13 Mayıs 2017 Cumartesi

Bu Bir Veda 👋👋

Her son, yeni bir başlangıçtır...

Merhabalar. Evet, bu bir veda yazısı. A durun bir saniye! Elbette ki size değil, okula, yurduma, odama, arkadaşlarıma ve Mersin'e veda yazısı.
Mezun oldum. Bitti sınavlarım, derslerim, sunumlarım, her şey...
Ve bu gece Mersin'de, yurtta, odamda son gecem...
Bu yazıyı da her canım sıkıldığında yurda yakın olduğu için kendimi bulduğum Simit Sarayı'ndan yazıyorum. Belki diyorsunuz şu an 'Madem odanda son gecen, neden odanda değilsin?' diye, belki de demiyorsunuz. :D Neyse şöyle ki haftasonu çıkış yapacağım için, Cuma gününden yurttan çıkışımı aldım ve şu an 5 yıllık yurdumda misafir öğrenci muamelesi görerek kalıyorum. Dün akşam KYK internetine bağlanmaya çalışınca, sistem bana 'Aktif öğrenci kaydınız yok!' dedi. Sildiler tabii beni, unutmuşum. :/

Her neyse, evet bu Mersin'de son gecem. Mersin bana çok şey öğretti. Çocukken hep buraya gelirdik. Çünkü aslında babam Mersin doğumlu ve burada baba tarafından çok akrabam var. Lise 3-4teyken sürekli Mersin'e gidelim derdim evdekilere. Ama o zamanlarda fırsat bulamıyorduk. Sonra ben üniversiteyi Mersin'de okumak istedim, geldim. 5 yıldır bu şehirdeyim. Sıkıldım doğrusu. Son bir yıldır özellikle, her şey boğuyor hale geldi beni bu şehirde.
Geçmişe dönüp baktığımda çok güzel anılarım var. Acılarım da var Mersin'de. Her acı bir şey öğretti bana. Mersin bana hayatta kalmayı öğretti. Bu şehirde hayatıma onlarca insan girdi. İçlerinde çok kalıcı etkisi olanlar oldu. Bunlardan biri 5 yıldır oda arkadaşım, sınıf arkadaşım, yol arkadaşım Gizem. Evet ailemden çok gördüm bu süre içinde belki de onu. Çok katkısı, çok desteği oldu bana...
Sonra geriye dönüp baktığımda, bir üniversitelinin yaşaması gereken (bana uygun olarak) her şeyi yaşamama olanak sağlayan, iki yıl boyunca neredeyse her anımda var olan, her sıkıldığımda kendimi yanlarında bulduğum, birlikte çok güzel vakit geçirdiğim arkadaş topluluğum vardı.
Sonra başkaları vardı. Bana attıkları kazıklarla, söyledikleri yalanlarla, arkamdan konuşmalarıyla, arkamdan konuşanlara destek çıkmalarıyla bana çok daha fazla şey öğreten insanlar. Yakın bilip, düşman olan, kıskançlıklarından beni kırmak için ellerinden geleni yapan insanlar da tanıdım. Onlar da çok şey öğretti bana. Ama birer bireyiz artık. Herkes menfaat ilişkisi için birileriyle birlikte belki de..
Bir süre ayrı düştük, tartışmalarımız oldu. Kırdık birbirimizi. Ama sonuçta biz çok yakındık ve hala öyleyiz. Öyle de olacağız.
Ha unutmadan, özel olarak bahsetmeyecek de olsam elbette çok fazla güzel arkadaşlıklarım oldu.
Bence Mersin'den ayrılmadan önce bir de Büşra'nın varlığından da söz etmeliyim. Biliyorsunuz Büşra kim, manevi kardeşim. :) Üniversiteye ilk başladığım zamanlarda neredeyse her hafta görüşüyorduk. En büyük destekçimdi, hala da öyle. Hala zor zamanımda yanımda. Ben Mersin'de, O Adana'da olsa bile bizim hep kalbimiz, ruhumuz birdi. Öyle de olacak.

Buraya yazabileceğim aslında o kadar çok şey var ki! Durmak zorundayım, uzatmamak zorundayım. Mersin'de, bu şehirde hayatıma giren herkese, iyi-kötü, herkese çok teşekkür ediyorum. Hepiniz sayesinde büyüdüm. 18ini bile doldurmadan gelen bir çocukken, şu an bir çok şeyin bilincinde 23 yaşında bir bireyim!
Elbette dünya küçük, elbette bir yerlerde karşılaşacağız...

Mersin'den ayrılmam buradaki hayatım için bir son, ama yeni şeylerin başlangıcı olacak. Yeni bir hayatım, yeni bir çevrem ve yeni yaşantılarım olacak. Hepimizin öyle...

20 yorum:

  1. Her anı, birer ders niteliğindedir. Acısıyla, tatlısıyla...
    Başka şehir, yeni bir sayfa; hayatınızda başarılar ve iyilikler dilerim, efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrendiğimiz çok ders var...
      Teşekkür ederim efendim. :)

      Sil
  2. Mezuniyetin hayırlı olsun.Bundan sonraki yaşamında mutlu,umutlu, başarılı yarınların olsun.:)

    YanıtlaSil
  3. Gözünaydın öyleysee, mezun olmuşsun. Allah karşına iyi insanlar çıkartsın hep inşallah. :)
    Benimde mezun olmama çok az kaldı ama öncesinden finallerim var, darısı benim başıma inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin, çok sağol. :) Ay hadi inşallah darısı sana. :)

      Sil
  4. Tebrikler 🎉 Rabbim yolunu açık etsin 💐

    YanıtlaSil
  5. İnsan istemsizce hüzünleniyor 🤔 Hayırlısı olsun canımcım 💓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az buçuk öyle. :D Teşekkürler canımmm :)

      Sil
  6. Yeni bir döneme adım atarken başarılar diliyorum. Elbette insan geçmişinde onunla olan kişilerle bağlarını korumalı. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Kocaman sevgiler benden. :)

      Sil
  7. Daha güzel günlerin olucak buna emin ol canm.Bir perde kapandı ama bir sürü cam açıldı hayatında.Hep güzelliklerle dolu günler geçir en güzel anılarını hatırla.Fesatları unut ki hatirlayip kirilmasin kalbn 💕😘😘 ve en önemlisi insanları sev ama herkese güvenme 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ablacıım, Çok teşekkür ediyorum. Çabuk güvenmemek için de çok çabalıyorum. Çünkü kendimi üzmeyi bırakmam gerek..

      Sil
  8. Tebrik ederim sizi, nihayet beklenen ve özlenen gün ha! Boşuna dememişler "Sayılı gün çabuk geçer" diye; bittiiiiii. :) başarılar dilerim gelecek yaşamınızda. :)

    YanıtlaSil
  9. ayyy bir dönem kapandı diyoruuun hayırlı olsuuuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Deep'ciğim, teşekkürleer :)

      Sil
  10. deeptone sayesinde bloğunuzu keşfettim ve katıldım benim bloğuma da katılırsanız çok sevinirim :D http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldinizz, elbette geliyorum hemen blogunuza. :)

      Sil