarımı sıkıcı bulmazsınız. Bundan sonra sık sık görüşmek dileği ile... Kocaman sevgiler hepinizeee!!!

14 yorum:

  1. Yaa o kornişon turşuyu gördüğümüzde birbirimize bakışımız da inanılmazdı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O an gözlerimizden çıkan kalpçikler, havada çarpışıyorlardı :D

      Sil
    2. Afiyet olsun ne diyelim.Dönüşünüz muhteşem olmuş.:)

      Sil
    3. Cok tesekkur ederiiiz :)

      Sil
  2. Oh afiyet olsun canım 😁 yakında evlilik var sanırım hadi bakalım hayırlı uğurlu olsun inşallah Rabbim herşeyi güzel gönlüne göre versin inşallah 😁sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurleeer :) Evlilik var ama bana degil, Busraya :) sevgileer 😘

      Sil
  3. Bende de tatlı tuzlu kısır döngüsü var biraz,yemekten önce tatlı yerim ki sonra canım tekrar tuzlu çekmesin diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa cok mantikli :) Yapilanin aksi tam senin olayin. 😂

      Sil
  4. ayyyyy mezuniyeeet ne heycanlııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Deep yaa cok heyecanlii 😍

      Sil
  5. Hahaaa ne saçması kuzum severek okudummm 😀 habire yemişsiniz maşallah ta şimdi bide onları eritmek lazım.Hadi kalk 3333 şınav anca paklar bunları 😁😁 hoşgeldin canım benim iiki geldin.😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablalarin en bitanesiiii 😍😍 Aynen ya anca spor lazim bana artik 😂😂 Hosbulduuum 😘

      Sil
  6. Maşallah ne güzel yemişsiniz ya ^^ yemeyi sevmek bence çok güzel , her şeyi sevmek gerek :D afiyet olsun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler :) aynen her seyi sevelim :)

      Sil