23 Mayıs 2017 Salı

Kardeşlik Adına | Benim Yazılarım

Yazdım...
Oturdum, bir şeyler yazdım.
Sevgi adına, kardeşlik adına...
Ama,
Paylaşamadım!

Paylaşmalı mıyım?
Paylaşmamalı mı?
Bilmiyorum...

Hayatın bizi hangi noktadan aldığını biliyoruz, ama bizi hangi noktaya götüreceğini bilmiyoruz. Nasıl götüreceğini de! Biz istesek de istemesek de bir yerlere geliyoruz.
Yaşamımız boyunca onlarca, yüzlerce hatta binlerce şeyle karşılaşıyoruz. Birilerini seviyoruz, birilerine güveniyoruz, birilerine inanıyoruz, birileriyle vakit geçiriyoruz, birileriyle gönül bağı kurup kardeş oluyoruz...

Sevdiklerimiz tarafından sevilmiyor, güvendiklerimiz tarafından aldatılıyor, inandıklarımız tarafından kandırılıyoruz. Vakit geçirdiklerimiz tarafından yalnız bırakılıyor; fakat kardeş olduklarımızla gönül bağımızı arttırıyoruz...

Hayatta her şey geçici. Birileri tarafından sevilmesen bile, elbet seven birisi çıkıyor. Güvenilir, inanılır birine denk geliyor ve yalnızlığın da bir süre sonra bitebileceğini görüyoruz. Ama kardeşlik, o bitmiyor. O geçmiyor. O geçip gitmiyor...

Birilerine kardeşim demek de kolay olmuyor. Kardeşlik zaman istiyor. Bir iki yıl değil, uzunca zaman, uzunca yaşanmışlıklar, kırgınlıklar, mutluluklar istiyor.
Mesela 8 yıl...

Birileri arkadaşın olabilir, birileri yakın arkadaşın, sevgilin olabilir. Birileri çok değer verdiğin dostun olabilir. Ama hiç kimse sıradan bir şekilde manevi kardeşin olamaz. Manevi Kardeşin olan kişi, zaten sıradan olmaz...
Aynı kandan olmasan bile, gönül bağı kurduğun -sadece lafta değil, hakkıyla yüreğinde hissettiğin- bir insan ile yaşarsın manevi kardeşliği.

Maneviyatı bol, gönül bağı hoş, yaşanmışlıkları güzel kardeşlikler adına...




9 yorum:

  1. Manevi kardeşlik gerçekten çok değerli, hele gurbetteysen

    YanıtlaSil
  2. Çok doğru, çok güzel bir yazıydı. Kaleminize sağlık.. :)

    YanıtlaSil
  3. Hi dear, I'm following your nice blog. Can you follow mine? Thanks😊
    http://inecommercialeout.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel olmuş etkinlikten geri dönüş yaptım:))

    YanıtlaSil
  5. Hepimiz kardeşiz bu kavga ne diye parçası geldi ilk.Evet kardeşlik çok özel bir kelime.Bazen candan öte gibi gelir bana.Umarım sizin kardeşliğiniz ömür boyu sürer.Şarkınızdaki seslenişinize kulak veren bulunur.

    YanıtlaSil
  6. Ayy kalbim ağrıdı be. Lila'm iyi olduğuna emin misin? Dik dur olur mu kuzum. Zor olduğunu biliyorum inan.

    YanıtlaSil
  7. yine çok güzel bir yazı yazdın ya yaz tabiiiii ne güzeeel yaaa :)

    YanıtlaSil
  8. Bende herkesle kardes olamiyorum.Olunmucak kadar cig süt emmisler cnkü.Zor canm benm insanlarla yasamak

    YanıtlaSil
  9. Ama öyle birino de bulmak o kadar zor ki... Hayatımın her evresinde öyle manevi bir kardeşe ihtiyac duydum. Bir az da kız kardeşim yok diye. Ama bu yaşa geldim öyle biri hiç çıkmadı karşıma. Çok güzel yazmışsın canım. Teşekkürler.♡♡♡

    YanıtlaSil