27 Mayıs 2017 Cumartesi

Tam 1 Yıl Oldu! | Blog Yıldönümü

“Okumanız iki saat sürse de unutmanız bir ömür alacak.” - Graham Robb

Herkese merhabaa!
Tam 1 yıl önce bugün başlamıştım blog yazmaya. Hep blog açmak istememe rağmen çok uzunca bir süre beklemiştim. Kendimi bu işi başarabilecek bir kapasitede görmüyordum öncesinde. Sonra yakın arkadaşlarımın desteğiyle, inanmıştım başarılı olabileceğime ve tam 1 yıl önce bugün açmıştım.
Kitap, film, fotoğraf, müzik üzerine bir şeyler yazdım, bazen kendi anlatılarımı paylaştım sizinle. Yeri geldi bir günüm ya da bir haftam nasıl geçti onu konuştuk, yeri geldi yiyecek-içecek tavsiyelerinde bulundum.
Çok güzel yorumlar aldım, çok nadir de olsa kötü yorumlar da aldım.
İyi kötü her yorum beni bilinçlendirdi. Daha iyi nasıl olabilirim gösterdi.
Hiç pişman olmadım blogu açtığıma. Bazen hakkını veremediğimi düşündüm ama. Göstermem gereken önemi gösteremediğim zamanlar da oldu çünkü. Bir ay 13 yazı girebilirken, kimi ay zorla 5 yazı girdim.
Öyle ya da böyle 12 ayı doldurdum. Ve bu 12 ay boyunca sizin gibi kocaman, güzel bir blog ailesine sahip oldum.
İlk zamanlarda 20 izleyicim olduğunda bile ne kadar çok sevinmiştim. Sonra 100 izleyicim olması şerefine çekiliş düzenlemiştim. Şimdi ise 272 izleyicim var. Belki yakında yine bir çekiliş düzenlerim. :)
Görüntülenmemin 10.000'e ulaşmasını hedefliyordum. Ne zaman olacak diye de çok merak ediyordum. 10.000 oldu, hatta şu an 31.000'in üzerinde görüntülenmem var. :)
Şu ana kadar en fazla görüntülenen yazım ise Hakkımda 10 Gerçek yazım. Hala okumayanlarınız varsa buraya bir tık. :)
Bir de tabii ki ilk yazımı da buraya bırakıyorum. Görmeyenleriniz belki ben ilk ne yazmışım merak ediyordur. :D
Siz olmasanız, bu blog da olmazdı. Hepiniz iyi ki varsınız. Hep birlikte daha nice blog yıllarına. :)


41 yorum:

  1. blog da daha nice yıllara o zaman ! :) yazmaya devam

    YanıtlaSil
  2. Daha nice yıllarınız olsun.Bizlerde bol bol okuyalım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler. Insallah hep birbirimizi okuruz :)

      Sil
  3. O halde nice bloglu uzun yıllar diliyorum :))

    YanıtlaSil
  4. Yaa nice mutlu senelerin olsun blogunla canım Lilaaa ♥ ♥ En tatlı bloglar arasındasın çünkü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim Elif'mm. En tatli sensiin. Seni de ozluyoruz buralarda..

      Sil
  5. :) Nice yılların olsun güzel blogunla :)

    YanıtlaSil
  6. Nice yıllara... Yazmak, araştırmak, paylaşmak güzel şeyler. Bloglar daha fazlasını da sunarak arttırıyor bizleri. Gönlünüzdeki ve fazlası ile uzun yıllara olsun. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne de guzel seyler demissiniz. Cok tesekkurler. Kocaman sevgiler benden..

      Sil
  7. Daha nice güzel yıllara güzel paylaşımlara inşallah canım benim sevgiler 😊💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa cok tesekkurler. Hep birlikte guzel yillarimiz, yazilarimiz olsun burada. :)

      Sil
  8. nice yıllar dilerim... :)

    YanıtlaSil
  9. Bende uzun süren hayallerim sonucu birkaç ay önce açtım bloğumu ve hiç pişman olmadım yazmak rahatlatiyor😊 daha nice seneleriniz olsun ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi ki acmissiniz :) Guzel anne :) Tesekkur ederim.

      Sil
  10. Blogunuz ile nice yıllara

    YanıtlaSil
  11. Blogunun doğum günü kutlu olsun o zamansa :)) İyi ki blog yazıyoruz :))

    YanıtlaSil
  12. Daha nice güzel bol takipçili senelere canım :)

    YanıtlaSil
  13. Daha nice güzel yazılara ,blog sayfanız çok güzelmiş...

    YanıtlaSil
  14. Ben de iyi ki açmışım diye düşünüyorum. Çok keyifliymiş. Blog okumak da çok eğlenceli. Fakat ben de çok fazla vakit ayıramıyorum:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman zaman oluyor oyle vakit ayiramamak gercekten. Ama toparlayacagimiz zamanlar da gelecektir. :)

      Sil
  15. bloğunun nice güzel yılları olsun o zaman,
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurleer, insallaah. :) Sevgiler.

      Sil
  16. ayyyy ciciii bak bir yıl için iyi okur sayısı oldukça. işallah yıllarca burda birlikte oluruz kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah Deep, ayy ne guzel olur yaa :)

      Sil
  17. ne aldın bloguna bakalım yıl dönümünde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo sen buralarda mıydın? :) Blogumun güzel güzel izleyiclerinin olması en büyük hediyesi :)

      Sil
    2. burdayım burda :) çok sevimlisin teşekkür ederim :)

      Sil