3 Mayıs 2017 Çarşamba

Bir Çiçek Bahçesi | Fotoğraf

Çiçeklerin açtığı yerde umutlar da canlanır.
-Lady Bird Johnson

Merhabalar herkese. :) Uzunca bir dönemdir -yaklaşık bir yıldır- elime fotoğraf makinesi alıp fotoğraf çekmemiştim. Bu aralar tekrar fotoğraf makinesi ile çekim yapmaktayım. :)
Dün kendi mezuniyet fotoğraflarımı da çektirdim bu arada. :) Çünkü artık mezunum. :)

Her neyse bugün biraz çiçek fotoğrafı çektim ve sizlerle de paylaşmak istiyorum. Fotoğraflara dair yorumlarınızı da bekliyorum. :)

NOT: Fotoğraflar CANON 650D 50mm 1.8 ile çekilmiştir.







Pembe Gülün hatırına buraya bir de Barış Abimizden Gülpembe'yi bırakıyorum. :)
Barış Manço'nun bu şarkıyı yazmasındaki esin kaynağı da babaannesi Nimet Hanım'mış. :)



31 yorum:

  1. Allahım çicekler ❤ ben hepsi harika

    YanıtlaSil
  2. Kuzummm mezun mu oldun sennn.Ay yerim seni ben ya.Bende nerelerde nermincim diyodum.Hadi gözn aydin.Fotonu görmeyi cok isterdim tabisidr imkansizda olsa 😘😁 Tebrik ederim tatlım.Bide resimlerde harika bence.Sen bu bölüm üzerinde ilerlemeyi düsnmezmisin.Gayet beceriklisin cnkü.Masallah benm kardesime 😘😘💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ablaciim, mezunum artik. 🎓 Belki de imkansiz degildir 🙈 Cok tesekkur ederim ablacim. Fotograf cekimleri yapiyorum arada bir zaten, vee istiyorum ilerletmeyi 😊😊

      Sil
  3. Mezuniyetin hayırlı olsun, bende bu yıl mezunum inşallah :)
    Resimler çok güzel, şarkıyla da güzel giderler, sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hadi sana da hayirli olsuuun :) Tesekkur ediyoruum. Sevgileer ❤

      Sil
  4. Şarkı da fotoğraflar da harika :))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller gerçekten bayıldım ellerine sağlık çok güzel kareler okumuştum hikayesini barış Manço'nun​ çokta güzel olmuş şarkı bu güzel karelere sevdiğim bir şarkıdır mezuniyetin de hayırlı uğurlu olsun inşallah sevgiler 😊😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum tum yorumun iciin 😊😘

      Sil
  6. Demek mezun oldunuz, tebrik ederim :) Fotoğraflarınız da çok güzel :)

    YanıtlaSil
  7. Çiçekler de güzel Barış Mançolu Gülpembe de.:) Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim efendim. Guzeldir Baris abimizin eseri 😊

      Sil
  8. Çok güzel içimizi açtı fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
  9. resimler çook güzel :) ama artık mezun olman daha güzel :)
    mesleğini ömür boyu mutlu hem o sıcacık gülümsemenle icra edersin inşAllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim kizlaaar. Ay amin insallaah 😊😘😘

      Sil
  10. Darısı kız kardeşlerin başına :D :S

    YanıtlaSil
  11. Mezuniyetin hayırlı olsun canım. Fotoğraflar harika!

    YanıtlaSil
  12. ne güzel resimler.. bayıldım..

    YanıtlaSil
  13. çok güzel fotolaaar veee tebrikleer mezuniyet içiiin oleey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek cok pek cok tesekkurler Deep! :)

      Sil
  14. Hayırlı olsun , mezun olmuşsun ^^ eline sağlık , artık mezun olduğuna göre bir yıllık arayı kapatırsın bol bol foto çekersin :D

    YanıtlaSil
  15. Tebrikler, efendim! :)
    Fotoğraflar harika görünüyor, emeğinize sağlık;
    Ve bu arada, harika bir imzanız var!.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cok tesekkur ediyorum efendim, cok sagolun. :)

      Sil