16 Mayıs 2017 Salı

Az Biraz Bir Şeyler Dinleyelim | Müzik

Merhabalar efendim. :)
Farkettim de bu Mayıs ayında daha 3 yazı yazmışım. Bu ay biraz fazla tembelim. Ah pardon, aslında tembel değilim de bloga vakit bulamıyorum. Şimdi evimdeyim ve evde yapmam gereken bir milyon ton iş olduğu için anca bu saatte elime aldım bilgisayarı. Dedim ki, bu aralar dinlediklerini yaz Lila. :)

1) Sunstroke Project - Hey Mamma: Bu şarkı Moldova'nın Eurovision 2017'ye katıldığı ve 3. olduğu şarkı. Evet geçen günlerde yurt şartları altında Eurovision 2017'yi izlerken, bu şarkıyı duydum ve kesinlikle 1. olmalı dedim. Ama 3. oldu. Olsun 3 de kötü değil. Bir de siz dinleyin bakalım, sizce nasıl?


2) Salvador Sobral - Amar Pelos Dois: Hazır Eurovision 2017 demişken, 1. olan Portekiz'in şarkısını da buraya eklemeden geçmek istemedim. :)


3) Marian Hill - Down: Bu aralar taktığım bir diğer şarkı da bu. Ritmi sizce de çok hoş değil mi?


4) Buray - Seni Sevmiyorum Artık: Bir tane de Buray ekleyelim buraya, zira kendisini pek bir severim. 



4 yorum: